Skocz do zawartości

Legacy 2.0 nie odpala


ChudyB

Rekomendowane odpowiedzi

Próbowałem samostartem. Nic nie dało. Przed chwilą byłem w garażu i szukałem tych kabli od testu check'ów, ale doszukać się nie mogłem. Właśnie patrzę na film jak pit87 sprawdzał checki. Wody w baku raczej nie ma, leje od początku na tej samej stacji i zawsze działała bez zarzutów. 

 

Zaraz dam znać jak z tymi błędami o ile znajdę kable 


EDIT:Porobiłem fotki kabli pod kierownicą. Powiedzcie mi które odłączyć/ podłączyć żeby odczytać checki? 

 

http://images67.fotosik.pl/315/3ad7d589a6ae1095gen.jpg

 

http://images67.fotosik.pl/315/662cef4dd7535004gen.jpg

Edytowane przez ChudyB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka jest na 100% sprawna bo niedawno była wymieniana. Silniczek krokowy kupię nowy także kombinowanie ludzi nie jest konieczne :)

 

Odczytam checki i wszytkiego sie dowiemy, tylko najpierw musi mi ktoś powiedzieć które kable do których podłączyć   :)

Edytowane przez ChudyB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tego to ja niestety niewiem ;( nawet chyba nietrzeba podlaczac miga ci ta kontrolka na tablicy rozdzielczej " na zegarach" i trzeba chyba policzyc ile razy mrua np 3 raz potem przerwa i 6 razy to.masz kod 36 dae tylko przyklad i jes na necie tabela bleduw subaru i sprawdzasz :)

Przynajmniej na tej zasadzie to bylo w justym jak sprawdzalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie w tym problem że wszystkie kable mam podłączone ze sobą. 

 

 

Łap zdjęcie. Może uda ci się dostrzec coś co ja nie widzę 

 

http://images67.fotosik.pl/315/662cef4dd7535004gen.jpg

Edytowane przez ChudyB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz na kształt wtyczki na filmie. zlokalizuj takie same (zieloną i czarną) spróbuj je rozłączyć. jesli będzie ich więcej niż 2 pary to pokombinuj.

moze poprzedni właściciel zobaczył, że coś tam jest rozpięte i doszedł do niesłusznego wniosku, że trzeba to "naprawić"

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarne i zielone powinny być rozłączone jeśli chcemy jeździć. 

 

Czarne służą do odczytu błędów, zielone  uruchamiają tryb testowy 

 

ani na podpiętych czarnych ani zielonych nie powinno się jeździc.  

 

Zlokalizuj czrne wtyczki pod kolumną kierownicy i rób jak na nie moim filmiku. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdzilem na tym ,,setupie'' kabli pod kierownicą i niby  było okej. Zaraz lece i sprawdzimy.. Moze właśnie to blokowało zapłon w legacy  :hmm:?

 

________________________________________________________________________________________________________

EDIT: Checki sprawdzone! Kontrolka mruga równomiernie przez cały czas wiec to chyba oznacza brak błędów tak? 

Edytowane przez ChudyB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do was. Podczas wymiany uszczelki pod głowicą podnosiliśmy silnik. Możliwe ze wyskoczyło ,,zabezpieczenie wypadkowe'' czy jakkolwiek to się nazywa :P i przez to nie chce odpalić? Przy okazji...gdzie to znajdę ? 

Edytowane przez ChudyB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do was. Podczas wymiany uszczelki pod głowicą podnosiliśmy silnik. Możliwe ze wyskoczyło ,,zabezpieczenie wypadkowe'' czy jakkolwiek to się nazywa :P i przez to nie chce odpalić? Przy okazji...gdzie to znajdę ? 

ale skoro odpalił Ci za 1 razem to wątpie w ta teorie. Sak go składałeś czy ktoś to robił?? i co z błędami?? 

jak mozesz nagraj filmik jak próbujesz go odpalić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam go składałem. Błędów nie ma, sprawdzone. Rozrusznik kręci ale nie odpala. 

Warto jednak sprawdzić tą teorię. Wiesz gdzie może znajdować się ten czujnik/zabezpieczenie ? 


SPRAWA WYJAŚNIONA. W końcu odpaliła. Okazało się, że ,,mechanik'' źle założył rozrząd. Dzisiaj sprowadziłem porządnego mechanika, ustawił rozrząd i odpaliła na raz. Niestety musiałem wymienić pasek na nowy ponieważ poprzedni delikwent który zakładał pasek przedziurawił go...prawdopodobnie śrubokrętem.

Ostatnie pytanie do was. Jest jakiś sposób by ściągnąć kasę za [moderator czuwa] roboty od kretyna, który rozwalił pasek i źle go założył?   

Edytowane przez aflinta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli w jakims stopniu mialem racje mowilem o rozrzadze . Dzis trzeba uwazac na kazdym kroku bo tylko patrza na szybko cos zrobic i kase zedrzyc. I zazwyczaj spiepsza ..... dobrze ze odpalil:) a masz jakis paragon za robote ? Mogles porovic zdjecia i dokumentacje jakas abys mogl mu udowodnic to ale mozesz podjechac d nieg i znim pogadac tak po chlopsku:)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to trzeba się postarać żeby rozrząd w subaru źle ustawić, nie wiem jak w III generacji ale w IV każde jedno koło rozrządu (w DOHC są 4 na wałki) ma 2 znaki - względem sąsiada i względem reszty silnika i do tego koło zębate na wale ma znak. Biorąc to pod uwagę mamy do ustawienie 9 znaków i trzeba się bardzo postarać żeby to spieprzyć nie wiem jak przy SOHC gdzie mamy po 2 koła na wałki ale podejrzewam że też są porządnie oznaczone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam żadnego paragonu. Nic :/ Dzisiaj jadę do tego gościa. Zobaczymy co z tym będzie. Pasek jest pocięty w kilku miejscach. Definitywnie od jakiegoś ostrego przedmiotu np. śrubokręt. Lewa głowica w stosunku do prawej była ustawiona o 3 zabki za daleko. Jestem załamany robotą tego typa. Sprawdzamy jeszcze zawory czy nic się nie pogięło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Sam go składałem.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Błędów nie ma, sprawdzone. Rozrusznik kręci ale nie odpala. 

Warto jednak sprawdzić tą teorię. Wiesz gdzie może znajdować się ten czujnik/zabezpieczenie ? 

SPRAWA WYJAŚNIONA. W końcu odpaliła. Okazało się, że ,,mechanik'' źle założył rozrząd. Dzisiaj sprowadziłem porządnego mechanika, ustawił rozrząd i odpaliła na raz. Niestety musiałem wymienić pasek na nowy ponieważ poprzedni delikwent który zakładał pasek przedziurawił go...prawdopodobnie śrubokrętem.

Ostatnie pytanie do was. Jest jakiś sposób by ściągnąć kasę za [moderator czuwa] roboty od kretyna, który rozwalił pasek i źle go założył?   

:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...