Skocz do zawartości

antilock brake


Ninja

Rekomendowane odpowiedzi

Dzis byłem na placu pokrecić bączki autkiem. Nigdy jeszcze tegonie robiłem autem 4 napędowym i szczerze mowiac jestem jeszcze laikiem w subaru. Doslownie po chwili zaswiecila sie czerwona konktrolka ANTILOCK BRAKE.Chwile pochodził na wolnych co by turbine ostudzić,zgasiłem go i zapaliłem ponownie i kontrolka zgasła. Co to jest? Bo nie znam sie jeszcze na tych wszystkich cwancykach w subarynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzicie. Nie wiedzialem ze ABS sie wylącza przy takich manewrach. Dzieki za info. Pozdrawiam szanowne grono.

 

Coprawda nie mam subaru, ale nie wydaje mi sie aby to, ze sie ABS wyłąncza (świeci kontrolka) było normlane po 10sekundach zabawy.

Ja raz tak pojechałem w zimnę na parking się pobawić (no wiecie tyle ile można na FWD) i tak po około 45 minutach ostrego prześpieszania (jak wicie kontrola trakcji korzysta też z ABSu) i hamowania itp właczyłą sie kontrolka ABSu wyłaczyłęm silnik, włączyłęm i było ok, może się coś troszkę rpzegrzało od zabawy :P ale nie po 10 sekundach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

buahahah no dobra szydercy ale tak na poważnie? :lol: czemu zgłupiał? Chwile sie pokreciłem. Moze z 10 sekund.

 

Napisałem poważnie ;) ABS kontroluje prędkość obrotową kół, jak wszystkie kręcą się takimi różnicami prędkośći jak samochód jadący przy max skręcie to wszystko jest oki. Jak prędkości poszczególnych kół różnią się znacznie ABS uznaje że jest uszkodzony i wyświetla kontrolkę. Może inżynierowie subaru przewidzieli upalanie i przeprogramowali sterownik zeby ABS się wyłączał jak ma dziwne sygnały s kół

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...