Skocz do zawartości

Alfa Romeo Giulietta


drout

Rekomendowane odpowiedzi

Słuchajcie warte to jest coś. Pomagam kupić samochód siostrze i po kilku jazdach próbnych siostra zakochała się w giulietta. I teraz pytanie czy wybić z głowy czy jednak to może dobry wybór. W grę wchodzi Pb bo miasto robi głównie. Kurcze z włoskiego to ja głównie wino do tej pory. Ale przyznam że fajnie się taką Julka jechało. Fajnie twarda itp

 

Topotolk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 alfy miałem, bardzo je kochałem, lecz na wszystkie ASO sie poobrażałem :).

 

Nie mam doświadczenia z tym modelem, ale miałem po kolei 3 alfy. Fajnie jeździły, delikatne zawieszenia, jak były nowe i na gwarancji, to luz. Mam jednak po nich alergię na ASO fiata. Nie żeby było strasznie dużo awarii, ale ile razy mnie próbowano zrobić w konia - nie policzę, a ile zrobiono to niew wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest piękna i w kopciuchu z d//n/a po programie oraz w turbodoświniowanej benzynie idzie jak wściekła. Dwóch kuzynów miało Julki, ta na gnojówkę po programie była absurdalnie szybka. Kuzyn miał ją 3 lata od nowości, jak się nie mylę, nie narzekał na nadprogramowe serwisy, a auto ciężej mieć nie mogło. Wiem, że była tam robiona jakaś gruba wymiana elementów zawieszenia w ramach gwarancji. Tylko pozostaje pytanie, jak to się będzie zachowywało w dłuższej eksploatacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie czytałem że julki juz całkiem przyzwoite są. A ta 1.nie-ASO ładnie juz śmiga. Sam nie wiem. Siostra nie chce chyba już o niczym innym słyszeć. Ale jeśli ma to jeździć głównie na lawecie to jej wybije z głowy. Teraz ma zupełnie bezobslugowy japoński samochód w którym nawet ciężko maskę podnieść bo się zastała

 

Topotolk

Kurcze napisałem jeden cztery turbo a zmienia w nie aso hahahaha

 

Topotolk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach