Jump to content

el mo

Użytkownik
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About el mo

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 03/17/1979

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru Impreza WRX 2001
    Dodge W200 1976
  1. Mniemam, że nie, gdyż albowiem: - STi ma skrzynię 6MT a WRX seryjnie 5MT - inaczej włącza się wsteczny w 6MT i 5MT.
  2. Ja to się tak zastanawiam, czy w końcu ktoś policzy, że jak wszyscy jeżdżą wolniej (co widać) to mniej kasy wydaje się na paliwo i w przełożeniu kraj mniej zarabia na akcyzach paliwowych, podatkach itp. - nie mówię już o tych, którym ewidentnie odebrano prawo jazdy, bo oni teoretycznie przestają tankować w ogóle - przynajmniej benzynę :-) Żeby się zaraz nie okazało, że paliwo podrożeje., bo gdzieś trzeba będzie te straty odrobić...
  3. A tak się w sumie kiedyś zastanawiałem, czy nie byłoby dobrze "odgrodzić" turbo od IC np. za pomocą przegrody z blachy aluminiowej sięgającej tak wysoko jak się da - aż do maski. Nie wiem czy to by dużo dało, ale może zawsze coś? Wtedy jak ktoś ma wóz "nie do wyglądania" to można zrobić nawet jakieś otwory w masce nad turbo i część ciepła powinna wyjść na zewnątrz zamiast krążyć bez sensu po komorze silnika. Pamiętam też, że treningowa STi Kajta miała założone dystanse pod tylną część maski unoszące ją do góry - chyba też z powodu ciepła...
  4. Wydaje mi się, że mając powyżej 300 koni coraz trudniej je wszystkie policzyć lub choćby zapamiętać ich imiona...
  5. Lub też chodziło o to, żeby przy dodawaniu gazu nie przeginało fury zanadto
  6. el mo

    Hamulce do STI

    Ale jakby tak precyzyjnie policzyć sumarycznie przód i tył to może wyjść 6 na stronę
  7. Tak, coś koło tego - miałem taką i jest ogólnie w porządku, z tym, że trzeba ją trochę zmodyfikować, ponieważ te centralne otwory na wywinięcia na kielichach są za małe (o jakieś 1 - 1.5mm) i trzeba je powiększyć - wszak jest to produkt włoski :-) Potem jak ktoś chce mieć pięknie należy ją pomalować. A poza tym OK, ma regulację. Mija się z IC, i z przewodami klimy. Może (nie wiem jak to jest w Hawku i Blobie) dotykać trochę do maski.
  8. Sprawa jest prosta, przy większej prędkości wycieraczki są mniej potrzebne.
  9. Zwróć tylko uwagę na średnicę otworu centrujacego, bo te z et38 były często do vw i zamiast 56.1 miały 57mm.
  10. A właściwie to dlaczego tam nieodsniezone i nieposolone jest?
  11. Do WRX Bugeye będzie pasował tylko wyższy od STI Bugeye jeżeli mówimy o oryginalnych częściach Subaru, natomiast na ebayu są różne laminatowe / carbonowe hybrydy z "górą" od Bloba STI i "dołem" od Bugeye STI
  12. Z klasyczna elektrownia w Subaru jest problem nie tylko natury prawnej. Po zabudowaniu lampami centralnej czesci maski zmienia sie aerodynamika i do chlodzenia IC dostaje sie za malo powietrza. Tak wiec rozwiazaniem byly te prodrive'owe osobne skorupy boczne mocowane po lewej i prawej stronie maski tak zeby pozostawic swobodny przeplyw powietrza do chlodzenia TMICa - ale wygladaly paskudnie. Ew mozna przeniesc IC w zderzak i wtedy problem znika.
  13. Wzdłużne różowe wahacze STI mają unibole przy przednich mocowaniach, tak więc do tylnych mocowań (przy zwrotnicach) można założyć poliuretan i będzie bardzo sztywno. Może ktoś wie jakie tuleje mają różowe wahacze STI i czym się one różną ?
×
×
  • Create New...