Martinez3433 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Panowie ma to sens co nam daję ta Tuleja Dartona ???? Pytam teoretycznie ,bo jeszcze silnik jest w samochodzie ale jak miało by to zniwelować stały ból silnika 2,5 z uszczelkami i głowicami to może warto zainwestować raz a porządnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 to nie jest dobre rozwiązanie do auta na co dzień, zazwyczaj jak pęknięta jest tuleja jest to jedna z dróg reanimacji bloku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Hehe tyle za tuleje wybulisz co za zmianę uszczelek z robocizna ale za to wsadzasz nie standardowa uszczelkę w TVN turbo było o tych tulejach bodajże honde tam robili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Panowie ma to sens co nam daję ta Tuleja Dartona ???? Pytam teoretycznie ,bo jeszcze silnik jest w samochodzie ale jak miało by to zniwelować stały ból silnika 2,5 z uszczelkami i głowicami to może warto zainwestować raz a porządnie Poszukaj informacji o sposobie osadzania,jego trwałości itp. Parę wypowiedzi w temacie można znaleźć na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Samochodu nie używam na codzień dlatego chce go zrobić tak żeby za chwile się nie rozleciał silnik ogólnie jest zakuty itp ,ale uszczelka padła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Bęben w białasie chyba miał Dartony, a i tak UPG padło za kadencji Beavisa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Dartony nie mają zabezpieczać przed podającą upg. To są dużo mocniejsze i wytrzymalsze tuleje cylindrów jak ktoś chce mocno dmuchać. Remedium na pękające tuleje w ej25 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Dartony nie mają zabezpieczać przed podającą upg. To są dużo mocniejsze i wytrzymalsze tuleje cylindrów jak ktoś chce mocno dmuchać. Remedium na pękające tuleje w ej25 Otóż to. Natomiast problemem jest brak w kraju fachowców umiejących je właściwe osadzić. Generalnie ostatnia deska ratunku i niestety dość wątpliwa... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 (edytowane) W Warszawie Krasnobrodzka ma spore doświadczenie z Dartonami. W hondowskich silnikach z serii H22 się to często robi przy uturbianiu, żeby zastąpić seryjne tuleje z FRMu bo z nimi większość kutych tłoków nie współpracuje ze względu na inną rozszerzalność cieplną. Edytowane 28 Stycznia 2015 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Takie mają doświadczenie, że moje osiadły parę "setek" i uszczelka dmuchnieta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 2 godziny temu, ferdek napisał: Takie mają doświadczenie, że moje osiadły parę "setek" i uszczelka dmuchnieta. Dartony osadza się wyżej niż blok. Pytałem Dartona jak dokładnie to zrobić aby banglało, problem w tym że ten kto to osadza tego nie wie. Możesz zrobić wyrównać blok z tulejami a dodatkowo zrobić o-ringi na bloku i powinno banglać, albo zejść poniżej tulei ale nie będzie to łatwe. Mam dartony w kartonie i między innymi czekam albo na mega zaufanego fachowca albo na dostęp do frezarki CNC . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 A mnie ciekawi co lepsze. Zamknięty blok czy tuleje... pomijam kwestie samego wykonania.Pozdrawiam - Krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Zdecydowanie darony solidna stal na całej długości i konkretny kołnierz pod uszczelkę. Zamknięty blok to 10 mm aluminium a poniżej po staremu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Są jeszcze dartony z kołnierzem, tych to już chyba nic nie zabije, poza kiepskim montażem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Z tego co kojarzę Darton nie robi MIDów do Subaru, za to AEBs robi takie tuleje: http://www.aebsracing.com/products-t-sleeves Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 http://fmic.pl/darton-sleeves/42938-tuleje-cylindrow-darton-sleeves-z-kolnierzem-subaru-impreza-ej25.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 (edytowane) Zdjęcie wprowadza w błąd bo wg kodu produktu to Dartony z serii 300, a nie M.I.D Edytowane 27 Marca 2017 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 W takim razie mój błąd, tzn fmic.pl Posiada ktoś wiedzę gdzie mogę kupić tłoki o wymiarze 101, teraz mam 100,5 ale na gładzi cylindra pojawiły się wżery i raczej czeka mnie szlif albo blok na śmietnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Niestety tulejowanie albo blok na śmietnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Ciekaw jestem czy da się operacje tulejowania powtórzyć na tym samym bloku 2X. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Masz Dartony? Bo jak tak to je możesz rozwiercić nawet do 102mm. Myślałem że mowa o seryjnych tulejach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 No mam, tylko nigdzie nie widzę tlokow większych niż 100,5, a moja jedna tuleja jakimś dziwnym trafem skorodowala od środka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Powyżej 100,5 musisz pisać do producentów i robić customowe tłoki bo z tego co pamiętam nikt większych nie robi. Najpierw dowiedz się na szlifierni ile będziesz musiał zjechać z tulei żeby usunąć te wżery i potem zamawiaj. P.S. Jesteś pewien że skorodowały? Bo zazwyczaj wżery robią się albo od przytarcia albo od spalania stukowego, ale to na tłokach też by było widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Te wżery nie są głębokie, a ślady wyglądają na rdzę, tloki są jak nówki. Daj maila, to wyślę zdjęcia, bo tu nie chcą się załadować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius 73 Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 (edytowane) , myślałem nad dartonami do bloku ej207 , co by dmuchąć porządnie ale nie znalazłem u nas kto to zrobi według specyfikacji dartona i odpuściłem ale znam kto ma oringowane ej207 niby pancerne , i robione u nas jak sie wys.............a to będę wiedział pierwszy http://images.tinypic.pl/i/00885/xhcxbvi4uff6.jpg oem 207 vs darton Edytowane 27 Marca 2017 przez arkadius 73 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się