Mac_Williams Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 (edytowane) Nie wiedzialem, gdzie wrzucic to zalozylem temat bo ciekawa sprawa. Co sadzicie? Fajna alternatywa dla STi i Evo, no i Robert taka jezdzi http://wrc.net.pl/cywilna-rajdowka/ Edytowane 29 Stycznia 2015 przez wiechu100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 (edytowane) Piękna "wyklejanka" z taśmy izolacyjnej na zegarach. Edytowane 29 Stycznia 2015 przez Kudlaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac_Williams Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 (edytowane) No faktycznie jakas tasma jest, na telefonie trocbe slobo widac. Ciekawe po co. Bledy zaslania? No i to ogromne logo na kierownicy troche slabe i ciekawe jak sie jasiek otworzy w razie w, bo to chyba blacha jakas. Edytowane 29 Stycznia 2015 przez wiechu100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 (edytowane) Jak zgaszony jak ma 900 obrotów. Pali się CHECK A poniżej "service required" Edytowane 29 Stycznia 2015 przez gryka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac_Williams Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 (edytowane) No wiem, poprawilem jakbys nie zauwazyl. Sam pomysl jednak ciekawy (proto bez klatki+wnetrze seria). Edytowane 29 Stycznia 2015 przez wiechu100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 (edytowane) Poprawileś po moim wpisie, jakbyś nie zauwaźył A pomysł fajny, ale lepiej by tam włożyli boksera Edytowane 29 Stycznia 2015 przez gryka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac_Williams Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Popatrz na godzine. Twoj wpis 22.01 moja poprawka 22.00 a i to jeszcze dodalem wtedy wpis o kierownicy, bo o silniku poprawilem jeszcze z minute wczesniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Te wydumki mimo ze fajne , niestety do niczego sie nie nadają , ani to bardzo szybkie jak pokazała historia , o awaryjności nie wspominam . Ot rzeczywiście fajna i ładna , dla gościa z grubym portfelem i skazanym na jedna firmę do obsługi , ale kto bogatemu zabroni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Ileż to on imprez nabudował po 500 koni, i wyjeździały do bramy, tutaj buda od fiesty a reszta to EVO X, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac_Williams Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 tutaj buda od fiesty a reszta to EVO X, Wszystkie Polskie proto bazuja na betach z Evo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Te wydumki mimo ze fajne , niestety do niczego sie nie nadają , ani to bardzo szybkie jak pokazała historia , o awaryjności nie wspominam . Ot rzeczywiście fajna i ładna , dla gościa z grubym portfelem i skazanym na jedna firmę do obsługi , ale kto bogatemu zabroni Wystarczy wspomnieć o projekcie którym jechał Barbórkę 2014r, moc piekielna, wydawało się że rozniesie resztę stawki i ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Eeee ja bym tam chciał poczuć sie jak Robercik i jeździć takim do pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Premo ja bym wolał Twoim Hołkiem do pracy jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Wystarczy wspomnieć o projekcie którym jechał Barbórkę 2014r, moc piekielna, wydawało się że rozniesie resztę stawki i ... Stare powiedzenie automatyków z AGH mówi: „Power is nothing without control” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Parę groszy z mojej strony, bo trochę styczności z projektami proto miałem. Fajnie to wyglądają na zdjęciach. Awaryjność specjalnie nie dziwi bo wiem od kuchni jak te projekty powstawały. Ja wybrałbym E10 zbudowana fabrycznie gdzie ktoś się w fabryce chwilę musiał nad zawieszeniem i ustawieniami etc. pochylić, a na koniec zanim zostało to wpuszczone na rynek było testowane. W przypadku proto testerami są użytkownicy, bo w przeciwnym wypadku auto takie kosztowałoby x razy więcej. W PL poznałem wiele osób mających naprawdę spore pojęcie o mechanice i motorsporcie więc zdolnych ludzi u nas nie brakuje, bardziej brakuje chyba budżetu/czasu/odpowiedniego podejścia - do wyboru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 (edytowane) Ukradł mój pomysł ja sam mam taki plan, że za kilka lat zamiast kupować jakieś gówniane auto z mocą 130-140 KM (max to myślę Fiesta ST lub DS3 Racing) tylko kupię sobie jakiegoś kilkuletniego hatch-backa i wrzucę graty z Evo (silnik, napęd, hamulce i co tam jeszcze będzie) Edytowane 30 Stycznia 2015 przez Paweł_P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac_Williams Opublikowano 30 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 kupię sobie jakiegoś kilkuletniego hatch-backa i wrzucę graty z Evo (silnik, napęd, hamulce i co tam jeszcze będzie) Po co sie rozdrabniac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Wbrew pozorom, to najprostszy, a co za tym idzie najtańszy, sposób na budowę takiej "wydumki". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się