GREGG Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 OK dobra rada, na przyszłość będę wrzucał N Przy wymianie rzeczywiście może się zdarzyć szarpanie kołem jak np. nie chce zejść z piasty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 OK dobra rada, na przyszłość będę wrzucał N Przy wymianie rzeczywiście może się zdarzyć szarpanie kołem jak np. nie chce zejść z piasty No i o to chodzi:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAJA Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 A jak wygląda sprawa jeżeli chodzi o hamowanie silnikiem. mogę wrzucić zakres np 2 i tak sobie jechać bez gazu z góry ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 A jak wygląda sprawa jeżeli chodzi o hamowanie silnikiem. mogę wrzucić zakres np 2 i tak sobie jechać bez gazu z góry ? Można. Jeśli komputer zdecyduje ze np. przy wysokich obrotach grozi to uszkodzeniem silnika to nie zredukuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAJA Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Ok dzieki wielkie za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logicsys Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Zapytam tutaj. Jadac z oblodzonej gory na dol, dohamowuje hamulcem. Jednak w momencie zadzialania ABS, skrzynia rozlacza sie z napedem i dopiero po zjechaniu kilku metrow w dol bez jakiej kolwiek kontroli, skrzynia sprzega silnik z kolami. NIe wiem czy tttm czy mam cos nie tak ze skrzynia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAJA Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Niestety w pobliżu nie mam oblodzonej góry ale przy najbliższej okazji chętnie sprawdzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Jednak w momencie zadzialania ABS, skrzynia rozlacza sie z napedem nie tylko przy zadziałaniu ABS, przy niskiej prędkości jak zblokujesz koła to też się rozpina. Wydaje mi się, że spięcie ponownie następuje dopiero po zrównaniu 'stanów', coś a'la wyrównanie prędkości obrotowej silnika i skrzyni w MT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Prawidłowy objaw. Silnik nie powinien zejść poniżej obrotów biegu jałowego, żeby nie zgasł podczas hamowania. _____ iPhone + Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 (edytowane) Ja robię tak: przy zatrzymywaniu ręczny, następnie N, zwalaniem nożny i dopiero P (tak aby zlikwidować naprężenia) i mniej problemów ze ściągnięciem P przy ponownym starcie. Z pozycji N zwalniasz nożny i dopiero P - a co z wstecznym R po drodze ? Przerzucaszsz bez hamulca nożnego ( R jest przecież pomiędzy N i P ) ? Być może tak się da, ale czy to jest bezpieczne dla skrzyni ? Ja z automatu i przyzwyczajenia trzymam nożny. Edytowane 22 Grudnia 2014 przez Woszkowaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logicsys Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Prawidłowy objaw. Silnik nie powinien zejść poniżej obrotów biegu jałowego, żeby nie zgasł podczas hamowania. _____ iPhone + Tapatalk No to fajnie, bo już dwa razy miałem podgrzewane majty, mimo zepsutego podgrzewania fotela Zaczynam tęsknić za manualem Jednak w momencie zadzialania ABS, skrzynia rozlacza sie z napedem nie tylko przy zadziałaniu ABS, przy niskiej prędkości jak zblokujesz koła to też się rozpina. Wydaje mi się, że spięcie ponownie następuje dopiero po zrównaniu 'stanów', coś a'la wyrównanie prędkości obrotowej silnika i skrzyni w MT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Z pozycji N zwalniasz nożny i dopiero P - a co z wstecznym R po drodze ? jeżeli jest zaciągnięty ręczny to auto nie ruszy, zawsze po puszczeniu zasadniczego przed zapięciem P na pochyłości wcisnam hamulec ponownie i dopiero P. Inna sprawa, że jeżeli wybieraka nie zostawisz na R, tylko przejdziesz płynniy do P to napęd się IMVHO nie zepnie, więc naprężenia nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się