elektrykbp Posted April 19, 2015 Posted April 19, 2015 Witam , pojawił mi się olej w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego i skoczyła mi temperatura. W jednym zbiorniczku jest ok a w drugim pojawia się olej. Bokser ma dwie głowice. Czy to wina jednej , uszczelki pod głowicą...? Z serwisu w W........ Powiedział mi ze ktoś mi dolał oleju do zbiorniczka;). Wymianę zrobili płynu i powiedzieli ze jest ok. Po 2 tygodniach znowu to samo!!!!!!!
leon Posted April 19, 2015 Posted April 19, 2015 Czy to wina jednej , uszczelki pod głowicą...? Albo obydwóch.
marhof Posted April 19, 2015 Posted April 19, 2015 To najbardziej prawdopodobny scenariusz.. Test CO2 robiłeś? Chociaż w tym wypadku, jak już olej masz w płynie chłodzącym to raczej bez rozbiórki silnika się nie obejdzie...
elmo Posted April 19, 2015 Posted April 19, 2015 Uszczelka pod głowicą lub gorzej. Koniecznie trzeba odstawić auto do serwisu.
stick Posted April 19, 2015 Posted April 19, 2015 Jak koledzy prawią UPG prawdopodobnie ,zalecana szybka wizyta w ASO...
Simon WRC Posted April 20, 2015 Posted April 20, 2015 Eeee tam szybka. Czasem z uwaloną UPG można jeździć długo i nawet nie wiedzieć o tym . Test CO2 w takim wypadku już raczej bez sensu, to tak jak stwierdzenie zgonu u dawno zmarłego...
elmo Posted April 20, 2015 Posted April 20, 2015 Eeee tam szybka. Czasem z uwaloną UPG można jeździć długo i nawet nie wiedzieć o tym . Autor tematu ma olej w płynie chłodzącym. Z tym jeździć nie można
Pitz Posted April 20, 2015 Posted April 20, 2015 Eeee tam szybka. Czasem z uwaloną UPG można jeździć długo i nawet nie wiedzieć o tym . Autor tematu ma olej w płynie chłodzącym. Z tym jeździć nie można Co, ja nie dam rady???? Ja???
SubaruSK Posted April 20, 2015 Posted April 20, 2015 Eeee tam szybka. Czasem z uwaloną UPG można jeździć długo i nawet nie wiedzieć o tym .Autor tematu ma olej w płynie chłodzącym. Z tym jeździć nie można Co, ja nie dam rady???? Ja??? Przynajmniej pompa wody ma smarowanie od drugiej strony
docencik12 Posted April 20, 2015 Posted April 20, 2015 Autor tematu ma olej w płynie chłodzącym. W sumie lepiej tak niż miałoby być odwrotnie.
owad Posted April 21, 2015 Posted April 21, 2015 Ktoś kiedyś miał przypadek na forum ze wymiennik ciepła (olej/płyn ten nad filtrem) przeciekał i poszczał olej do płynu. Ale to było w forku a w sti nie wiem czy takie coś jest. No i ten skok temperatury.......
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.