simson1001 Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 Witam ! Jestem nowym użytkownikiem oraz szczesliwym posiadaczem Subaru imprezy WRX , od dłuższego czasu planuje zremapować moje maleństwo. Jednak przed tym planuje zainstalowac większy intercooler (Od STI), zastanawiam sie czy spasuje bez większych problemów. Jezeli tak, z miłą chęcią coś takiego odkupie. ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon WRC Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 Pasuje bez większych problemów, trzeba jedynie wymienić lub zmodyfikować mocowania do bloku silnika, ponieważ ten z STI jest większy. Jeżeli nie planujesz podwyższenia mocy powyżej 280-300KM, to seryjny IC spokojnie da radę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
simson1001 Posted August 25, 2014 Author Share Posted August 25, 2014 Dokładnie tyle planuje ;-) to moze inaczej co mam zrobic zeby wycisnąć z 225 , 280 Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 to moze inaczej co mam zrobic zeby wycisnąć z 225 , 280 przyszykować się na wiele... niekoniecznie miłych momentów , a poza tym z silnika 2.0 wrx 03... 280 to już sporo, samą mapą tego nie zrobisz Link to comment Share on other sites More sharing options...
simson1001 Posted August 25, 2014 Author Share Posted August 25, 2014 licze sie z tym ze skrzynia dość szybko sie na mnie obrazi , mapa mi da pewnie koło 260 koni co zrobic zeby wycisnać jeszcze z 20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 mapa mi da pewnie koło 260 koni co zrobic zeby wycisnać jeszcze z 20 przełożyć napędy i silnik z sti Link to comment Share on other sites More sharing options...
simson1001 Posted August 25, 2014 Author Share Posted August 25, 2014 Z jednej strony to jest najlepsze rozwiązanie lecz w chwili obecnej nie dysponuje taką gotówką zeby bawić sie az w taka inwestycje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 z perspektywy czasu , i tak wychodzi "najtaniej" Link to comment Share on other sites More sharing options...
simson1001 Posted August 25, 2014 Author Share Posted August 25, 2014 Carlos to powiedz mi , ile moge podnieść moc tak aby jeszcze chwile pojezdzic a pozniej sie przesiąść na STI ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 240-250KM/360nM Link to comment Share on other sites More sharing options...
simson1001 Posted August 25, 2014 Author Share Posted August 25, 2014 Sama mapa wystarczy prawda ? ile trzeba zapłacic za silnik STI do 2003 r ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 silnik silnikiem.... ale tutaj potrzeba znacznie więcej aby to zadziałało Link to comment Share on other sites More sharing options...
simson1001 Posted August 25, 2014 Author Share Posted August 25, 2014 Wiem wiem spoko, skrzynia 5kee silnik pewnie koło 10chyyy, hamulce 2ke , dyfer , automatycznie pewnie odrazu felgi z 17tki muszą urosnac do 18tki Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 - wał - sprzęgło - koło zamachowe - połosie, zwrotnice, hamulce - modyfikacja elektroniki w zalezności od setupu Link to comment Share on other sites More sharing options...
simson1001 Posted August 25, 2014 Author Share Posted August 25, 2014 Pod 250 km ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 (edited) nie... po to żeby można było to zamontować w aucie. (silnik sti i skrzyię 6MT) Edited August 25, 2014 by carlos-wrx Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 @@simson1001 zrób mapę na 250KM bez dużych nakładów finansowych.Zobacz jak to jeździ,czy Ci pasuje i najważniejsze czy to ogarniasz w dostatecznym stopniu. Potem będziesz miał czas na zastanawianie się jaką drogą pójść i co będzie dla Ciebie najodpowiedniejsze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szycha Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 Kup Sti, najczęstsza porada na forum dla ludzi którzy pakują kasę w wrxa Link to comment Share on other sites More sharing options...
simson1001 Posted August 25, 2014 Author Share Posted August 25, 2014 Nie wiem czy nie było by dobrym pomysłem zakupić Anglika STI jeszcze troche klamotów by zostało , koszty by sie myśle że mocno skurczyły tylko pytanie na co trafie . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon WRC Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 Carlos to powiedz mi , ile moge podnieść moc tak aby jeszcze chwile pojezdzic a pozniej sie przesiąść na STI ? Wszystko zależy jak będziesz auta używał. Jak do normalnej jazdy bez upalania na torze mozesz pozwolić sobie na trochę więcej. Jak chcesz upalać, to sprzedaj i kup STI, będzie taniej. Generalnie jak pisze Carlos, w WRX bezpiecznie na silniku 2.0 jest do 260KM i 360Nm. Później przed remapem licz się z wymianą wydechu co też kosztuje kilka tysi . IC bym nie zmieniał, to to zbędny wydatek. Silniki WRX 2,5 maję większy potencjał, jak pewnie Carlos potwierdzi, bo z tym silnikiem doświacznie miał i można pozwolić sobie na wiecej. 270-280KM i 400Nm, także seryjna skrzynia jest mocniejsza od tej z 2.0. Jak chcesz iść w większe moce, nie rób tego z WRXem. A takie 260KM to już daje całkiem sporo frajdy, szczególnie na śliskim lub szutrze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
simson1001 Posted August 25, 2014 Author Share Posted August 25, 2014 No wielkie dzięki za rady. Pytanie ile jestem w stanie wziąść $ za WRX-a z 2003r Sedan pierwszy rok nowej lampy nie okrągła , moge wrzućic fotki Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_isza Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 jak nie wbijasz tylko zmieniasz biegi, to i 5MT bedzie jezdzic po mapie. u mnie 270/370 i wszystko bangla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzidziaz_ Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 Czy jest sens zakładania FMIca do WRXa?Ten u TMIC sie grzeje niemilosiernie,w innych autach nawet z malymi turbinami np,1.8T K03 odczuwana jest spora różnica na plus ,na forach amerykańskich odradzają fmic czy ktoś ma na forum fmic przy seryjnym TD04L? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 Przy td04 to chyba nie ma sensu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 IC z STI wystarczy na gorące dni, możesz dodatkowo owinąć gorącą część turbiny specjalnym kocykiem. jak nie chcesz pakować się w wydatki - zrób wydech + remap na ok 250-260KM i na pewno odczujesz poprawę ... a poza tym, moc to nie wszystko. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now