Michał Wasilewski Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Witam zapaleńcy mam pytanie do was mianowicie dlaczego wyskoczyl mi check po zalaniu pb100 a wczesniej bylo lane 98, samochod kupilem dzis wszystko ok tylko ten jeden mankament, czy moze to miec cos wspolnego z silniczkiem krokowym? Po zalaniu furki przejechalem 500m-1000m i Check Engine... Piszcie piszcie bo nie mam pojecia oco chodzi Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 (edytowane) @@Michał Wasilewski, musisz pojechać do ASO na diagnozę, albo samemu podpiąć się do kompa i odczytać jakiego rodzaju błąd wystąpił. Edytowane 13 Grudnia 2014 przez elmo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Jeśli auto kupione dzisiaj to najlepiej zapytać poprzedniego właściciela , czy nie kasował ostatnio tego błędu i jeśli tak to z jakiego powodu wyskakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Samochód EU czy US? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Wasilewski Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 samochód sprowadziany ze szwajcarii czysta seria zadnych modyfikacji prócz układu wydechowego od polowy od tego tlumika szmerow czy jak on tam sie fachowo nazywa wyciente i wstawione wieksze z wydechem sti kolo 2.8 cala jeszcze nie mierzylem Poprzedni własciciel powiedzial o tym ze 2 razy mu sie tak zdarzylo ze po zatankowaniu 98 na innej stacji niz wczesniejj tez mial blad ale on prowadzi warsztat i kasowal sobie ten blad ale nie wiedzial co jest nie tak. chłopaki pisac pisac musze wiedzec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 ale masz juz napisane co masz zrobic: musisz pojechac do ASO ( zakladu posiadajacego urzadzenie do odczytywania bledow w subaru) podlaczyc auto pod kompa aby szczytal jaki to blad. Jak juz bedziesz wiedzial czego dotyczy blad bedziesz wiedzial co trzeba naprawic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 To dobry mechanik, który nie sprawdził co się dzieje, tylko błąd kasował, pewnie klemy odpinając . Kup sobie kabelek za 40 złotych, ściągnij któryś z programów do czytania błędów(i nie tylko) i będziesz wiedział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Wasilewski Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 (edytowane) O ok zrobie jak mowicie w pon bede w aso ale chciałem wasze opinie poczytac co moze byc nie tak, ale co jak co pod kompa trzeba podpiac Pozdrawiam chlopaki Znam kierownika jednego z zakladow wiec w pon wszystko bedzie ogarniete(Nie bede musial zapewne czekac) Edytowane 13 Grudnia 2014 przez Michał Wasilewski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
its.joshua Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Ja miałem podobny problem. Co któreś tankowanie pb98 wyskakiwał mi check engine, po jakimś czasie znikał. Problemem była tylna sonda tyle, że ja wpiąłem w komputer i wiedziałem, że to na pewno tylna sonda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Możesz jeszcze sprawdzić, czy korek wlewu paliwa jest dobrze zakręcony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Wasilewski Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Spróbuje Citan i z ta sonda tez zobacze Dzięki za info ale w tej wersji jjest tak ze ten check sam nie znika caly czas sie pali od wczoraj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Mechanik sprzedał to i on wie jakimi nićmi to szyte. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Wasilewski Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Mam nadzieje ze poprostu nie wiedzial ;d i ze to jakas pierdola bo subarak igla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinjg Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 kumpel przerabiał podobny problem że po zatankowaniu "pod korek" zapalała się kontrolka check engine winnym był zawór odpowietrzający zbiornik moim zdaniem bez kompa to wróżenie z fusów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Wasilewski Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Jutro po południu mam ustawke pod kompa bede podpinał a na wejście powiedziano mi ze prawdopodobnie czujnik spalania stukowego, oby to bo duzo nie kosztuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1006 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 ja po zatankowanie shelll v power 102 mialem spalanie stukowe a na 95 i 98 nic nie wyskakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Wasilewski Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Hmm sugerujesz ze nasze boxerki nie lubia wysoko oktanowych paliw? predzej bym stawial na uszkodzenie tego czujnika moze nie do konca ale w jakims stopniu, tak czy inaczej mimo to ze jutro podepne pod kompa i sie dowiem co i jak to w weekend jade do ojca na wioske i on mi miernikiem sprawdzi czy to jest w 100% sprawne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
its.joshua Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 jak sprawdzisz, to pochwal się jaki błąd wyskakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek19922 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 ja zaś jak kupowałem swojego poprzednika to była mowa że by zalewać tylko wysooktanową benzyną, kumpel mówił że jak zalał kiedyś swojego 98 ale na innej stacji nie (orlen, bp, shell, statoil itp) to mu wywyalilo blad silnika zaraz po zatankowniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 coś chyba nie do końca... żeby stukanie dało CELa to trzeba by mu najpierw dać w dupsko, a nie tak od razu po odpaleniu panowie, odczytajcie te błędy a nie tak gdybacie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1006 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Wiadomo najlepiej odczytac , ja zatankowalem wlasnie shell v-power przejechalem z 10 km i wyskoczyl check na chwile i za pare sekund zgasl , wrocilem do domu i odczytalem spalanie stukowe ale pozniej juz nic nie wywalalo dlatego tez podejrzewam to u ciebie. Sprawe wyjasni podlaczenie i odczytanie :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Wasilewski Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 No wiec tak P0420 czyli juz wiadomo ze cos z katalizatorem 2 dni temu zalalem mu 95 v-power z shella i ziomeq mi usuna blad zobaczymy jak bedzie po nastepnym laniu, bo wyczytalem ze ten blad wyskakuje na wysokich biegach glownie w trasach przy długotrwalym jednostajnym tempie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Ja zawsze tankuje na shell nitro racing + lub na BP/Orlen 98 i jak do tej pory wszystko oki było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Wasilewski Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Imprezka przeszła pełne sprawdzenie na warsztacie i wszystko komputer pokazal ok katalizator ok sondy tez pracowaly niezle, mechanik powiedzial mi ze czasami tak bywa jak sie tankuje na roznych stacjach od 3 tankowan bylem tylko na shell'u i jak narazie wszysko ok i nic nie wyskakuje Patrzcie gdzie tankujecie imprezowicze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Też mi kiedyś wyskoczył Cel po tankowaniu pod korek i winą był jakiś czujnik znajdujący się pod tylnim zderzakiem od odpowietrzenia układu paliwowego. Bład ten wyskoczył mi tylko raz i już nigdy się nie powtórzył. Najważniejsze aby nie tankować na siłe pod korek jak wybija pistolet tylko do 2 wybić i finito Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się