diuk Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 ja zmniejszam podsterowność lewą nogą naciskając na hamulec - polecam ten sposób - jest najtańszy i całkowicie skuteczny 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 ok, w sobotę jadę sprawdzić geometrię. CO mam powiedzieć mechanikowi? Jak ma ustawić zbieżność? Rozbieżnie ? I co jeszcze może ustawić?czy w tym aucie da się ustawić pochylenie kół albo kąt wyprzedzenia zwrotnicy? U mnie zbieżność P+T jest na zero. Kąt pochylenia mam -2 i jest gyt . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boyscout1 Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 ok, w sobotę jadę sprawdzić geometrię. CO mam powiedzieć mechanikowi? Jak ma ustawić zbieżność? Rozbieżnie ? I co jeszcze może ustawić?czy w tym aucie da się ustawić pochylenie kół albo kąt wyprzedzenia zwrotnicy? U mnie zbieżność P+T jest na zero. Kąt pochylenia mam -2 i jest gyt . Rozumiem że da się to ustawić na tym co mam, to znaczy że nie muszę jakiś extra części kupować? I jeszcze jaki będzie efekt jak się założy te gadżety: http://www.scoobyworld.co.uk/catalog/product_info.php?cPath=39_274_322_347&products_id=2814 http://www.scoobyworld.co.uk/catalog/product_info.php?products_id=2448 czy montować to razem czy osobno? nie przesadzę jak to razem zamontuję? CO mam powiedzieć mechanikowi? Jak ma ustawić zbieżność? Rozbieżnie ? Może to trochę rozjaśni sytuację http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/20702-co-zrobic-by-poprawic-prowadzenie-imprezy-sti/?hl=%2Bnastawy+%2Bgeometrii+%2Bsti#entry653987 dzięki pomogło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Przy każdym przyspieszeniu autem w zakręcie, przód po prostu wypluwa mi z zakrętów. Czyli jednak trzeba zacząć od szkoły jak juz pisal Edwin i kilku innych.Jesli opanujesz jazde zrozumiesz organoleptycznie choćby niuanse balansu i okrąg przyczepności to albo będziesz mógł sobie sam odpowiedzieć, albo pytanie będzie brzmiało: co zrobić aby zmniejszyć nadsterowność? Jeśli nie znajdziesz czasu na naukę to nie skorzystasz z czasu na jazdę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 ok, w sobotę jadę sprawdzić geometrię. CO mam powiedzieć mechanikowi? Jak ma ustawić zbieżność? Rozbieżnie ? I co jeszcze może ustawić?czy w tym aucie da się ustawić pochylenie kół albo kąt wyprzedzenia zwrotnicy? U mnie zbieżność P+T jest na zero. Kąt pochylenia mam -2 i jest gyt . Rozumiem że da się to ustawić na tym co mam, to znaczy że nie muszę jakiś extra części kupować? Nic dodatkowo nie potrzebujesz, da się ustawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Musisz dokupić śruby do geometrii, bo bez nich nie ustawisz na -2,ani na przodzie ani na tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Anti-lift montuje się by uzyskać wartości większe niż -2 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 ALK najlepiej działa na portfel, całkowicie zbędny wydatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kts Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Musisz dokupić śruby do geometrii, bo bez nich nie ustawisz na -2,ani na przodzie ani na tyle.....mylisz sie. Przód ustawisz na -2 na standardowych srubach Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Policz co wyjdzie taniej i lepiej : ALK -tylko przód czy 2 komplety śrub ( przód,tył ) i odpowiedz sobie sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 nawet evo jest podsterowne jak ktoś nie umie... ja bym zaczął od szkolenia (operowanie gazem, napadanie na zakręty (zwłaszcza śliskie), dohamowanie, tor jazdy, left foot breaking, etc) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 ALK zwiększa kąt wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy a nie pochylenie koła i faktycznie - moim zdaniem niewiele pomaga w zlikwidowaniu podsterowności, ja w każdym razie nie odczułem różnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Musisz dokupić śruby do geometrii, bo bez nich nie ustawisz na -2,ani na przodzie ani na tyle.....mylisz sie. Przód ustawisz na -2 na standardowych srubach U mnie dało się na serii, hmmm, chyba, że kolega który mi to ustawiał coś dołożył a ja nie wiem . nawet evo jest podsterowne jak ktoś nie umie... ja bym zaczął od szkolenia (operowanie gazem, napadanie na zakręty (zwłaszcza śliskie), dohamowanie, tor jazdy, left foot breaking, etc) O to to to. Najpierw się nauczyć, później poprawiać jak już się wie co trzeba poprawić . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się