Bart Opublikowano 21 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2004 O właśnie ja też takiej szukam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawski Opublikowano 21 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2004 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=33704&item=2461809104 $375 za kierownicę z poduchą? To jest około 1500 PLN + transport, hmm.... Ciekaw jestem ile SIP sobie żąda za taką część :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 22 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2004 ktos wspominal o 10 tys. zl w polsce, ale nie wiem czy to mozliwe :shock: . jak ktos z was kupi, to czuje sie zaproszony na przejazdzke . pzdr, abt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junior Opublikowano 22 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2004 szczerze...........to wolałbym sobie na wieloklin od drozka kierowniczego zamontowac klucz nastawny i nim krecic...niz dac za kierownice 10 tysi ...!! Dla mnie to jest chore !!! pozdrawiam bananowców :D :? Subaru Legacy 2.0 T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek4 Opublikowano 25 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2004 masz racje wojtek .mialem na mysli inna aukcje: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 2461809104 cena rewelacyjna bez dwoch zdan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JOY Opublikowano 11 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2004 TAKA CENA ! Super muszę mówić to klientom. Bo marudzą że drogie sprzedaję, a przecież RACING za 599 zł to najtańsza kierownica jaką zrobiło MOMO * :wink: JOY ------------------------------------ We współpracy z logitechem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2004 Nie wiem czy ktoś sie jeszcze interesuje tematem ale znalazłem przypadkiem miejsce gdzie można kupić kierownice od STI Spec-C "STi Spec C Steering Wheel Assembly Leather-wrapped 3-spoke steering wheel with distinctive silver & black airbag. STi logo on center of airbag. Comes complete with airbag roll-connector. Installation may require some cutting and soldering due to connector differences on some models. Note: Soldering of airbag circuits should be done in such a way that circuit integrity and reliability is maintained. 4 Currently Available PRO-SHSW STi Takeoff Steering Wheel Assy. -- $325 Also have one available w/ light scuff mark... $275 " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 16 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2004 A gdzie można to cudeńko znaleźć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hwojtek Opublikowano 16 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2004 http://www.rallispec.com/product-specials.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2004 Dokładnie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 16 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2004 Nie wiem czy ktoś sie jeszcze interesuje tematem ale znalazłem przypadkiem miejsce gdzie można kupić kierownice od STI Spec-C "STi Spec C Steering Wheel Assembly Leather-wrapped 3-spoke steering wheel with distinctive silver & black airbag. STi logo on center of airbag. Comes complete with airbag roll-connector. Installation may require some cutting and soldering due to connector differences on some models. Note: Soldering of airbag circuits should be done in such a way that circuit integrity and reliability is maintained. 4 Currently Available PRO-SHSW STi Takeoff Steering Wheel Assy. -- $325 Also have one available w/ light scuff mark... $275 " WOW, super, muszę o tym pomyśleć... a jakiej jest wielkości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 16 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2004 http://www.rallispec.com/product-specials.htm Czy to nie jest taka sama fiera jak w zwykłym STi MY03? Myślałem, że od Spec C jest mniejsza.. 8) :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2004 Zapytaj - link do nich podał hwojtek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2004 http://www.rallispec.com/product-specials.htm Czy to nie jest taka sama fiera jak w zwykłym STi MY03? Myślałem, że od Spec C jest mniejsza.. 8) :?: Wiesz już coś może na temat tej kierownicy :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Wiesz już coś może na temat tej kierownicy :?: Bart: ta kierownica jest duża jak w ikarusie. Moja ma 330mm i pozwala na precyzyjną jazdę. pozdr! shodan (NO SRS, NO ABS, NO EBD, NO FEAR ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2004 shodan (NO SRS, NO ABS, NO EBD, NO FEAR ) Wyłącz jeszcze wspomaganie hamulców albo całkiem je wyłącz. Wtedy to dopiero jazda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Wyłącz jeszcze wspomaganie hamulców albo całkiem je wyłącz. Wtedy to dopiero jazda Próbowałeś? Bo ja tak :-> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2004 I wspomaganie kierownicy! I nawiew powietrza! I wyjmij fotel kierowcy! :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JOY Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 A potem wyrąb dziurę w podłodze i "na flinstona" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Wyłącz jeszcze wspomaganie hamulców albo całkiem je wyłącz. Wtedy to dopiero jazda Próbowałeś? Bo ja tak :-> Hmm. powiem tak, swego czasu jak miałem inny pojazd to podczas pędzenia na zlot, jakoś koło 200 silnik mi zgasł i wszystko przestało działać, nawet wspomaganie kierownicy a na kapciach 235 wcale to nie jest przyjemne. O hamulcach nie wspomne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Wyłącz jeszcze wspomaganie hamulców albo całkiem je wyłącz. Wtedy to dopiero jazda Próbowałeś? Bo ja tak :-> Hmm. powiem tak, swego czasu jak miałem inny pojazd to podczas pędzenia na zlot, jakoś koło 200 silnik mi zgasł i wszystko przestało działać, nawet wspomaganie kierownicy a na kapciach 235 wcale to nie jest przyjemne. O hamulcach nie wspomne. To się nie liczy ja jechałem zupełnie świadomie i zamierzenie bez hamulców 100km ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubas Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Wyłącz jeszcze wspomaganie hamulców albo całkiem je wyłącz. Wtedy to dopiero jazda Próbowałeś? Bo ja tak :-> Hmm. powiem tak, swego czasu jak miałem inny pojazd to podczas pędzenia na zlot, jakoś koło 200 silnik mi zgasł i wszystko przestało działać, nawet wspomaganie kierownicy a na kapciach 235 wcale to nie jest przyjemne. O hamulcach nie wspomne. To się nie liczy ja jechałem zupełnie świadomie i zamierzenie bez hamulców 100km ;-) kamikadze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 kamikadze Takie życie jak się ma Forda. Trzeba tylko jechać spokojnie i o tym pamiętać. Na trasie Warszawa - Olsztyn (jeżeli jechać 80-90km/h) nie ma zbyt wiele okazji do hamowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 To się nie liczy ja jechałem zupełnie świadomie i zamierzenie bez hamulców 100km ;-) No ja też powinienem być świadom tego ponieważ dzień wcześniej coś dłubali przy moim aucie w ASO podobno aby lepiej było no i było, adrenalinka taka że uuu :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 No ja też powinienem być świadom tego ponieważ dzień wcześniej coś dłubali przy moim aucie w ASO podobno aby lepiej było no i było, adrenalinka taka że uuu :? Ja mam przynajmniej to szczęście że w ASO mówią - "panie my się nie znamy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się