Jump to content

Hamulce do STI


Szkielet
 Share

Recommended Posts

Czołem. Mam problem, ponieważ w STI 2002 już chyba zaciski nie dają rady. Były czyszczone, ale gną tarcze. Teraz mam pytanie, czy Waszym zdaniem można wymienić tylko przód? Czy jest sens jeszcze regenerować, jeżeli tak to jak, czy kupić nowe. Jeżeli tak, to jakie polecacie. Głównie miasto i 5-7 razy w roku Kielce? Dzięki

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli chcesz kupić nowe, to warto chyba iść w oryginał czyli 6-tłoczkowe Brembo.

gdzie widziałeś 6 tłoczków w brembo z sti 2002?

 

a co do wichrowania tarcz - najpierw posprawdzaj bicie tarczy i samej piasty, bo problem może być w innym miejscu niż szukasz...

Link to comment
Share on other sites

oryginał czyli 6-tłoczkowe Brembo

to 4 tłoczkowe są nieoryginalne :question::blink::D

---

 

@@Szkielet, tak jak już piszą koledzy wyżej:

- sprawdź bicie tarcz i piast

- jakie masz aktualnie tarcze i klocki ?

- może tarcze masz już po prostu cienkie/zużyte ?

- czy wszystkie 4 zaciski są sprawne ? tył Ci się nie blokuje ?

(gdy tył jest zapieczony, to całą robotę muszą przejąć przednie hamulce - tarcze szybciej się grzeją, klocki zeszklą, płyn zagotuje, itp.)

Link to comment
Share on other sites

Sorry byłem przekonany, że w Sti 2002 jest 6-tłoczkowe brembo jak w Sti 2004

 

seryjne zaciski Brembo w STI (zarówno w 2002, 2004 i 2012) mają tylko 4 tłoczki, tak samo 4 tłoczki mają "czterotłoczki" w GT i WRX ... czyli nie w ilości tłoczków jest siła ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli chcesz kupić nowe, to warto chyba iść w oryginał czyli 6-tłoczkowe Brembo.

Podobno drogie

@@Szkielet jakie tarcze się zwichrowały?

Zaciski raczej nie gną tarcz. ;)  

Niby nierówno łapały. miałem tarcze Brembo i Taroxa. Kto inny mówił, że to felerna partia tarcz była i się gubię:)

 

Jeżeli chcesz kupić nowe, to warto chyba iść w oryginał czyli 6-tłoczkowe Brembo.

gdzie widziałeś 6 tłoczków w brembo z sti 2002?

 

a co do wichrowania tarcz - najpierw posprawdzaj bicie tarczy i samej piasty, bo problem może być w innym miejscu niż szukasz...

 

Tak zrobiłem, piasty ok.

 

oryginał czyli 6-tłoczkowe Brembo

to 4 tłoczkowe są nieoryginalne :question::blink::D

---

 

@@Szkielet, tak jak już piszą koledzy wyżej:

- sprawdź bicie tarcz i piast

- jakie masz aktualnie tarcze i klocki ?

- może tarcze masz już po prostu cienkie/zużyte ?

- czy wszystkie 4 zaciski są sprawne ? tył Ci się nie blokuje ?

(gdy tył jest zapieczony, to całą robotę muszą przejąć przednie hamulce - tarcze szybciej się grzeją, klocki zeszklą, płyn zagotuje, itp.)

 

Posprawdzałem, tarcze teraz brembo klocki EBC żółte. Tyłu nie sprawdzałem, ale może faktycznie.

Link to comment
Share on other sites

może pomoże, mam kolege wymieniałem mu tarcze chyba ze 3 komplety i ciągle wichrowało.

Nowe były git , ale po przejechaniu około 4tysi km znowu zaczynały bić.

Rozwiązaniem okazało sie wyjęcie korektora sily hamowania ( miał korektory na przewodach w formie beczułki na przewodach po jednym na każde koło tylne) i problem znikną. nic nie bije a i hamuje normalnie.

Pozdro.

Link to comment
Share on other sites

może pomoże, mam kolege wymieniałem mu tarcze chyba ze 3 komplety i ciągle wichrowało.

Nowe były git , ale po przejechaniu około 4tysi km znowu zaczynały bić.

Rozwiązaniem okazało sie wyjęcie korektora sily hamowania ( miał korektory na przewodach w formie beczułki na przewodach po jednym na każde koło tylne) i problem znikną. nic nie bije a i hamuje normalnie.

Pozdro.

Dzięki, ślę do info do mechaniora niech sprawdzi.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...