jaszyn Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 W związku z tym że DIT to nowość, zawsze pozostaje niepwnośc jak z trwałością silnika -może są już na forum forki z większymi przebiegami np 100 lub wiecej, u mnie na razie tylko 18 kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkow Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 25kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 9 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Kto da więcej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Przelicytowaliście mnie Ja mam 10256km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Jak dobrze pamiętam - Izotom ma ponad 60 000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 A jeździ ktoś po Krakowie ? i zory za off ale jakie spalanie wychodzi po krakowie ??) 60.000 tyś to juz jest jakiś wynik Diesle z takimi przebiegami padały .... Wydaje mi się że jest to te sam silnik co w STI w Japan 250KM.. W stanach tez maja 2.0 T mają 250 KM ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkor Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 W Japan niektóre miały więcej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 jaszyn, Ty znowu w Sbd wszedles? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 11 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 tym razem dwie literki więcej które wiele zmieniają - SBDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 (edytowane) tym razem dwie literki więcej które wiele zmieniają - SBDIT A co to za wersja? Aaa. Rozumiem. Diesel z technologią informacyjną Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Edytowane 11 Października 2014 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 tym razem dwie literki więcej które wiele zmieniają - SBDIT oby, oby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 52500km i na razie OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarostek Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 U mnie 47800, upgrade oprogramowania systemu napędowego oraz stacji multimedialnej Harmana ... pierwsze wyeliminowało okazjonalne spalanie stukowe, drugie poprawiło szybkość obsługi nawigacji i łączności z telefonem. Poza tym OK :-) ... jeszcze w miejsce tych ogarków świeczkowych w światłach dziennych żarówki LED P13W zmienia zasadniczo urok XT-ka :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 O co chodzi z tym spalaniem stukowym? W wersji MY14 też to jest i trzeba upgrade? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkor Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 U mnie 47800, upgrade oprogramowania systemu napędowego oraz stacji multimedialnej Harmana ... pierwsze wyeliminowało okazjonalne spalanie stukowe, drugie poprawiło szybkość obsługi nawigacji i łączności z telefonem. Poza tym OK :-) ... jeszcze w miejsce tych ogarków świeczkowych w światłach dziennych żarówki LED P13W zmienia zasadniczo urok XT-ka :-)Czy mógłbyś wstawić zdjęcie jak to wygląda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarostek Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 O co chodzi z tym spalaniem stukowym? W wersji MY14 też to jest i trzeba upgrade? U mnie objawiało się okazjonalnymi stukami detonacyjnymi przy gwałtownym przyśpieszaniu z efektem chwilowej utraty mocy. Po upgrade ustąpiło, problem w ASO jest znany. Czy w XT 2014 występuje nie wiem. U mnie 47800, upgrade oprogramowania systemu napędowego oraz stacji multimedialnej Harmana ... pierwsze wyeliminowało okazjonalne spalanie stukowe, drugie poprawiło szybkość obsługi nawigacji i łączności z telefonem. Poza tym OK :-) ... jeszcze w miejsce tych ogarków świeczkowych w światłach dziennych żarówki LED P13W zmienia zasadniczo urok XT-ka :-)Czy mógłbyś wstawić zdjęcie jak to wygląda? Postaram się jutro, dziś nie udało się w związku z automatem świateł dziennych ... gdy jest zbyt ciemno, dzienne za cholerę się nie włączają ... :-))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 O co chodzi z tym spalaniem stukowym? W wersji MY14 też to jest i trzeba upgrade? Tez trzeba. Mi upgradowali przy wymianie oleju po 5000km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ted220 Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 ... jeszcze w miejsce tych ogarków świeczkowych w światłach dziennych żarówki LED P13W zmienia zasadniczo urok XT-ka :-) A możesz napisać jakiego producenta i jaki model ( czy musi być tzw canbus ?? ). Szukam na allegro ale nie wiem które nie bedą generowały błędu przepalenia. Myśle tez o bagażniku bo tam strasznie ciemno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 ... jeszcze w miejsce tych ogarków świeczkowych w światłach dziennych żarówki LED P13W zmienia zasadniczo urok XT-ka :-) A możesz napisać jakiego producenta i jaki model ( czy musi być tzw canbus ?? ). Szukam na allegro ale nie wiem które nie bedą generowały błędu przepalenia. Myśle tez o bagażniku bo tam strasznie ciemno tak ja też poproszę podziel się co tam wstawiłeś - bo jakisz czas temu mocno się nad tym zastanwaiałem - był nawet taki wątek: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/71221-forester-xt-my-2013-a-%C5%9Bwiat%C5%82a-led/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 jozef1972 da się u Ciebie zapalić ledy w skrzelach i te postojowe ramki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkor Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 (edytowane) Od 3 tygodni czekam na zdjęcie tych zapalonych świateł ;-) Edytowane 3 Listopada 2014 przez wilkor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Zarówno oświetlenie bagażnika (w szczególności) jak i światła do jazdy dziennej, oprócz źle działającej stacji multimedialnej to moim zdaniem największe wady FXT. Jeżeli ktoś ma rozwiązanie, szczególnie Kolego jarostek opisz jak rozwiązałeś sprawę z ledami. Co do stacji Harmanna to u mnie niestety jest nadal nie rozwiązany problem z sms-sami. To, że czyta je po angielsku i z polskiego tekstu nic się da zrozumieć to jedno (a przecież w nawigacji jest polski głos.....), ale to, że jak w trakcie jazdy nadejdzie sms to czyta również wszystkie pozostałe, które ma w pamięci to już przegięcie pały upgrade w ASO nic nie pomógł i teraz zastanawiają się co zrobić. Trzeci problem z nawigacją jest taki, że w słoneczny dzień nic lub prawie nic w niej nie widać - w szczególności przy odsłoniętym oknie dachowym, ale jak słońce zacina to nawet po zasłonięciu dachu nic nie widać. Czwarty problem z nawigacją jest taki, że jak ubierzesz okulary ze szkłami z polaryzacją to na ekranie również nic nie widać. Mam również duże zastrzeżenia do jakości map, np. w Czechach w POI brak w większości miast dworców kolejowych i jak trzeba było kogoś z pociągu odebrać to już nawigacja nie pomogła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 (edytowane) Człowiek od którego nabyłem auto przejechał swoim XT ponad 60kKM w niecały rok. bez problemów. Edytowane 3 Listopada 2014 przez Wielki Szu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 jozef1972 da się u Ciebie zapalić ledy w skrzelach i te postojowe ramki? Nie da się - mam podłączone tak, że palą albo ledy albo nic - tak jak widać to na zdjęciach http://www.forum.subaru.pl/index.php?/gallery/member/15606-jozef1972/ mijania/drogowe i te postojowe w ramkach palą ale juz bez LEdów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 no własnie u mnie tez tak jest a tu kolega ma inaczej http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/74970-w-oczekiwaniu-na-le%C5%9Bnika-20-xt-my14/page-4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się