Jump to content

Problem(?) z 4eat..


Yanas
 Share

Recommended Posts

Dziś zauważyłem,że gdzieś znad przedniego dyfra dochodzą dziwne, nieregularne i niezbyt głośne stuki, kiedy skrzynia jest w pozycji P lub N. Albo to jakiś kamień pod precatem, albo..nie wiem co. Skrzynia chodzi normalnie, nic innego się nie dzieje. 

Macie jakiś typ?

 

Pozdr

Link to comment
Share on other sites

Miałem podobne objawy w imprezie, jakiś czas później padło mi  sprzęgło hydrokinetyczne( konwerter).Podjedź do kogoś kto ogarnia automaty, nie ma co czekać. U mnie sypneło tak grubymi drobinami zmielonego metalu że skrzynię nalezało by rozebrać wymyć wymienić co trzeba przy okazji, nowy bądź regenerowany konwerter.  Taniej mi wyszło drugą skrzynię z dyfrem kupić. Ale obyś nie miał tego problemu.    

Link to comment
Share on other sites

To mnie trochę wystraszyłeś.. Nie zdążyłem zweryfikować tropu z poduszkami pod silnikiem/skrzynią,ale wobec Twojej historii jutro podjadę do zakładu zajmującego się naprawami automatów,żeby rzucili okiem..

Link to comment
Share on other sites

Stuki lub strzelania ze skrzyni mogą być objawem zużytego konwertera. Nie ma co panikować, konwerter można regenerować i nie kosztuje to worka złota ;). Jeżeli to rzeczywiście konwerter to jeżeli sam go wymontujesz i dostarczysz to koszt regeneracji wyniesie 600-700 zł. W jednej z warszawskich firm oferowano mi gwarancję 36 miesięcy bez limitu kilometrów. Na szczęście u mnie problemem okazało się coś innego i tańszego niż skrzynia więc nie skorzytałem.

 

Z drugiej strony uszkodzony konwerter powinien hałasować kiedy przekazuje moment obrotowy a przy P i N tego przecież nie robi. Tutaj niech się wypowiedzą mądrzejsi ode mnie ;)

Edited by zento
Link to comment
Share on other sites

Strzelania nie ma, są tylko te ciche, nieregularne stuki. Skrzynia przerzuca biegi normalnie, wszystkie tryby działają. Olej z filtrem zmieniany 30tyś. km temu, także pod tym względem raczej też powinno być ok.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cóż.. Poduszki są ok. Raz stuka, raz nie stuka. Dodając gazu gdy skrzynia jest w pozycji P lub N słychać specyficzny krótki wizg ze skrzyni. To normalne? Poza tym czasami przerzucenie z P na R skutkuje takim nieprzyjemnym szarpnięciem/łupnięciem. Jutro podskoczę do speców od skrzyń, chyba czas najwyższy.. 

Link to comment
Share on other sites

zejście z P spina napęd z lekkim opóźnieniem, ale to jest prawie niewyczuwalne. Przegazówka na P/N nie generuje u mnie żadnych dodatkowych/niepokojących dźwięków czy efektów.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...