Woszkowaty Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 @@jarostek, PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 tak też to widziałem - ale to nie jest problem - to tylko kwestia połączenia Mi pierwotnie podłączyli tak, że swieciły LEdy i jednoczesnie te oryginalne światła dzienne od Subaru - ale wygladało to kiepsko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 (edytowane) o a ja własnie tak bym chciał, tak na marginesie nie trzeszczy Ci ten daszek gdzie jest ten mały monitorek Edytowane 3 Listopada 2014 przez RTQLAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Człowiek od którego nabyłem auto przejechał swoim XT ponad 60kKM w niecały rok. bez problemów. no nareszcie jakiś konkretniejszy przebieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Człowiek od którego nabyłem auto przejechał swoim XT ponad 60kKM w niecały rok. bez problemów. no nareszcie jakiś konkretniejszy przebieg Leasing na XT ma na 3 lata przewidywalny przebieg po zakończeniu ponad 200 kKM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Leasing na XT ma na 3 lata przewidywalny przebieg po zakończeniu ponad 200 kKM. przy takich przebiegach to by się jeszcze służbowa karta na paliwo przydała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 o a ja własnie tak bym chciał, tak na marginesie nie trzeszczy Ci ten daszek gdzie jest ten mały monitorek no to już wiesz, że da się tak połączyć - a przy okazji gdyby tam wstawić też okrągłe ledy albo chociaż ledowe żarówki PW13 - no to efekt w dzień byłby wreszcie odpowiedni i wstydu by nie było - a tak jest jak jest.... a daszek na szczęscie jest na miejscu i nie trzeszczy.... U mnie 47800, upgrade oprogramowania systemu napędowego oraz stacji multimedialnej Harmana ... pierwsze wyeliminowało okazjonalne spalanie stukowe, drugie poprawiło szybkość obsługi nawigacji i łączności z telefonem. Poza tym OK :-) ... jeszcze w miejsce tych ogarków świeczkowych w światłach dziennych żarówki LED P13W zmienia zasadniczo urok XT-ka :-) jeszcze w miejsce tych ogarków świeczkowych w światłach dziennych żarówki LED P13W zmienia zasadniczo urok XT-ka :-) - da radę podesłać wreszcie zdjęcia i jakieś szersze info w tym temacie - sporo osób na to czeka - podziel się zatem kolego tą wiedzą tajemną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Kolega ma dwie legacy . W jednej silnik się padł podczas jazdy przy 58 tys, w drugim auto już nie odpaliło więcej przy 61 tys. Subaru powinno rekompensować swoją wpadkę z tak nieudanym silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 @@mariusz77b, jesteś pewien, że to dotyczy 2,0 DIT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 @@sjak, Kolega ma dwie legacy 2.0 DIT w Legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 No właśnie też się dziwię i dlatego dopytuję Wątek jest w końcu o DIT Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 2,5XT przelot 160500km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 3 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 2,5XT przelot 160500km przypominam forek DIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Pewny to na 100 % nie jestem, gdyż tak mi tylko powiedział. Na pewno wiem że mu te dwa silniki padły przy podobnych przebiegach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Pewny to na 100 % nie jestem, gdyż tak mi tylko powiedział. Na pewno wiem że mu te dwa silniki padły przy podobnych przebiegach. Chopie, ale wątek dotyczy 2.0 DIT... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 4 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 (edytowane) mariusz77b, o 04 Dec 2014 - 12:32, powiedział: Pewny to na 100 % nie jestem, gdyż tak mi tylko powiedział. Na pewno wiem że mu te dwa silniki padły przy podobnych przebiegach. Chopie, ale wątek dotyczy 2.0 DIT... może to D w DIT sie kojarzyć źle - dla uproszczenia chodzi o turbo benzynę z bezpośrednim wtryskiem 2.0 -nie o DIESLA i w Polsce nie sa sprzedawane Legacy z tym silnikiem i nigdy nie były. Edytowane 4 Grudnia 2014 przez jaszyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 napewnio chodzi o sbd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się