Szkielet Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Czołem. Mam problem, ponieważ w STI 2002 już chyba zaciski nie dają rady. Były czyszczone, ale gną tarcze. Teraz mam pytanie, czy Waszym zdaniem można wymienić tylko przód? Czy jest sens jeszcze regenerować, jeżeli tak to jak, czy kupić nowe. Jeżeli tak, to jakie polecacie. Głównie miasto i 5-7 razy w roku Kielce? Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonny Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Jeżeli chcesz kupić nowe, to warto chyba iść w oryginał czyli 6-tłoczkowe Brembo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 @@Szkielet jakie tarcze się zwichrowały? Zaciski raczej nie gną tarcz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Jeżeli chcesz kupić nowe, to warto chyba iść w oryginał czyli 6-tłoczkowe Brembo. gdzie widziałeś 6 tłoczków w brembo z sti 2002? a co do wichrowania tarcz - najpierw posprawdzaj bicie tarczy i samej piasty, bo problem może być w innym miejscu niż szukasz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 + luzy na łożyskach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 oryginał czyli 6-tłoczkowe Brembo to 4 tłoczkowe są nieoryginalne --- @@Szkielet, tak jak już piszą koledzy wyżej: - sprawdź bicie tarcz i piast - jakie masz aktualnie tarcze i klocki ? - może tarcze masz już po prostu cienkie/zużyte ? - czy wszystkie 4 zaciski są sprawne ? tył Ci się nie blokuje ? (gdy tył jest zapieczony, to całą robotę muszą przejąć przednie hamulce - tarcze szybciej się grzeją, klocki zeszklą, płyn zagotuje, itp.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonny Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Sorry byłem przekonany, że w Sti 2002 jest 6-tłoczkowe brembo jak w Sti 2004 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Sorry byłem przekonany, że w Sti 2002 jest 6-tłoczkowe brembo jak w Sti 2004 W 2004 też nie ma 6-ciu tłoczków... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el mo Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Ale jakby tak precyzyjnie policzyć sumarycznie przód i tył to może wyjść 6 na stronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Sorry byłem przekonany, że w Sti 2002 jest 6-tłoczkowe brembo jak w Sti 2004 seryjne zaciski Brembo w STI (zarówno w 2002, 2004 i 2012) mają tylko 4 tłoczki, tak samo 4 tłoczki mają "czterotłoczki" w GT i WRX ... czyli nie w ilości tłoczków jest siła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szkielet Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Jeżeli chcesz kupić nowe, to warto chyba iść w oryginał czyli 6-tłoczkowe Brembo. Podobno drogie @@Szkielet jakie tarcze się zwichrowały? Zaciski raczej nie gną tarcz. Niby nierówno łapały. miałem tarcze Brembo i Taroxa. Kto inny mówił, że to felerna partia tarcz była i się gubię Jeżeli chcesz kupić nowe, to warto chyba iść w oryginał czyli 6-tłoczkowe Brembo. gdzie widziałeś 6 tłoczków w brembo z sti 2002? a co do wichrowania tarcz - najpierw posprawdzaj bicie tarczy i samej piasty, bo problem może być w innym miejscu niż szukasz... Tak zrobiłem, piasty ok. oryginał czyli 6-tłoczkowe Brembo to 4 tłoczkowe są nieoryginalne --- @@Szkielet, tak jak już piszą koledzy wyżej: - sprawdź bicie tarcz i piast - jakie masz aktualnie tarcze i klocki ? - może tarcze masz już po prostu cienkie/zużyte ? - czy wszystkie 4 zaciski są sprawne ? tył Ci się nie blokuje ? (gdy tył jest zapieczony, to całą robotę muszą przejąć przednie hamulce - tarcze szybciej się grzeją, klocki zeszklą, płyn zagotuje, itp.) Posprawdzałem, tarcze teraz brembo klocki EBC żółte. Tyłu nie sprawdzałem, ale może faktycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 masz dosyć agresywne klocki, jesteś pewien, że używasz ich na 100% w poprawny sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szkielet Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 masz dosyć agresywne klocki, jesteś pewien, że używasz ich na 100% w poprawny sposób? Tak sądzę, bo dbam, układam. Ale jak miałem inne klocki problem się powtarzał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 może pomoże, mam kolege wymieniałem mu tarcze chyba ze 3 komplety i ciągle wichrowało. Nowe były git , ale po przejechaniu około 4tysi km znowu zaczynały bić. Rozwiązaniem okazało sie wyjęcie korektora sily hamowania ( miał korektory na przewodach w formie beczułki na przewodach po jednym na każde koło tylne) i problem znikną. nic nie bije a i hamuje normalnie. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szkielet Opublikowano 12 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 może pomoże, mam kolege wymieniałem mu tarcze chyba ze 3 komplety i ciągle wichrowało. Nowe były git , ale po przejechaniu około 4tysi km znowu zaczynały bić. Rozwiązaniem okazało sie wyjęcie korektora sily hamowania ( miał korektory na przewodach w formie beczułki na przewodach po jednym na każde koło tylne) i problem znikną. nic nie bije a i hamuje normalnie. Pozdro. Dzięki, ślę do info do mechaniora niech sprawdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się