elektrykbp Posted April 19, 2015 Share Posted April 19, 2015 Witam , pojawił mi się olej w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego i skoczyła mi temperatura. W jednym zbiorniczku jest ok a w drugim pojawia się olej. Bokser ma dwie głowice. Czy to wina jednej , uszczelki pod głowicą...? Z serwisu w W........ Powiedział mi ze ktoś mi dolał oleju do zbiorniczka;). Wymianę zrobili płynu i powiedzieli ze jest ok. Po 2 tygodniach znowu to samo!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted April 19, 2015 Share Posted April 19, 2015 Czy to wina jednej , uszczelki pod głowicą...? Albo obydwóch. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marhof Posted April 19, 2015 Share Posted April 19, 2015 To najbardziej prawdopodobny scenariusz.. Test CO2 robiłeś? Chociaż w tym wypadku, jak już olej masz w płynie chłodzącym to raczej bez rozbiórki silnika się nie obejdzie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted April 19, 2015 Share Posted April 19, 2015 Uszczelka pod głowicą lub gorzej. Koniecznie trzeba odstawić auto do serwisu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stick Posted April 19, 2015 Share Posted April 19, 2015 Jak koledzy prawią UPG prawdopodobnie ,zalecana szybka wizyta w ASO... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon WRC Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 Eeee tam szybka. Czasem z uwaloną UPG można jeździć długo i nawet nie wiedzieć o tym . Test CO2 w takim wypadku już raczej bez sensu, to tak jak stwierdzenie zgonu u dawno zmarłego... Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 Eeee tam szybka. Czasem z uwaloną UPG można jeździć długo i nawet nie wiedzieć o tym . Autor tematu ma olej w płynie chłodzącym. Z tym jeździć nie można Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pitz Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 Eeee tam szybka. Czasem z uwaloną UPG można jeździć długo i nawet nie wiedzieć o tym . Autor tematu ma olej w płynie chłodzącym. Z tym jeździć nie można Co, ja nie dam rady???? Ja??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubaruSK Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 Eeee tam szybka. Czasem z uwaloną UPG można jeździć długo i nawet nie wiedzieć o tym .Autor tematu ma olej w płynie chłodzącym. Z tym jeździć nie można Co, ja nie dam rady???? Ja??? Przynajmniej pompa wody ma smarowanie od drugiej strony Link to comment Share on other sites More sharing options...
docencik12 Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 Autor tematu ma olej w płynie chłodzącym. W sumie lepiej tak niż miałoby być odwrotnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Ktoś kiedyś miał przypadek na forum ze wymiennik ciepła (olej/płyn ten nad filtrem) przeciekał i poszczał olej do płynu. Ale to było w forku a w sti nie wiem czy takie coś jest. No i ten skok temperatury....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now