Skocz do zawartości

Alfa Romeo Giulietta


drout

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem Alfe 156 2,4 jtdm przez 7 lat i nigdy nie miałem poważnych problemów.Jedynie problem z zawieszeniem i korozją podłogi ale podejrzewam że od modelu 159 zostało to usunięte. Fajnie się tym jeździło. Jak ją zobaczyłem to się zakochał, kupiłem słuchając serca tak jak to być powinno przy kupnie Alfy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem, temat można już zamknąć :) 

Drout - jak widzisz, każdy kto miał Alfę - poleca ją innym. Nie ważne o jakim modelu mowa, nawet dotyczy to ogólnie postrzeganych za bardzo awaryjne 156 czy jednostek benzynowych TwinSpark. 

Innego zdania są tylko Ci, których szwagra brata kolegi miał Alfę 145 z 95 i się psuła. 

Więc... brać, sami się przekonacie co to to jest warte :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Decyzja zapadła będzie Julka tylko coś widzę ze ciężko będzie znaleźć coś zadbanego i ciekawego.

 

Jakby ktoś coś wiedział miał to poproszę o info

 

Topotolk

Zauważyłem, że (w przypadku MiTo) tych ze skrzynią TCT jest ok 10% wszystkich ofert. Na mobile.de  a w polskich ogłoszeniach jeszcze mniej. Poza tym, gdy zaznaczałem filtr "nie pokazuj uszkodzonych, wypadkowych" , to na Otomoto, Allegro, z około 4 - 6 ofert (MiTo, benzyna,  TCT) zostawały 1- 2 lub nawet wcale. Na niemieckich stronach około 60 ofert, a po znaczeniu tego filtra, odpadały może 1- 2 oferty. Być może ze względu na tę skrzynię z Guliettą będzie podobnie, dlatego raczej bym polecał szukać za zachodnią granicą  :) . W naszym przypadku to był ledwie drugi zakup samochodu w ten sposób poprzez mobile.de i drugi raz wszystko było OK. Możesz sobie dokładnie wybrać parametry i zasięg poszukiwania. Często zdarza się, że w ogłoszeniu dealera wskazują na możliwość porozumiewania się po polsku. Dowiedziałem się, że wbrew pozorom, nawet lepiej jest kupić auto u tzw.dealera, handlarza, ponieważ prawo niemieckie daje większe możliwości egzekwowania zapisów umowy u takich przedsiębiorców, niż w przypadku sprzedaży między osobami fizycznymi. Przy sprzedaży na "export" oni chętnie obniżają cenę, bo przestaje ich obowiązywać jakiś rodzaj gwarancji wymagany na terenie DE, no i kompleksowo załatwiaja wszelkie formalności za Ciebie, nawet zawożą do urzędu ;) . My, w obu przypadkach sprawdziliśmy autka na tzw. ścieżce diagnostycznej tamtejszych autoryzowanych serwisów. Za szczegółowy raport o stanie samochodu zapłacisz ok 75 do 100 euro. Nie zauważyłem też, aby ceny ofert prywatnych były jakoś wyraźnie niższe niż handlarzy. Ale przede wszystkim ze względu na małą ilość ofert modeli z TCT, polecałbym szukanie samochodu w DE, lub też PL ale z któregoś z salonów. Oni też mają używane w swojej ofercie i raczej unikają sprzedaży "niepewnych" egzemplarzy. Widziałem ciekawe oferty w POL-CAR z Poznania, ale nie wiem nic więcej o tej firmie.

Powodzenia w zakupach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w Niemczech od lat kupuje samochody wiec dla mnie nie ma problemu z zagranicą. Siostra studiowała w Niemczech wiec język bez problemu.

 

A ty juz kupiłeś mito? Jak możesz to daj znać na pw co i za ile udało się kupić.

 

Topotolk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Julke od roku, kupiłem od pierwszej właścicielki z Polskiego salonu. Auto ma teraz 54 tys i zero problemów. Zimą po postoju trochę zawieszenie skrzypi, ale włoskie auta tak maja ;)  Z historii serwisowej wiem że na gwarancji jeździła do ASO z jakimiś pierdółkami/chorobami wieku dziecięcego, ale z czasem to przeszło. Silniki Fiata T-jet i MultiAir są na pewno mniej problematyczne niż VAG 1.4 tsi albo wymysł BMW-Peugeota 1.6 THP. Jakoś nie słychać o problemach z rozrządem albo pękających tłokach. W rodzinie małych uturbionych benzyn mój faworyt. A i parametry silnika - moc/moment lepsze niż w subarowskim 2.5 NA   :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

No i kupione

Nie powiem fajny. Te Alfy jednak mają coś w sobie

post-4483-1427981356,9305_thumb.jpg

 

Topotolk

System DNA bardzo fajna sprawa i faktycznie to działa i widac sporą różnicę w zachowaniu auta. Jeszcze musimy rozkminic Blue and Me zsynchronizowanego z Tom Tomem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i kupione

Nie powiem fajny. Te Alfy jednak mają coś w sobie

attachicon.gif20150402_135434.jpg

 

Topotolk

 

System DNA bardzo fajna sprawa i faktycznie to działa i widac sporą różnicę w zachowaniu auta. Jeszcze musimy rozkminic Blue and Me zsynchronizowanego z Tom Tomem

Gratulacje! Śliczna jest!

Czyli masz TCT z DNA, a jaki silnik?

Powiedz, jak oceniasz miejsce na tylnej kanapie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śliczna jest to fakt z czerwoną skórą. Silnik 1.4 ten 170 ps. Niestety brak tct. Z braku wolnego czasu musieliśmy zrezygnować z wyjazdu do Niemiec a u nas tct praktycznie brak. Za to zakup od fanatyka motoryzacji. Z pełną historią i serwisem ponad stan wręcz. Świeżo po wymianie tego modułu MA.

 

Jak się wasza sprawuje?

 

Jednej rzeczy mi tylko szkoda TCT

 

Topotolk

Z tyłu ciasno jak dla mnie ale ja mam 1.9 i słusznej wagi

 

Topotolk

1.90 wzrostu

 

Topotolk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...