OWOC Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Dziękuje Jachu Ciesze się, że się podoba. Właśnie skończyłem mycie = poznawanie Type.S pod względem kondycji wizualnej. Też nie jest źle A co do hamowni to badania miało na celu zdiagnozowanie kondycji silnika, a przy okazji taki kreski narysowało "UFO" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Ładnie! Moment przyjemny A mocy chyba więcej niż powinno być? Jeszcze raz gratulacje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) Specyfikacja podaje moc dla tego auta ok 140KM przy 4000rpm, natomiast moment ma być 340Nm przy 2000rpm. Edytowane 3 Stycznia 2015 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adijocker Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Czyli jednak pierwsze wybory są najlepsze. Bezawaryjności życzę. Może nie Subaru, ale zawsze japoniec Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Czyli jednak pierwsze wybory są najlepsze. Bezawaryjności życzę. Może nie Subaru, ale zawsze japoniec Pozdro A jednak Tata nawet sam się mnie dopytuje co i jak robić, żeby prawidłowo eksploatować tego Type.S-a w dieslu Cicho liczyłem, że może jednak Subaru, ale za kwotę za jaką kupił tego uszanowanego cukiereczka i to w najbogatszej opcji, ciężko by było o choć dorównującego Subaraka Strasznie fajne auto i widać, że nosi Ono tylko japoński znaczek bo pod względem funkcjonalności i jakości bardzo blisko mu do wyrobów naszych zachodnich sąsiadów. No i "UFO" produkowany był tylko w UK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 OWOC, gratulacje, fajne autko, niech sluzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Super furka OWOC, szkoda jedynie, ze srebrny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Co lepiej kupić Pb czy diesel dla siostry do jazdy głównie po mieście? Chyba Pb będzie bezproblemowe w takiej Hani Topotolk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 (edytowane) OWOC, gratulacje, fajne autko, niech służy Super furka OWOC, szkoda jedynie, ze srebrny Panowie dziękuje! Z dnia na dzień jeszcze bardziej ciesze się, mój tata ma takie auto! Też nie pałam miłością do tego koloru, ale z praktycznego punktu widzenia jest OK. Odyssey jeszcze dobrze ni wymyłem już była po trasie brudna, a że często gęsto stała na polu to.... pod tym względem srebrny jest wporzo Co lepiej kupić Pb czy diesel dla siostry do jazdy głównie po mieście? Chyba Pb będzie bezproblemowe w takiej Hani Topotolk Drout, zdecydowanie kupić i to wersje Type.S ! Tych UFO jest pełno ale w tej wersji... wyróżniają się i to skutecznie z tłumu A co do wersji silnikowej to pomimo, że ten diesel jest rewelacyjny jeśli chodzi o kulturę pracy i radość z jazdy to jeśli w grę wchodzą krótkie odcinki i jazda głównie po mieście to 1.8 będzie idealny. Już sam fakt rozgrzewania cieszy bo ja jadąc 8km z mojej wioski do Tarnowa przy temp ok 3stopni ciecz chłodząca łapie optimum dopiero po 6km ciągłej jazdy z prędkością ok 60km/h. A żeby olej złapał optimum to dopiero jak wracam od razu na wieś to silnik jest gotowy do zabawy. A ciągnie jak benzyna i wszystko mu jedno czy to 2tys obrotów czy 4.5 ___________________________________________________________________________________________________________________________________ Hey, bardzo Was proszę o opinię na temat tych felg bo trochę mało o nich piszą w internetach a muszę mieć silne argumenty przy negocjacjach z właścicielem UFO Czy ktoś z forumowiczów może mi pomóc i powiedzieć czy te felgi wejdą do Civica? Bo ja totalnie nie ogarniam tego tematu Edytowane 7 Stycznia 2015 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 (edytowane) Wg. mnie nie wejda, bo te ATSy wedlug sprzedajacego maja otwor centrujacy o srednicy 56.1mm, zas wg. internetu w ufo jest 64,1mm. Ale zweryfikuj to jeszcze Edytowane 7 Stycznia 2015 przez KamilP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Co lepiej kupić Pb czy diesel dla siostry do jazdy głównie po mieście? Chyba Pb będzie bezproblemowe w takiej Hani Ja mogę szczerze polecić wersję 1,8 140HP.Przejechałem takim Civicem 120tys km (6lat) = zero problemów z czymkolwiek. Zero korozji. Zero napraw. Frajda z jazdy duża, przyspieszenie do 100km/h w około 8,5s. prędkości na autostradzie rzędu 200k/h bez problemu. Zachowanie w zakrętach - malina. Do tego bardzo pojemny. Bardzo uniwersalne auto. Spalanie b. niskie. Na autostradzie - niskie opory powietrza. Jeśli jakieś minusy to jazda po polnych drogach nigdy nie jest swobodna bo auto b. niskie - trzeba jechać bardzo ostrożnie. Z tego względu obecnie mam Forka - wyjazdy w plener. Ogólnie : Civic Vlll - polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Co lepiej kupić Pb czy diesel dla siostry do jazdy głównie po mieście? Chyba Pb będzie bezproblemowe w takiej Hani Ja mogę szczerze polecić wersję 1,8 140HP.Przejechałem takim Civicem 120tys km (6lat) = zero problemów z czymkolwiek. Zero korozji. Zero napraw. Frajda z jazdy duża, przyspieszenie do 100km/h w około 8,5s. prędkości na autostradzie rzędu 200k/h bez problemu. Zachowanie w zakrętach - malina. Do tego bardzo pojemny. Bardzo uniwersalne auto. Spalanie b. niskie. Na autostradzie - niskie opory powietrza. Jeśli jakieś minusy to jazda po polnych drogach nigdy nie jest swobodna bo auto b. niskie - trzeba jechać bardzo ostrożnie. Z tego względu obecnie mam Forka - wyjazdy w plener. Ogólnie : Civic Vlll - polecam. Tak myślałem. Więc będę szukał dobrej sztuki. W de jest sporo z małymi przebiegami. Topotolk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 (...) bardzo Was proszę o opinię na temat tych felg bo trochę mało o nich piszą w internetach (...) chyba zartujesz, przeciez to ATS DTM Comp., znane i lubiane w swiecie subarowym felgi - dosc lekkie i mocne, no i w tym rozmiarze pasuja na brembulca faktycznie otwor centrujacy za maly na Honde, ale jego roztoczenie to nic strasznego p.s. jesienia kupilem takie same felgi, tylko srebrne (z juz roztoczonym otworem poh Honde), ale tak i nie mialem okazji ich zalozyc na UFO... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 (...) bardzo Was proszę o opinię na temat tych felg bo trochę mało o nich piszą w internetach (...) chyba zartujesz, przeciez to ATS DTM Comp., znane i lubiane w swiecie subarowym felgi - dosc lekkie i mocne, no i w tym rozmiarze pasuja na brembulca faktycznie otwor centrujacy za maly na Honde, ale jego roztoczenie to nic strasznego p.s. jesienia kupilem takie same felgi, tylko srebrne (z juz roztoczonym otworem poh Honde), ale tak i nie mialem okazji ich zalozyc na UFO... OWOC taki detektyw forumowy, a taka wpadka ATS super felga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 @@OWOC, możesz coś napisać na temat zawieszenia i jego charakterystyki? czy to prawda, że Type S ma już dosyć twardo zestrojone zawieszenie i najmniejsze dziury mocno dają się wy znaki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac_Williams Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) Type S (przynajmniej z silnikiem benzynowym) ma twardziej zestrojone zawieszenie, ale o jakims betonie nie ma tu mowy. Jest komfortowy i przyjemnie sie prowadzi. Jedynie mocy malo, niby to wysokoobrotowy silnik i "dzieje" sie w gornym zakresie, ale mimo to nigdy nie widzialem sensu tego krecic bo tylko wyje. Edytowane 10 Stycznia 2015 przez wiechu100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 @@markos007, jeżeli szukasz w samochodzie komfortu, to nie ten adres. Jeżdżę zwykłym poliftem na 205/55/16 i na dziurach podskakuję jak piłeczka ping-pongowa. Wiadomo, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, ale to jeden z mniej komfortowych samochodów jakimi jeździłem, a jeździłem różnymi. Oprócz tego ma ogrom zalet i moja dziewczyna go uwielbia, ale pomimo 5 lat jeżdżenia nim nadal nie mogę się odnaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 (...) Jeżdżę zwykłym poliftem na 205/55/16 i na dziurach podskakuję jak piłeczka ping-pongowa (...) a ponoc polifty maja troszke inne nastawy zawieszenia (bardziej komfortowe) i ciut lepsze wyciszenie wnetrza... dla mnie UFO miescie jest spoko, natomiast w trasie twardosc i halas daja o sobie znac btw, ja jezdzilem na 205/50-17, zdecydowana poprawa wzgledem seryjnych 225/45-17, polecam taka opcje (choc od modelu opon pewnie tez zalezy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 a ponoc polifty maja troszke inne nastawy zawieszenia (bardziej komfortowe) i ciut lepsze wyciszenie wnetrza... dla mnie UFO miescie jest spoko, natomiast w trasie twardosc i halas daja o sobie znac btw, ja jezdzilem na 205/50-17, zdecydowana poprawa wzgledem seryjnych 225/45-17, polecam taka opcje (choc od modelu opon pewnie tez zalezy) W 100% się zgadzam, do miasta jak najbardziej. Co do hałasu, to jest to całkowite przeciwieństwo forestera. Słychać praktycznie tylko silnik, gdzie w foresterze słychać wszystko oprócz silnika . Tak, mam seryjny wydech . Zdjąłem magnexa na chwilę i tak już zostało, chociaż czasem bulgotu brak, ale to jak już wygłuszę bagażnik . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Dla mnie największy problem z Civiciem 1.8 jest taki, że on nie jedzie (chyba, że się go wysoko kręci, a wtedy jest głośno). Wiem, że to subiektywne uczucie, ale jeżdżąc tym autem nie czuć w ogóle 140 koni... Była taka chwila, że jeździłem na przemian właśnie Type-Sem i Focusem 1.6 100PS, i muszę przyznać, że odczucia były podobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 obejrzałem dzisiaj jedynie z ciekawości Civica Type S w bardzo okazjonalnej cenie http://otomoto.pl/honda-civic-type-s-salon-pl-serwis-aso-C35444193.html oczywiście opis zachęcający, na miejscu wszystko się wyjaśniło. Auto zaliczyło jakiś rów albo coś w tym stylu, cały prawy bok malowany oprócz drzwi (które wyglądało jakby były z innego auta wrzucone), przednia i tylna szyba nieoryginalna, poskładany strasznie niechlujnie i do tego na prawnym błotniku szpachla. Na szczęście był bardzo blisko i warto sobie raz na dłuższy okres przypomnieć aby komisy i handlarzy omijać z daleka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Wg. mnie nie wejda, bo te ATSy wedlug sprzedajacego maja otwor centrujacy o srednicy 56.1mm, zas wg. internetu w ufo jest 64,1mm. Ale zweryfikuj to jeszcze (...) bardzo Was proszę o opinię na temat tych felg bo trochę mało o nich piszą w internetach (...) chyba zartujesz, przeciez to ATS DTM Comp., znane i lubiane w swiecie subarowym felgi - dosc lekkie i mocne, no i w tym rozmiarze pasuja na brembulca faktycznie otwor centrujacy za maly na Honde, ale jego roztoczenie to nic strasznego p.s. jesienia kupilem takie same felgi, tylko srebrne (z juz roztoczonym otworem poh Honde), ale tak i nie mialem okazji ich zalozyc na UFO... (...) bardzo Was proszę o opinię na temat tych felg bo trochę mało o nich piszą w internetach (...) chyba zartujesz, przeciez to ATS DTM Comp., znane i lubiane w swiecie subarowym felgi - dosc lekkie i mocne, no i w tym rozmiarze pasuja na brembulca faktycznie otwor centrujacy za maly na Honde, ale jego roztoczenie to nic strasznego p.s. jesienia kupilem takie same felgi, tylko srebrne (z juz roztoczonym otworem poh Honde), ale tak i nie mialem okazji ich zalozyc na UFO... OWOC taki detektyw forumowy, a taka wpadka ATS super felga Oj tam od razu wpadka Tak po porostu chciałem poznać Waszą bądź co bądź ważną dla mnie opinie Fajnie jest utwierdzić w opinie, że to fajna i dobra felga jest @@OWOC, możesz coś napisać na temat zawieszenia i jego charakterystyki? czy to prawda, że Type S ma już dosyć twardo zestrojone zawieszenie i najmniejsze dziury mocno dają się wy znaki? Hey, Wersja Type.S zadebiutowała na rynku równo z wersją Type.R. Tak więc pod względem wymiarów i budowy type.S bazuje na R-ce. Długość nadwozia za sprawą pakietu stylizacyjnego takiego samego jak w Type.R wzrosła o 2.7 cm natomiast rozstaw osi zmalał o 1.5 cm. Rozstaw tylnych kół zwiększył się względem wersji 5D o 2 cm a co za tym idzie zmieniło to charakterystykę tylnego zawieszenia i ogólnie właściwości jezdne. Do tego dodam jeszcze, że zwieszenie zostało obniżone i usztywnione, i to czuć w czasie jazdy. Przepiękne buciki nisko profilowe w rozmiarze 225/45 R17 też robią swoje Na fajnych i w miarę równych drogach samochód jeździ jak gokart i daje mnóstwo radości z jazdy. Tu moja uwaga.Wersje którą mam w domu do diesel czyli ponad 100kg więcej na przednie osi mimo że silnik cały z amelinium. I to czuć na ostro pokonywanych zakrętach względem 1.8 Co do typowych tarnowskich dziurawych, pełnych kolein dziur dróg z komfortem należy się raczej pożegnać, i przyzwyczaić się do... powolnej jazdy. No jest mało przyjemnie tyle powiem Da się przeżyć, ale jeśli ktoś ma w sobie tzw "ematie wobec samochodu" to będzie go to dużo bardziej bolało Miał być Type.R, ale trafił się Type.S i pod tym względem jazda Type.R po tego typu drogach to dopiero musi boleć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Co do typowych tarnowskich dziurawych, pełnych kolein dziur dróg z komfortem należy się raczej pożegnać, i przyzwyczaić się do... powolnej jazdy. No jest mało przyjemnie tyle powiem Da się przeżyć, ale jeśli ktoś ma w sobie tzw "ematie wobec samochodu" to będzie go to dużo bardziej bolało Jak czasem się zapomnę i przejadę Hondą tak, jak Foresterem (gdzie i tak mam 215/55/17), czy nawet E39, to zdarza mi się stanąć na poboczu, żeby sprawdzić, czy wszystko jest na swoim miejscu i we właściwym kształcie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) Type S (przynajmniej z silnikiem benzynowym) ma twardziej zestrojone zawieszenie, ale o jakims betonie nie ma tu mowy. Jest komfortowy i przyjemnie sie prowadzi. Jedynie mocy malo, niby to wysokoobrotowy silnik i "dzieje" sie w gornym zakresie, ale mimo to nigdy nie widzialem sensu tego krecic bo tylko wyje. Ale IMHO trzeba podkreślić, że jest komfortowy na w miarę przyzwoitych drogach. Ma super małą kierownice i 2.2 obrotu od oporu do oporu Co do silnika to moje zdanie jest takie. Osoby które wcześniej nie jeździły czymś mocniejszym a przede wszystkim doładowanym będą usatysfakcjonowane. Natomiast kierowcy którzy doświadczyli jazdy małymi uturbionymi benzynami będą mieli wrażenie, że to nie jedzie.... Ja też jak jeździłem 1.8 5D to bardzo przyjemnie mi się tym jeździło, ale nie chętnie przekraczałem 3tys RPM właśnie ze względu na doznania akustyczne. Ale jeśli ktoś lubi tego typu klimaty... Fajna że ma taką fajną skrzynkę manualną __________________________________________________________________________________________________________________________________ No nie wytrzymałem i... Przed w trakcie i po fakcie... Ale szczerze to nie polecam bez ściągania zderzaka, bo jest problem z bez szkodowym ściągnięciem szklanego grilla, i założeniem tak jak należy siatkowego:-/ Ogólnie to bardzo przyzwoity samochód jest zwłaszcza w tej wersji P.S.Jednak przeanalizowałem sprawę i nie będę montował TT Edytowane 11 Stycznia 2015 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 fajny mod btw, seryjne felgi w Type S sa b. ladne, o wielie ladniejsze niz w zwyklym UFO (o polifcie nie mowiac) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się