Yanas Posted April 26, 2015 Share Posted April 26, 2015 Dziś zauważyłem,że gdzieś znad przedniego dyfra dochodzą dziwne, nieregularne i niezbyt głośne stuki, kiedy skrzynia jest w pozycji P lub N. Albo to jakiś kamień pod precatem, albo..nie wiem co. Skrzynia chodzi normalnie, nic innego się nie dzieje. Macie jakiś typ? Pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
valdiiaga Posted April 26, 2015 Share Posted April 26, 2015 Poduchy pod skrzynią / silnikiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yanas Posted April 27, 2015 Author Share Posted April 27, 2015 Dzięki, sprawdzę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shagger Posted April 27, 2015 Share Posted April 27, 2015 Podobną sytuację miał znajomy w swojej Imprezie, i też myślał że to poduchy ale to nie było to. Trzeba dobrze sprawdzić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yanas Posted April 27, 2015 Author Share Posted April 27, 2015 Pamiętasz co ostatecznie było u niego? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lojszczyk Posted April 27, 2015 Share Posted April 27, 2015 Może jakiś wąż się wypiął z obejmy. Na wolnych obrotach skrzynia się trochę buja Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre82 Posted April 27, 2015 Share Posted April 27, 2015 Miałem podobne objawy w imprezie, jakiś czas później padło mi sprzęgło hydrokinetyczne( konwerter).Podjedź do kogoś kto ogarnia automaty, nie ma co czekać. U mnie sypneło tak grubymi drobinami zmielonego metalu że skrzynię nalezało by rozebrać wymyć wymienić co trzeba przy okazji, nowy bądź regenerowany konwerter. Taniej mi wyszło drugą skrzynię z dyfrem kupić. Ale obyś nie miał tego problemu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yanas Posted April 27, 2015 Author Share Posted April 27, 2015 To mnie trochę wystraszyłeś.. Nie zdążyłem zweryfikować tropu z poduszkami pod silnikiem/skrzynią,ale wobec Twojej historii jutro podjadę do zakładu zajmującego się naprawami automatów,żeby rzucili okiem.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zento Posted April 27, 2015 Share Posted April 27, 2015 (edited) Stuki lub strzelania ze skrzyni mogą być objawem zużytego konwertera. Nie ma co panikować, konwerter można regenerować i nie kosztuje to worka złota . Jeżeli to rzeczywiście konwerter to jeżeli sam go wymontujesz i dostarczysz to koszt regeneracji wyniesie 600-700 zł. W jednej z warszawskich firm oferowano mi gwarancję 36 miesięcy bez limitu kilometrów. Na szczęście u mnie problemem okazało się coś innego i tańszego niż skrzynia więc nie skorzytałem. Z drugiej strony uszkodzony konwerter powinien hałasować kiedy przekazuje moment obrotowy a przy P i N tego przecież nie robi. Tutaj niech się wypowiedzą mądrzejsi ode mnie Edited April 27, 2015 by zento Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yanas Posted April 27, 2015 Author Share Posted April 27, 2015 Strzelania nie ma, są tylko te ciche, nieregularne stuki. Skrzynia przerzuca biegi normalnie, wszystkie tryby działają. Olej z filtrem zmieniany 30tyś. km temu, także pod tym względem raczej też powinno być ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
valdiiaga Posted April 27, 2015 Share Posted April 27, 2015 Zacznij od poduszek, to nic nie kosztuje........... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zento Posted April 27, 2015 Share Posted April 27, 2015 Tak jak pisze valdiiaga. Najpierw zbadaj najtańsze opcje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yanas Posted May 6, 2015 Author Share Posted May 6, 2015 Cóż.. Poduszki są ok. Raz stuka, raz nie stuka. Dodając gazu gdy skrzynia jest w pozycji P lub N słychać specyficzny krótki wizg ze skrzyni. To normalne? Poza tym czasami przerzucenie z P na R skutkuje takim nieprzyjemnym szarpnięciem/łupnięciem. Jutro podskoczę do speców od skrzyń, chyba czas najwyższy.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozarek Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 zejście z P spina napęd z lekkim opóźnieniem, ale to jest prawie niewyczuwalne. Przegazówka na P/N nie generuje u mnie żadnych dodatkowych/niepokojących dźwięków czy efektów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now