Skocz do zawartości

Check Engine po tankowaniu.


Michał Wasilewski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zapaleńcy mam pytanie do was mianowicie dlaczego wyskoczyl mi check po zalaniu pb100 a wczesniej bylo lane 98,

samochod kupilem dzis wszystko ok tylko ten jeden mankament, czy moze to miec cos wspolnego z silniczkiem krokowym?

Po zalaniu furki przejechalem 500m-1000m i Check Engine... Piszcie piszcie bo nie mam pojecia oco chodzi Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochód sprowadziany ze szwajcarii czysta seria zadnych modyfikacji prócz układu wydechowego od polowy od tego tlumika szmerow czy jak on tam sie fachowo nazywa wyciente i wstawione wieksze z wydechem sti kolo 2.8 cala jeszcze nie mierzylem :)


Poprzedni własciciel powiedzial o tym ze 2 razy  mu sie tak zdarzylo ze po zatankowaniu 98 na innej stacji niz wczesniejj tez mial blad ale on prowadzi warsztat i kasowal sobie ten blad ale nie wiedzial co jest nie tak.


chłopaki pisac pisac musze wiedzec :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale masz juz napisane co masz zrobic: musisz pojechac do ASO ( zakladu posiadajacego urzadzenie do odczytywania bledow w subaru) podlaczyc auto pod kompa aby szczytal jaki to blad. Jak juz bedziesz wiedzial czego dotyczy blad bedziesz wiedzial co trzeba naprawic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ok zrobie jak mowicie w pon bede w aso ale chciałem wasze opinie poczytac co moze byc nie tak, ale co jak co pod kompa trzeba podpiac Pozdrawiam chlopaki

 

Znam kierownika jednego z zakladow wiec w pon wszystko bedzie ogarniete(Nie bede musial zapewne czekac)

Edytowane przez Michał Wasilewski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm sugerujesz ze nasze boxerki nie lubia wysoko oktanowych paliw? predzej bym stawial na uszkodzenie tego czujnika moze nie do konca ale w jakims stopniu, tak czy inaczej mimo to ze jutro podepne pod kompa i sie dowiem co i jak to w weekend jade do ojca na wioske i on mi miernikiem sprawdzi czy to jest w 100% sprawne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo najlepiej odczytac , ja zatankowalem wlasnie shell v-power przejechalem z 10 km i wyskoczyl check na chwile i za pare sekund zgasl , wrocilem do domu i odczytalem spalanie stukowe ale pozniej juz nic nie wywalalo dlatego tez podejrzewam to u ciebie. Sprawe wyjasni podlaczenie i odczytanie :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec tak P0420   czyli juz wiadomo ze cos z katalizatorem 2 dni temu zalalem mu 95 v-power z shella i ziomeq mi usuna blad zobaczymy jak bedzie po nastepnym laniu, bo wyczytalem ze ten blad wyskakuje na wysokich biegach glownie w trasach przy długotrwalym jednostajnym tempie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imprezka przeszła pełne sprawdzenie na warsztacie i wszystko komputer pokazal ok katalizator ok sondy tez pracowaly niezle, mechanik powiedzial mi ze czasami tak bywa jak sie tankuje na roznych stacjach od 3 tankowan bylem tylko na shell'u i jak narazie wszysko ok i nic nie wyskakuje :) Patrzcie gdzie tankujecie imprezowicze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi kiedyś wyskoczył Cel po tankowaniu pod korek i winą był jakiś czujnik znajdujący się pod tylnim zderzakiem od odpowietrzenia układu paliwowego. Bład ten wyskoczył mi tylko raz i już nigdy się nie powtórzył. Najważniejsze aby nie tankować na siłe pod korek jak wybija pistolet tylko do 2 wybić i finito :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...