Maciej Drelichowski Opublikowano 19 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2004 Pamietacie taka serie "Sam naprawiam i jezdze ..." lub odwrotnie? To byla niezla ksiazka. Raz wypozyczylem z biblioteki o Kadett D zeby naprawic gaznik i udalo sie. Po przykrych doswiadczeniach z tutejszymi rzeznikami z Subaru postanowilem, ze naprawy majace na celu kosmetyke, wykonuje sam - poza blacharka, bo to jak czesc z was pamieta zrobili dobrze, chociaz wynajeli do tego fachmana z zewnatrz (to tez dziala na ich niekorzysc bo znaczy, ze sami nie umiom). Mechanicy to goscie z grubymi paluchami. Przed jedna chwilka wymieniali sprzeglo, potem zmieniali kolo, a zaraz potem maja sie tymi palcyma brac za takie delikatnosci jak tapicerka i wykonczeniowka? To nie moze dzialac. Samochod jest zawsze podrapany i upackany. Przynajmniej u mnie byl wiec powiedzialem sp-dalac i nigdy wiecej. No wiec od czasu instalowania alarmu - rzeznicy ...., w moim Foresterze pojawil sie ptaszek w okolicy zegarow. Zawsze z rana i na lekkich nierownosciach. Potrafil byc wykanczajacy. Po 5 miesiacach cierpien dojrzalem i postanowilem pokonac ptaka. Przy pomocy zakupionego srubokreta (wkretaka) odkrecilem srubki mocujace oslonke zegarow i musze wam powiedziec, ze jest to zajebisty wyczyn wyjac ja. Zaloze sie, ze w serwisie wyjeli by kierownice (po czym by krzywo ja wlozyli) lub cos tam ulamali. Calosc jest tak zrobiona, ze prawie sie nie da wyjac. Po wyjeciu oslonki, wyjecie zegarow to juz betka, postanowilem, jednak nie rozlaczac ich od wtyku bo balem sie ze utrace przebieg lub cos w tym stylu. Zwiesilem je na kabelkach i wepchalem lapy po deske. Lokalizacja ptaka nie byla trudna, ale zaden mechanik nie mialby na to czasu, wiec by tego nie zrobi. Zaleli by wszystko silikonem lub WD40 tak ze kapaloby na buty i tyle, a po miesiacy ptak zaczalby spiew na nowo. Zrodlem cwierkani byla rura nawiewu powietrza (skrajna, lewa strona). O co tarla, nie wiadomo, wiec ograniczylem ten ruch poprzez upchanie niepalnej gabki w pomieddzy nia, a konstrukcje. Przy okazji, zrobile to samo ze wszystkim, co sie tam ruszalo. W zalaczeniu zdjecia z tej pieknej operacji. Niestety zdjecia beda jak Administrator udostepni wiecej przestrzeni dyskowej. Motto, Program "usterka", ktory lubie, dzieje sie w zyciu takze tutaj. Nie lamcie sie, chociaz w Polsce moze na wieksza skale... ale bedzie lepiej. Pamietajcie, krytykujcie i zero litosci dla niskiej jakosci. Pozdrawiam. Maciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flipper Opublikowano 20 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2004 Przestrzen zostala zwiekszona - mozna dodac zdjecia. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Drelichowski Opublikowano 20 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2004 Ponizej zdjecia z operacji na moim dzieciatku. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JOY Opublikowano 21 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2004 No gratulacje, a swoją drogą to ja naiwny myślałem, że tylko w serwisie Renault mają takich mechaników co na ornitologii się nie znają bo i ja pisklaków poszukiwać musiałem; dwa znalazłem, ale jeszcze jakiś tam musiał zostać. Co najgorsze on chyba rośnie, boję się że wyda na świat młode. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 21 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2004 Kupiłem do firmy Fiata Duplo.......Diabolo........czy jakoś tak. Miałem od początku dwa pisklęta. Jedno to pasek klinowy, nieorginalny który założyła firma w Łodzi, która instalowała agregat chłodniczy. Po zgłoszeniu ptaka w serwisie panowie pomyśleli i wymyślili że zamówią orginalny pasek do Duplo ..... Diabolo z klimą. Już po miesiącu z hakiem przyszedł pasek ...... 1 metr za długi. Gościu wsiadł w auto z moim starym paskiem i za 15 min przywiózł pasek krótszy o 2 cm. Jest git. Przy wymianie paska ( 1400 km ) okazało się że drugi ptak to brak nakrętki na śrubce do mocowania osłony silnika. Założyli. Jest git. Przy okazji ściągania osłony, okazało się że cieknie olej na łączeniu skrzyni i silnika. Usunęli. Jest git. Tera mam Fiuta Git Dupło. Przesyłam pozdrowienia Śfiatowcom. Siwy wybredny Ps. Jedyna wada w moim Foresterze to brak kuchenki mikrofalowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 21 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2004 hej pomyliłeś zdjęcia - to są pewnie te z operacji "cofanie czasu", w której zmniejszałeś przebieg auta . u mnie strasznie hałasowała tylna półka w trakcie jazdy po dziurach i trzeba było podłożyć pod nią takie małe podkładki z "rury piankowej" (nie wiem co to - taka rura z pianki ) i już nie hałasuje. Polak wszystko zrobi ). pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryguś Opublikowano 21 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2004 W mojej Subaru Leone kombi raz zaległy sie też jakiś ptaszek.ponieważ sam jestem zawodu mechanike to sam zabrałem sie do roboty.Po osłuchanu i ogledzinach okazało sie że dzwigna od właczana 4WD ocierała o plastik na tunelu,kombinowałe likwidowałem na luz na tulejkach nic nie pomogło,dopiro po ogledzinach od spodu stwierdziłe że drażek łoczący dzwignie i skrzynie biegów jest poprostu za długi,lekarstwo na to było jedno skrucić drążek,przeciołem i skruciłem o 5mm i zespawałem od tej pory ciesze się ciszą (za wyjątkiem ryku silnika) i nie mam problenów z rozłączeniem napędu 4WD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Os_ Opublikowano 21 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2004 Kupiłem do firmy Fiata Duplo.......Diabolo........czy jakoś tak. Diablo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irma Opublikowano 21 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2004 To miał być (chyba) Fiat Debilo.Oczywiście dotyczy to auta (auta?) , a nie szanownego właściciela. Niezłą wylęgarnią piskląt i to ustawową są kratki- przynajmniej w moim Legacy B4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 22 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2004 U mnie w Seicento jak jest -5 stopnii Celsjusza to trzeszczy prawa tylna szyba boczna. Ale kij z tym. Druga rzecz to jak prędkość wzrasta powyżej 80km to coś tykać zaczyna. A dawniej to kołpaki sie szelontały. Teraz nie ma kołpaków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JOY Opublikowano 23 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2004 Wiecie to jest dobry sposób, jak coś trzeszczy - wyrzucić to, w fazie końcowej kiedyś wyrzuciłem całego 125p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się