Skocz do zawartości

wrx - problem z silnikiem


medusa

Rekomendowane odpowiedzi

Awaria panewki na pewno nie ma związku z nieefektywnoscią intercoolera. O ile to panewka oczywiscie.

 

Azi, wydaje mi się że może mieć związek. Nieefektywność intercoolera może spowodować spalanie stukowe, szczególnie w połączeniu z dużym obciążeniem silnika, gorącą temp. otoczenia, i słabym paliwem. A spalanie stukowe powoduje nienaturalne obciążenie tłoków, a szczególnie korbowodów, zanim czujnik spalania stukowego zadziała może paść najszłabsze ogniwo, czyli panewka.

 

 

W Subaru z jego czekoladowymi tłokami zanim stukanie rozwali panewkę zrobi dziurę w tłoku, poza tym gdyby czujnik działał tak wolno to byłby zbędny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nawiązując do silnika wrx, serwis stwierdził że w mojej imprezce "słychać" już panewki. Czy ktoś z was miał już za sobą taką naprawę. Chodzi mi przede wszystkim o koszty.

 

pozdrawiam all

\

 

W aucie z 2003 roku? Panewki? :???: Duzy masz przebieg?

 

W tej chwili 125 tys stuknęło W większości przebiegi trasowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawiązując do silnika wrx, serwis stwierdził że w mojej imprezce "słychać" już panewki. Czy ktoś z was miał już za sobą taką naprawę. Chodzi mi przede wszystkim o koszty.

 

pozdrawiam all

\

 

W aucie z 2003 roku? Panewki? :???: Duzy masz przebieg?

 

W tej chwili 125 tys stuknęło W większości przebiegi trasowe

 

Znam kilka egzemplarzy, w których zaczely tluc znaaacznie wczesniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawiązując do silnika wrx, serwis stwierdził że w mojej imprezce "słychać" już panewki. Czy ktoś z was miał już za sobą taką naprawę. Chodzi mi przede wszystkim o koszty.

 

pozdrawiam all

 

To zalezy w jakim stanie masz wał. Wiekszosć elementów /panewki, uszczelki/ jest na nie-ASO. Co do kosztow robocizny /wyjecie silnika, rozpołowienie, szlif wału itp/ są baaardzo różne. Calosc oceniam optymistycznie /bez roboty góry i głowic/ na ok. 5000 PLN.

 

Ale napisał że ma gwarancję więc nie rozumiem w czym problem??? Euro gwarancja obejmuję całą Unię więc, powinni mu bez problemów zrobić, no chyba że ma coś nagmyrane w silniku, to może być problem.

We włoszech 5000, chyba żartujesz raczej jełro

 

to nie ja!!!

ja mam gwarancje europejską i nic nie nagmerane w silniku!

jeszcze nie mam odpowiedzi z włoch.

pozdrawiam

 

 

Niestety obawiam sie że to ja trochę namieszałem. Chodziło mi o mój samochód będący w warszawie. Skorzystałem z założonego wątku kolegi odnośnie problemów z silnikiem WRX będącego we Włoszech i chyba paru forumowiczów nie doczytało

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
czy w forku 2,0xt też jest za mały ten wlot do intercoolera

 

Za maly czy nie efekt jest taki ze mati mnie tak zeschizowal ze cale 1500 km wlokłem sie jak żółw nieprzekraczjac tych 160 :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...