Skocz do zawartości

WRX STI Prodrive 2002


Milo WRX STI

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

 

 

svavo napisał:
Widzę, że chlapacze masz od niedawna, ale jakie masz wrażenia? Mógłbyś je porównać do Rally Armour? Zastanawiam się które kupić.

 

nie mam porównania co do Rally Armour bo nigdy ich nie widziałem na żywo ... jednak jako nowy produkt robi pozytywne wrażenie. Wykonanie, nadruk - jakbym miał kupić znowu - bym zakupił te same :)

 

jednak wiesz, nie wiele czasu minęło od montażu ...

 

 

badge_pink.jpg

Edytowane przez Milo WRX STI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dziś foteczka po naklejkach z przodu oraz boczne na tylnym "skrzydle" :) założone chlapacze ...

 

sti_prodrive.jpg

 

chlapacze Performance Creations (kolor czarny, logo STI "hot pink") - super jakość, mocowanie delikatnie do dopracowania ...

 

sti_chlapacze.jpg

 

Magiczny samochód. Na prawdę miło patrzeć na tak zrobionego robala! Więcej fotek!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lista jest dość długa ... nie wiem w jakim to okresie wyjdzie ale mniej więcej w takiej kolejności:

 

 

 

- "daszek" od Spec-C (już mam), od razu malowanie dachu - na tą chwile pojawiają się strupy rdzy, nie wiem jak wcześniej to zrobiono-zabezpieczono itp

 

- chciałbym poprawić felgi, okazało się niestety że wyszły jakieś defekty po lakierowaniu proszkowym

 

- zastanawiam się co z kierownicą, oryginalna jest duża ... zastanawiam się nad wersją z rocznika 06 ew jakimś Sabeltem ... jeszcze nie wiem bo analizując moje umiejętności jako kierowca ... chyba bezpieczniej by było z AIRbagiem :)

 

- chce doprowadzić silnik do porządku - sprawdzić co za mapa tam siedzi itp, dowiedziałem się że mam też różowe wtryski ... czy one nie świadczą o dłubanku ??

 

- przód - amory, ew zawieszenie - elementy gumowe + łożyska na nowe! podobnie jak robiłem tył ...

 

- przód - element "U" do wymiany na taki który zregeneruje oraz przednie pasy na nowe ...

 

- osłony kolektorów, 

 

- osłona silnika już jest nowa, fajnie by było mieć osłonę skrzyni biegów + boczne płyty

 

- gałka biegów na wersję pink

 

- marzy mi się blow-off ale chyba jednak kiedyś kupię coś porządnego - Turbosmart Dual Port ???

 

- drugi bajer to turbo timer chyba HKS type 0

 

- przydało by się potem pomalować maskę, błotniki przód, zderzak przedni oraz klapę tył - pokazuje się rudy przy "skrzydle" 

 

- mam tylny dyfuzor od nowszej wersji ale muszę coś pomyśleć nad zestawem montażowym aby było w miarę porządnie.

 

To chyba na tyle z tych pilniejszych spraw ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

z kasą nie za ciekawie, z czasem jeszcze gorzej ... jakieś delikatny ruch w pracy:

 

czyli teraz tak:

 

- raczej reanimacja przodu - "okulara" - piaskowanie, ocynk, epoksyd, lakier niebieski - może ktoś pomóc z kodem RAL ???

 

- nie wiem co zrobić z dolną belką ... jest mega zjedzona - raczej nowy element (epoksyd + kolor) i wspawanie.

 

- dobrze by było od razu ruszyć chłodnicę - to znaczy wymienić na właściwą - marzy mi się Mishimoto ...

 

Aby dopełnić wszystkiego z przodem ...

 

- zakup elementu "U" - piaskowanie, ocynk, epoksyd, lakier czarny.

 

- pewnie garść nowych śrub, spinek itp

 

do tego przydało by się polakierować - zderzak, maskę, błotniki - raczej w Subaru ... ??

 

I to chyba na tyle z przodem, do tego polerowanie lamp - chyba zestaw Meguaiersa

 

- wtedy nowe naklejki STI lewa + prawa oraz prodrive który wygląda wg mnie fajnie.

 

Jakby ktoś miał jakieś uwagi, bardzo proszę ...

sti_front.jpg

impreza_u.jpg

Edytowane przez Milo WRX STI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

- raczej reanimacja przodu - "okulara" - piaskowanie, ocynk, epoksyd, lakier niebieski - może ktoś pomóc z kodem RAL ???

masz na myśli kolor lakieru pod maską?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super dzięki ! na dniach będę działał ... w środę mam odebrać graty z piaskowania, poprawię wewnątrz profili, na to pójdzie Spectral UNDER 395 kilka warstw a na to lakier SC31.

 

Po piaskowaniu łączenia mają mi zabezpieczyć fosforowaniem ... może potem zapsikać wewnątrz Valvoline Tectyl ML do profili zamkniętych ... ?

 

i tak to wygląda po piaskowaniu i fosforowaniu, dziś pokryłem to Spectralem 395, a jutro ostatnia warstwa. Musze znaleźć jakąś dyszę aby zapsikać to wewnątrz profili zamkniętych - ktoś coś ???

 

 

 

wzmocnienie.jpg

Edytowane przez Milo WRX STI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od razu lepiej :) ta belka w dużej mierze jest pomalowana blue mica 02c wszędzie tam gdzie jak automat maluje przymkniętą maskę i jej ranty,ale to już nie koniecznie z tym sc będzie już super a najważniejsze że bez rdzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam zdjęcia,u siebie widziałem jak było i starałem się zrobić tak samo,ale popatrz sobie na belkę jak wygląda na samochodzie,szerokość strumienia lakieru jest dość spora więc jak automat lakieruje  ranty maski i błotników siłą rzeczy maluje też i belkę,resztę zostaw w kolorze sc31 i będzie super...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehhhh łatwo nie jest ... poszedł epoksyd, dziś pierwsza warstwa SC31 jutro następne, za 2-3dni szlifowanie zacieków bo próbowałem zalać spawy, zgrzewy itp potem dopiero prysnę "na gładko, następnie będzie mica blue 02c i "psikać" na końcu jeszcze bezbarwnym ???

 

Czy potem ten element przed przykręceniem do ramy / podłużnic łączy się jakąś pastą itp ???

 

wzmocnienie_epoksyd.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...