elektrykbp Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Witam , pojawił mi się olej w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego i skoczyła mi temperatura. W jednym zbiorniczku jest ok a w drugim pojawia się olej. Bokser ma dwie głowice. Czy to wina jednej , uszczelki pod głowicą...? Z serwisu w W........ Powiedział mi ze ktoś mi dolał oleju do zbiorniczka;). Wymianę zrobili płynu i powiedzieli ze jest ok. Po 2 tygodniach znowu to samo!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Czy to wina jednej , uszczelki pod głowicą...? Albo obydwóch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 To najbardziej prawdopodobny scenariusz.. Test CO2 robiłeś? Chociaż w tym wypadku, jak już olej masz w płynie chłodzącym to raczej bez rozbiórki silnika się nie obejdzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Uszczelka pod głowicą lub gorzej. Koniecznie trzeba odstawić auto do serwisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stick Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Jak koledzy prawią UPG prawdopodobnie ,zalecana szybka wizyta w ASO... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Eeee tam szybka. Czasem z uwaloną UPG można jeździć długo i nawet nie wiedzieć o tym . Test CO2 w takim wypadku już raczej bez sensu, to tak jak stwierdzenie zgonu u dawno zmarłego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Eeee tam szybka. Czasem z uwaloną UPG można jeździć długo i nawet nie wiedzieć o tym . Autor tematu ma olej w płynie chłodzącym. Z tym jeździć nie można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitz Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Eeee tam szybka. Czasem z uwaloną UPG można jeździć długo i nawet nie wiedzieć o tym . Autor tematu ma olej w płynie chłodzącym. Z tym jeździć nie można Co, ja nie dam rady???? Ja??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruSK Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Eeee tam szybka. Czasem z uwaloną UPG można jeździć długo i nawet nie wiedzieć o tym .Autor tematu ma olej w płynie chłodzącym. Z tym jeździć nie można Co, ja nie dam rady???? Ja??? Przynajmniej pompa wody ma smarowanie od drugiej strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
docencik12 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Autor tematu ma olej w płynie chłodzącym. W sumie lepiej tak niż miałoby być odwrotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Ktoś kiedyś miał przypadek na forum ze wymiennik ciepła (olej/płyn ten nad filtrem) przeciekał i poszczał olej do płynu. Ale to było w forku a w sti nie wiem czy takie coś jest. No i ten skok temperatury....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się