Azrael Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Awaria panewki na pewno nie ma związku z nieefektywnoscią intercoolera. O ile to panewka oczywiscie. Azi, wydaje mi się że może mieć związek. Nieefektywność intercoolera może spowodować spalanie stukowe, szczególnie w połączeniu z dużym obciążeniem silnika, gorącą temp. otoczenia, i słabym paliwem. A spalanie stukowe powoduje nienaturalne obciążenie tłoków, a szczególnie korbowodów, zanim czujnik spalania stukowego zadziała może paść najszłabsze ogniwo, czyli panewka. W Subaru z jego czekoladowymi tłokami zanim stukanie rozwali panewkę zrobi dziurę w tłoku, poza tym gdyby czujnik działał tak wolno to byłby zbędny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skarbnik Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Nawiązując do silnika wrx, serwis stwierdził że w mojej imprezce "słychać" już panewki. Czy ktoś z was miał już za sobą taką naprawę. Chodzi mi przede wszystkim o koszty. pozdrawiam all \ W aucie z 2003 roku? Panewki? :???: Duzy masz przebieg? W tej chwili 125 tys stuknęło W większości przebiegi trasowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Nawiązując do silnika wrx, serwis stwierdził że w mojej imprezce "słychać" już panewki. Czy ktoś z was miał już za sobą taką naprawę. Chodzi mi przede wszystkim o koszty. pozdrawiam all \ W aucie z 2003 roku? Panewki? :???: Duzy masz przebieg? W tej chwili 125 tys stuknęło W większości przebiegi trasowe Znam kilka egzemplarzy, w których zaczely tluc znaaacznie wczesniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skarbnik Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Nawiązując do silnika wrx, serwis stwierdził że w mojej imprezce "słychać" już panewki. Czy ktoś z was miał już za sobą taką naprawę. Chodzi mi przede wszystkim o koszty. pozdrawiam all To zalezy w jakim stanie masz wał. Wiekszosć elementów /panewki, uszczelki/ jest na nie-ASO. Co do kosztow robocizny /wyjecie silnika, rozpołowienie, szlif wału itp/ są baaardzo różne. Calosc oceniam optymistycznie /bez roboty góry i głowic/ na ok. 5000 PLN. Ale napisał że ma gwarancję więc nie rozumiem w czym problem??? Euro gwarancja obejmuję całą Unię więc, powinni mu bez problemów zrobić, no chyba że ma coś nagmyrane w silniku, to może być problem. We włoszech 5000, chyba żartujesz raczej jełro to nie ja!!! ja mam gwarancje europejską i nic nie nagmerane w silniku! jeszcze nie mam odpowiedzi z włoch. pozdrawiam Niestety obawiam sie że to ja trochę namieszałem. Chodziło mi o mój samochód będący w warszawie. Skorzystałem z założonego wątku kolegi odnośnie problemów z silnikiem WRX będącego we Włoszech i chyba paru forumowiczów nie doczytało pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medusa Opublikowano 19 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 czy jest ktoś na formum z gwarancyjnymi doświadczeniami ??? czy ktoś już to przechodził w polsce czy zagranicą??? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 czy jest ktoś na formum z gwarancyjnymi doświadczeniami ??? :roll: Zapewne AK, Subaryta tudziez Dyrekcja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszlak Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Witam, czytam ten wątek i muszę zapytac, czy w forku 2,0xt też jest za mały ten wlot do intercoolera,czy ktoś może poradzić, z góry dzięki za info... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 czy w forku 2,0xt też jest za mały ten wlot do intercoolera Za maly czy nie efekt jest taki ze mati mnie tak zeschizowal ze cale 1500 km wlokłem sie jak żółw nieprzekraczjac tych 160 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Za maly czy nie efekt jest taki ze mati mnie tak zeschizowal ze cale 1500 km wlokłem sie jak żółw nieprzekraczjac tych 160 Sorry , nie chciałem cię zeschizować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 nie chciałem cię zeschizować mati, za późno :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 turdzi nie jestes sam mi tez to bardzo zapadło w pamieci hehe ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 czy w forku 2,0xt też jest za mały ten wlot do intercoolera Za maly czy nie efekt jest taki ze mati mnie tak zeschizowal ze cale 1500 km wlokłem sie jak żółw nieprzekraczjac tych 160 i pozniej spalanie 8,7 wychodzi - nic dziwnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 i pozniej spalanie 8,7 wychodzi - nic dziwnego Ano tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi