Skocz do zawartości

jarostek

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    Forester XT 2013

Osiągnięcia jarostek

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. ... a mnie w Wigilię trzasnęło 100 000 km w XT Platinum 2013 ... bez problemów i awarii, tylko program silnika i skrzyni przy kolejnych przeglądach ulegał aktualizacji ... ... i srednie spalanie z całego przebiegu ( o ile nie kasowany licznik B od nowości zlicza od początku) to marne 8,2 l/100km ... ale jeżdżę głównie w trasach i autostrad wśród nich nie ma na codzień ... ... w Nowym Roku wszystkim subarytom życzę tak bezawaryjnej eksploatacji swych rumaków :-)))
  2. ... jest genialnie nieobliczalne, czym więcej pali tym wiekszy zasięg ... czy to nie spełnienie marzenia każdego Subaryty? ... :-)))
  3. ... racja z tym spalaniem, przecież nie o spalanie lecz o zasięg na jednym baku się rozchodzi ... i jak widać pogodzić się to da nawet w naszym Forku XT... :-)))
  4. ... nie tylko, długość nie powinna przekraczać 30mm od czerwonej uszczelki. Problemem jest jeszcze średnica czarnego cokołu przy tejże właśnie czerwonej uszczelce, jeśli jest większa niż 17-18mm to nie wejdzie w otwór reflektora dwufunkcyjnego w Forku IV. Padło pytanie o czynności przystosowujące żarówki P13W które poczyniłem ... właśnie zmniejszenie średnicy przez oszlifowanie tego czarnego cokołu do ok. 18mm ... reszta pasuje i działa.
  5. Pewnie o mnie mowa :-) Przepraszam ale nie potrafiłem wstawiać zdjęć na forum. W Mitsubishi ASX i Outlander mamy IDENTYCZNY reflektor dwufunkcyjny jak w Foresterze XT. Jedna z żarówek to dzienna P13W. Dostepne na rynku nie mieszczą się w otworze reflektora i wymagają delikatnej obróbki. Jasność świecenia nie powala ale odbłyśnik dla żarówki dziennej nie jest zbyt duży. Temperatura barwowa za to zupełnie inna i widoczność silnie wzrosła. Miłej zabawy :-)
  6. U mnie objawiało się okazjonalnymi stukami detonacyjnymi przy gwałtownym przyśpieszaniu z efektem chwilowej utraty mocy. Po upgrade ustąpiło, problem w ASO jest znany. Czy w XT 2014 występuje nie wiem. Czy mógłbyś wstawić zdjęcie jak to wygląda? Postaram się jutro, dziś nie udało się w związku z automatem świateł dziennych ... gdy jest zbyt ciemno, dzienne za cholerę się nie włączają ... :-)))
  7. U mnie 47800, upgrade oprogramowania systemu napędowego oraz stacji multimedialnej Harmana ... pierwsze wyeliminowało okazjonalne spalanie stukowe, drugie poprawiło szybkość obsługi nawigacji i łączności z telefonem. Poza tym OK :-) ... jeszcze w miejsce tych ogarków świeczkowych w światłach dziennych żarówki LED P13W zmienia zasadniczo urok XT-ka :-)
  8. Moja składka wyliczona od kwoty brutto. Sprawa jest prosta - gdy ubezpieczysz od kwoty netto to przy kradzieży oddadzą Ci kwotę netto a Ty leasingodawcy musisz zapłacić wartość brutto ( bo VAT-u poza 6000 pln nie odliczasz od auta osobowego). Wygląda, że wtedy jesteś do tyłu o kwotę VAT-6000 pln. czyli ok. 26000 pln. Czy ryzykować tyle dla 500 pln - to sprawa każdego kupującego. :-))) Zapomniałem dodać, że w większości firm leasingowych nie dają opcji ryzyka i podczas trwania leasingu wymuszają na leasingobiorcy ubezpieczenie od kwoty brutto ... więc tanio raczej się nie udaje ...
  9. Ubezpieczenie pakietowe oferuje u dealera Warta (czy wszędzie nie wiem...). Przy leasingu musisz ubezpieczyć auto od kwoty brutto mimo, że jesteś VAT-owcem. Mnie kosztowało to ok. 3500 pln za pakiet OC, AC, NW. Kwota liczona od wartości XT z promocji 36000E.plus ekstra gwarancja do 5 lat :-) Leasingodawcy zwykle nie mają konkurencyjnych wobec firm ubezpieczeniowych ofert a Warta ma chyba umowę z moim dealerem i taniej nie udało mi się nigdzie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...