Andrzej Koper Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 No to moze... pan Andriej Koper cos powie bo chyba w temacie 07 bedzie mial najwiecej do powiedzenia. tak punkt po punkcie szo sie zmienia ? pozdro Za godzine bede mial u siebie WRX07 to opisze. AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Model 07 jest oczywiscie bardzo ladny Ma podgrzewane fotele i to by bylo na tyle. Pozdr. AK ps.Do obejrzenia Al. Krakowska jak ktoś nie wierzyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 hehe dobre hehe niezly ten fejs lifting 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 hehe dobre hehe niezly ten fejs lifting 2007 Ty nie komentuj tylko przyjezdzaj i zalatwiaj co masz do zalatwienia. Bo jeszcze jedno oko masz dobre AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Na niemieckiej stornie jest tez skora na zdjeciach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Ale przecież nikt nigdy nie mówił, że to będzie jakiś face lifting i dlatego nie wiem, jakich zmian, czy face liftów się spodziewaliście . FHI powinno się skupić teraz nad nowym modelem, a nie rozdrabniać się na face lifty ostatniego modelu z generacji tzw. "new age impreza" 8). Owszem - TorSen w STI może być jakimś ciachem, ale wydaje mi się, że to jest tak jak z DCCD-A: jest to bardziej test przed zastosowaniem tego rozwiązanie na szerszą skalę w nowym modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 hehe dobre hehe niezly ten fejs lifting 2007 Ty nie komentuj tylko przyjezdzaj i zalatwiaj co masz do zalatwienia. Bo jeszcze jedno oko masz dobre AK zara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 22 Września 2006 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Do czegóż to doszło - głownym wątkiem w dyskusji o WRX staje się .... radio! O Tempora, o Mores ! Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Bo wszyscy wiedzą, że ważne rzeczy są perfekt i że nic się w nich nie zmieniło, dlatego nie ma nawet co o nich dyskutować - gra rozbija się więc tylko o szczegóły, takie, jak radio 8). Tak że Droga Dyrekcjo - chyba jeszcze nie ma powodu bić na alarm nad upadkiem sportowego ducha wśród nabywców WRX-a 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 22 Września 2006 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 To mnie pociesza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 a dlaczego hamulce sa w wrx takie do bani kochana derekcjo tak od serca pytam ??? dlaczego skoda mej ukochanej zony ze 150/h hamuje lepiej niz sportowy kultowy wrx ? he ? prosze o odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 a dlaczego hamulce sa w wrx takie do bani kochana derekcjo tak od serca pytam ??? dlaczego skoda mej ukochanej zony ze 150/h hamuje lepiej niz sportowy kultowy wrx ? he ? prosze o odpowiedz. Ty masz wersje szutrowa i na szuter są OK Wersja asfaltowa doplata 2000euro (moze przy okazji przeglądu?) AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Wersja asfaltowa doplata 2000euro Vert, na hamowania na asfalcie - to za niewiele więcej mogę Ci sprzedać cały samochód. Taki nieduży i złoty. Niedawno sprawdzaliśmy z kumplem dokłądnie i empirycznie - i faktycznie, jak w papierach, na suchym asfalcie trzy kolejne hamowania z setki: 38, 37.5, 37 metrów. Aż się bałem czwarty raz sprawdzać, żeby się o przednią szybę nie zabić... ;-) Zamieniamy się...? PS. 1 - ... korekta, wg kwitów chyba jest jeszcze o metr mniej - ale to kwestia mojej za delikatnej nogi :-D PS. 2 - wbrew pozorom to nie jest offtop, tylko mobilizacja Właściwych Czynników (ukłony dla Dyrekcji i tu obecnych Dealerów :-D ), żeby wreszcie cuś z tym fantem zrobić, bo już mam dość czytania, że Subaraki nie hamują... Ja wiem, że to żarty ;-) , ale niech tak wejdzie tu, dajmy na to, ktoś obcy... no, żenada normalnie i wstyd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFAN Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 a dlaczego hamulce sa w wrx takie do bani kochana derekcjo tak od serca pytam ??? dlaczego skoda mej ukochanej zony ze 150/h hamuje lepiej niz sportowy kultowy wrx ? he ? prosze o odpowiedz. Vert Powinieneś zapytać wprost: Dlaczego seryjne hamulce nie wytrzymują do pierwszego przeglądu :?: (w tym trening i rajd Nikon :mrgreen: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Skoro mowa o Subaru Imprezie to podziele sie ze widziałem w Grecji nowy model z silnikiem 1.5 mocy 150KM jezeli juz wiecie to trudno. Miłego dnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Myślę, że wszelkie wątpliwości dotyczące WRX '07 zostały wyjaśnione, bo temat zaczyna schodzić na boczne tory, a chciałbym uniknąć dodawania ostrzeżeń za OT w związku z tym zamykam temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi