Jump to content

Fiesta Proto wersja cywilna od Steca 500KM


Mac_Williams

Recommended Posts

Te wydumki mimo ze fajne , niestety do niczego sie nie nadają , ani to bardzo szybkie jak pokazała historia , o awaryjności nie wspominam :) . Ot rzeczywiście fajna i ładna , dla gościa z grubym portfelem i skazanym na jedna firmę do obsługi , ale kto bogatemu zabroni :)

Link to comment
Share on other sites

Te wydumki mimo ze fajne , niestety do niczego sie nie nadają , ani to bardzo szybkie jak pokazała historia , o awaryjności nie wspominam :) . Ot rzeczywiście fajna i ładna , dla gościa z grubym portfelem i skazanym na jedna firmę do obsługi , ale kto bogatemu zabroni :)

Wystarczy wspomnieć o projekcie którym jechał Barbórkę 2014r, moc piekielna, wydawało się że rozniesie resztę stawki i ...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Wystarczy wspomnieć o projekcie którym jechał Barbórkę 2014r, moc piekielna, wydawało się że rozniesie resztę stawki i ...

Stare powiedzenie automatyków z AGH mówi: „Power is nothing without control” ;) 

Link to comment
Share on other sites

Parę groszy z mojej strony, bo trochę styczności z projektami proto miałem.  Fajnie to wyglądają na zdjęciach.

Awaryjność specjalnie nie dziwi  bo wiem od  kuchni jak te projekty powstawały. Ja wybrałbym  E10  zbudowana fabrycznie  gdzie ktoś się w fabryce chwilę musiał nad zawieszeniem i ustawieniami etc. pochylić, a na koniec  zanim zostało to wpuszczone na rynek było testowane.  W przypadku  proto  testerami są użytkownicy, bo w przeciwnym wypadku auto takie kosztowałoby x razy więcej.

 

W PL poznałem wiele  osób mających naprawdę spore  pojęcie o mechanice i motorsporcie więc zdolnych ludzi u nas nie brakuje, bardziej brakuje  chyba budżetu/czasu/odpowiedniego podejścia  - do wyboru.

Link to comment
Share on other sites

Ukradł mój pomysł :P ja sam mam taki plan, że za kilka lat zamiast kupować jakieś gówniane auto z mocą 130-140 KM (max to myślę Fiesta ST lub DS3 Racing) tylko kupię sobie jakiegoś kilkuletniego hatch-backa i wrzucę graty z Evo (silnik, napęd, hamulce i co tam jeszcze będzie)  :)

Edited by Paweł_P
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...