twix Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Czy macie jakieś doświadczenia? Podobna bazuje to to na Imprezie Kombi, ma napędzik na 4kółka, turbinkę i niskie ceny za wielką wodą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 I, z tego co pamiętam, tylko automatyczna skrzynia biegów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twix Opublikowano 12 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 manual też uświadczysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Ponoć 100% mechaniczna zgodność z Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Na Bajecznej stoi Saabaru, mechanicznie to WRX. Skrzynia automatyczna. Jako dupowóz nawet fajny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Po zerwaniu aliansu FHI z GM nie produkują już tego - tak że o ile części zamienne "mechaniczne" dostaniesz, to z innymi (blacharka, wykończenie) może być w Polsce ciężko... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Jesteś pewien Przemeq? Bo ja czytałem artykuł w którym ktoś z GM zaprzeczał i twierdził że mimo rozwodu kapitąłowego projekt będize kontynuowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 to z innymi (blacharka, wykończenie) może być w Polsce ciężko... :roll: Wbrew pozorom nie ma problemu, ten był właśnie przodem uderzony, i maskę, błotniki, zderzak, i reflektory chłopaki mieli w ciągu kilku dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Azrael - też czytałem jakiś artykuł i zrozumiałem z niego, że kontynuowana będzie koncepcja niedużego mocnego samochodu 4X4, ale nie wierzę, by miał dostać bebechy WRX-a. Jeśli by tak miało być, to już by je dostał, bo 9-2X zbudowany jest na bebechach MY'03-05. mati - toś mnie Chłopie zaskoczył :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 bo 9-2X zbudowany jest na bebechach MY'03-05. Inaczej. 9-2X to jest MY'03-05 z innym pokrywką poduszki powietrznej, napisami na zegarach i odrobina poszyć i plastików. Nawet tabliczki znamionowe ma jak prawdziwy Subarak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 "Pierwszy w historii Saab z napędem na 4 koła i silnikiem typu boxer Saab 9-2X jest pierwszym w historii firmy samochodem z napędem na 4 koła. Ma doskonałe parametry jezdne i wysokie osiągi. Dostępny będzie w dwóch wersjach silnikowych – bazowej z silnikiem czterocylindrowym o pojemności 2.5 litra i mocy 165 KM oraz flagowej wersji Aero z 2-litrowym silnikiem z turbosprężarką o maksymalnej mocy 227 KM. Obydwa będą silnikami typu boxer. Unikalny silnik przeciwbieżny (boxer) jest idealnym rozwiązaniem dla stałego napędu na cztery koła. Niespotykaną precyzję jazdy oraz komfort prowadzenia, Saab 9-2X zawdzięcza bardzo sztywnej konstrukcji nadwozia. Uzyskano ją dzięki zastosowaniu hydroformowanej ramy pomocniczej z przodu oraz wykorzystaniu unikalnej metody wstępnego zgrzewania progów i słupków środkowych. Silnik typu boxer jest idealnym rozwiązaniem konstrukcyjnym w układzie stałego napędu na wszystkie koła, ponieważ cały zespół przekładni można umieścić bezpośrednio za jednostką napędową. Moc przekazywana jest niemal w poziomej linii do tylnego mechanizmu różnicowego, co ogranicza straty występujące wskutek tarcia. Tego rodzaju symetryczny układ napędu charakteryzuje się także znakomitym wyważeniem. Dla porównania warto wspomnieć, iż układ napędu na cztery koła w pojeździe z silnikiem zabudowanym poprzecznie wymaga dodatkowych przekładni w celu zmiany kierunku przekazywanej mocy z poprzecznego na wzdłużny, co naturalnie zwiększa opory tarcia (a więc i straty mocy) oraz masę zespołu napędowego. Silnik przeciwbieżny charakteryzuje się bardzo kompaktową budową, co w efekcie obniża środek ciężkości pojazdu, a więc wpływa na poprawę charakterystyki prowadzenia. Dzięki układowi przeciwbieżnemu silnik pracuje w sposób naturalnie płynny, albowiem drgania ruchu posuwistego tłoków jednego rzędu cylindrów kompensowane są ruchem tłoków drugiego, przeciwległego rzędu cylindrów. Ponadto lekka, aluminiowa konstrukcja silnika oraz skrzyni przekładniowej powoduje istotne obniżenie masy zespołu napędowego. " .... "Saab 9-2X jest owocem współdziałania dwóch marek o zbieżnych dążeniach" - mówi Peter Augustsson – "Obydwie marki mają bogate tradycje lotnicze i rajdowe, a samochody Subaru i Saab słyną z dynamiki, bezpieczeństwa i czystej przyjemności z jazdy. Na tym więc polega sens łączenia naszych doświadczeń w tworzeniu kolejnej wersji Saaba". "Dostrzegamy w USA rosnący segment rynkowy samochodów kompaktowych klasy premium lecz troszkę mniejszych niż Saab 9-3 SportSedan" – dodaje Augustsson. " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 w sumie ładny tuning optyczny. takiego mógłbym sobie kupić. inna sprawa, że do Saaba w życiu bym nie pojechał zaserwuisować :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twix Opublikowano 12 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 mati - czy blachy do 9-2 ciągneli przez ASO Saab'a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 mati - czy blachy do 9-2 ciągneli przez ASO Saab'a? Wątpie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bluetooth Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Spotkałem dzisiaj takiego... Ładny! Szkoda, że Impreza 2008 nie poszła w taki design... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Nie lepiej kupić sobie WRXa? Po co stwarzać sobie problemy tam gdzie nie trzeba? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Nie lepiej kupić sobie WRXa? Po co stwarzać sobie problemy tam gdzie nie trzeba? :roll: Jakie problemy? Kiedys GM mial taka promocje ze sprzedawal samochody po cenach takich jak dla wlasnych pracownikow. Mozna bylo wtedy kupic lepiej wyposarzonego Saaba o jakies $2k taniej niz podstawowego WRX'a. Jak do tej pory te Saaby staly na placach u dealerow, to pozniej nie mozna bylo znalezc zadnego. I zawsze po dzwonie, jak komus sie znudzi, to mozna sobie z powrotem zrobic WRX'a z dowolnego rocznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Po dzwonie każdy robi Sti look a-like... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Inaczej. 9-2X to jest MY'03-05 z innym pokrywką poduszki powietrznej, napisami na zegarach i odrobina poszyć i plastików. Nawet tabliczki znamionowe ma jak prawdziwy Subarak.Zdaje się, że trochę tych różnic jest , choćby szyba przednia. Jeden kamyk i ciągniesz szybę ze Stanów...Mnie się to auto nawet podoba, ale w Europie bym tego nie kupował. Za duży stres ze ściąganiem części zza Oceanu w razie czego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Szyba jest taka sama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Za duży stres ze ściąganiem części zza Oceanu w razie czego... Demonizujesz, 1. Dzwonisz lub piszesz maila. :wink: 2. Czekasz 3-10 dni. 3. Odbierasz paczke z gratami. Wyjatkiem faktycznie sa szyby czolowe lub bardzo duze elementy - tutaj okres oczekiwania moze sie nieco rozciagnac.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Szyba jest taka sama. Zatem robią takie w Koszalinie. Faktycznie problem ze ściągnięciem, w Koszalinie to już przecież jakieś smoki żyją :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 tutaj okres oczekiwania moze sie nieco rozciagnac.. Nieco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się