Skocz do zawartości

Michał Wasilewski

Użytkownik
  • Postów

    74
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Oln
  • Auto
    Blob Wrx 03/
    Premium Silver

Ostatnie wizyty

494 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Michał Wasilewski

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

3

Reputacja

  1. siemka jeżeli masz wywalony kat musisz sondę oddalić od wydechu kolanem ja tak zrobiłem u siebie i jeszcze od turbo cały downpipe owinelem bandazem żeby zahamować temperaturę i jest git a wcześniej błąd był, ps. dlatego tak bo robiłem przelot od turbo 2,5'' i tak wyczytałem, najwidoczniej temp przeszkadza sondzie i wariuje
  2. Na 99% świece lub cewki na gazie samochód jest bardziej czuły niż na Pb, zrób taki test i rusz z większych obrotów np. 2.5tys i zaobserwuj, bo zaplon jest mocno obciazony w momencie ruszania i często jak problem leży po stronie zapłonu to na większych obrotach będzie dobrze, wtedy będziesz wiedział co sprawdzać
  3. A powiedz czy przypadkiem masz przelot może ? wydlubany katalizator ?
  4. hmm jak się ręcznie buja to tak niby lata ale jeździ się twardo do momentu jak nie przycisn mocniej i pakuje się w winkiel wtedy juz nie ma tej twardości.
  5. hehe xD nie masz co sprawdzać ECU zapewnie wywali ci jak będzie przeładowany ale ten nr z maską otwartą może skuteczniejszy xD komputer się myli hehe
  6. taak napewno seria jedynie amorki kyb mam z tyłu bo mi 1 wylał, i wymieniłem pół roku temu, reszta wszystko seria, i dodam że jak go kupiłem 1.5 roku temu trzymał się na zakrętach strasznie a teraz buja przodem i jak wyszło ze nie amorki bo mają 81 i 82% to chyba będę musiał drążki zmieniać czy też tuleje Dla mnie magia xD hehe brak mi jeszcze doświadczenia, to moja 1 furka i z niektórymi rzeczami nie miałem styczności, wiec bardzo dziękuję za wszelkie rady są dla mnie na wagę złota
  7. To jest zrzut nadmiaru na postoju nie będzie się otwierało
  8. Git jak sprawdzone to dobrze wiedzieć, lecz byłem na stacji i ku mojemu zdziwieniu amorki mam jeszcze dobre i problem bujania budy w zakrętach nie jest spowodowany amorkimi, a chyba musze pomyśleć nad drążkami i tulejami
  9. dzięki wielkie ze tak ladnie się rozpisaliście, będę kombinować jak coś zmienię dam znaka jak się prowadzi dobrze ze jest 4um i można się dowiedzieć, dzięki temu można trochę kasy zaoszczędzić pozdrawiam Silver blob wdzięczny xD
  10. Dzięki a jak prowadzenie na eibachach? lepiej niz ori? twardziej?
  11. A wiec jakie sprezynki do amorkow kyb ultra sr bo juz mam zalozone ;d ? Eibach Pro-kit, tein, mts mechanik?? napewno macie jakies doswiadczenie.
  12. Witam A wiec tak, kyb ultra sr amorki(złote) + sprężyny kyb k-flex ma ktos jakies doswiadzcenie z takiem setupem?? Chce poprawic jazde na winklach xD obecnie seria 180tys. i juz za bardzo buja. Impreza 2003r, Blob ej205 wrx. I oczywiscie chcialbym obnizyc troszke suba i domyslam sie ze na takich sprezynach osiądzie troche Ps. Zamiast sprezyn kyb k-flex moze byc cos innego w podobnych pieniazkach. Jak ktos cos prosze pisac Pozdro
  13. Raczej nie mozesz, napisz co masz za suba (jaki silnik) Co do paska to duzo lepszy bedzie Gejtsa xD
  14. Siemka ja w swoim blobie mialem to samo, tylko ja sie o tym dowiedziaem na jednym z ostrych zakrętów gdzie zatrzymalem sie kolo sygnalizacji swietlnej... a wiec tak, ja rozebralem pompke i wymienilem wszystko co bylo mozliwe, z tego co pamietam lozysko jakies oringi itd i zakułem nowe przewody nowy plyn i chodzi jak nowe, rok tak jezdze i nie odzywa sie , a i tu pytanie czy slyszysz ze ci ta pompa glosniej chodzi czasem jak na parkingu skrecasz kola?? Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...