AMI Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 moc to nie wszystko. Wlasnie - licza sie jeszcze spojlery, stickery i neony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 moc to nie wszystko. Wlasnie - licza sie jeszcze spojlery, stickery i neony i BOV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simson1001 Opublikowano 1 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 (edytowane) No to w takim układzie sprzedaje i kupuje STI. Wrzucam link do ogłoszenia , Ktoś chętny ? ;-) http://olx.pl/oferta/subaru-impreza-turbo-wrx-lpg-zadbana-czarna-sztuka-CID5-ID6WpSZ.html Edytowane 1 Września 2014 przez simson1001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Wrzuć do działu sprzedam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picasek Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Przy td04 to chyba nie ma sensu. Planuję na wiosnę strojenie na ok 270 km. Jak myślicie czy przy tej mocy będzie sens montować Fmica ? Gdzieś słyszałem, że chcąc montować Fmica trzeba wywalać klimę... Prawda to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Planuję na wiosnę strojenie na ok 270 km. Jak myślicie czy przy tej mocy będzie sens montować Fmica ? to zależy od innych modyfikacji, np jak duże turbo montujesz .... Gdzieś słyszałem, że chcąc montować Fmica trzeba wywalać klimę... Prawda to ? jak zawsze są 2 szkoły, 1 mówi że trzeba, bo więcej miejsca i nie podgrzewasz dodatkofo IC, a 2 - że możesz zostawić, choć przy planowanych 270KM ja bym raczej poszukał większego TMIC ... taniej, prościej ... i przy ew wizycie poza asfaltem nie boisz się o uszkodzenie IC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picasek Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 (edytowane) Ja planuję dmuchać na razie na seryjnym turbie. Fmica raczej odpuszczę bo faktycznie z tego co mówią lag jest dość duży. Zastanawiam się tylko czy do tych 260-280 Km założyć IC z Wrx czy STI ... Jak w ogóle wygląda sprawa wymiarów IC z STI względem WRX? Jest dużo większy ? Edytowane 20 Września 2014 przez Picasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simson1001 Opublikowano 25 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Sprzedałem WRX Kupiłem STI (Szczęśliwy), odnośnie IC-ka Różnica jest spora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 o kurde ale szybko !!!! Brawo!! i pochwal się tym estijajem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordpix Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 To ja się może podepnę pod temat bo pytanie jest to samo. Otóż kupiłem WRXa którego ktoś robił na STI. No i trochę szkoda to tak zostawić. Jest już 6MT, hamulce, wydech... Jest więc idealny moment na remap. Nie chcę żadnych kosmosów w stylu 280-300 KM, ale raczej coś ok 260. I tu jest pytanie. Czy taka mapa i podniesie mocy powoduje jakieś negatywne skutki w stylu obniżenia trwałości silnika? Raczej to nic dobrego ale czy nie jest tak, że żywotność spada np o 1/3? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Mam w WRX`ie mapę na 260 KM. Jeżdzę na tym setupie ok 2 lat (przejechane 36 tys km), upalanki torowe lato/zima. Silnikowo nic mu nie dolega. A to że żywotność spada, to nie jest tajemnicą żadną, ale ile procent to Ci tego nikt nie powiem. Po prostu musisz się liczyć z tym, że prawdopodobieństwo wysrania się auta wzrasta wraz z ilością "tuningu". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 (edytowane) Raczej to nic dobrego ale czy nie jest tak, że żywotność spada np o 1/3? Na tak postawione pytanie to Ci raczej nikt nie da zadnej sensownej odpowiedzi. Duzo zalezy od mapy. No i oczywiscie takze takich "drobiazgow", jak ogolna kondycja silnika i to, jak jest traktowany. Moze byc tak, ze zywotnosc Ci sie skroci dosc znacznie i po miesiacu bedziesz szukal warsztatu, a moze byc tak, ze spokojnie bedziesz jezdzil latami. Edytowane 26 Września 2014 przez AMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picasek Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Korzystając jeszcze z okazji zapytam. Jest szansa osiągnąć 280 KM przy seryjnym, Gtkowym turbie i IC z WRX ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 A na jakim paliwie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picasek Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 (edytowane) Ami PB98 na pewno... jeśli będzie potrzeba to nawet na shellu mogę tankować . Pytam bo nie wiem czy od razu pchać się w większe turbo i Fmica czy ta turbina da spokojnie radę z Intercoolerem z wrx-a. Edytowane 2 Października 2014 przez Picasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 z fmiciem to bym sie nie spieszyl tak. Tam jest td04? Mysle, ze ze wzgledu na turbo tak realnie to 250-260KM jest w zasiegu na NoPb98 (Pb98 to chyba troche ciezko moze byc w obecnych czasach ) Ale duzo zalezy tez od wydechu, czy seria, czy przelot itp. No i przede wszystkim od operatora hamowni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Przeszkadzają przewody klimy, ic z różnych roczników mają różne rury łączące turbo i ic. P.s. Zbieraj na panewki Wysyłane z mojego MK16i za pomocą Tapatalk 2 Aha, zapomniałem o dennej skrzyni a właściwie drugim biegu. Na serii da się go zabić Wysyłane z mojego MK16i za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picasek Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Ami sorki za pomyłkę z PB . Co do wydech to mam invidię 3'' . U nas w KJS gość jeździ seryjnym Gt, który ma 280 Km, rzekomo jest to realne i dość dobrze znosi mu to fabryczna skrzynia. Przyznam że liczę się ze zmieleniem skrzyni i będę wkładał z STi jeśli się coś wysypie... Kwestia tylko tej mocy, nie chciałbym jakoś specjalnie zmieniać sprężarki a chciałbym osiągnąć to 280KM. Jeśli jest to faktycznie nierealne na td04 to szkoda stroić i wypalać paliwo... Lepiej od razu myśleć o większej turbosprężarce AdaSch silnik mam po kapitalce (łącznie z nowymi tłokami od Wrx, azotowanym plaznowo wałem oraz panewkami Acl Race) więc o to się nie boję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Nie wiem czy szkoda. Mysle, ze tak realnie to nawet przyrost rzedu 30KM / 30-40Nm bedzie raczej juz odczuwalny w GC8. Inna sprawa, ze to w serii tez w suime jest jednak dosc szybkie auto. Na te 280KM z seryjnej konfiguracji to bym sie za bardzo nie napalal. Byc moze nawet komus wyszlo kiedys 280KM z td04, ale mysle, ze to dosc jednostkowe przypadki na granicy, jesli juz nie poza nia, mozliwosic tego turbo (a moze efekt mozliwosci wspomnianego juz operatora hamowni ) Wszystko kwestia tego, czy chcesz brnac w zmiany, czy nie i jaki masz na to budzet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picasek Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Ok dzięki za wszystkie wskazówki. Na 99% skończy się tak, że założę IC z wrx + natrysk, załaduję 1,2 bara, strojenie ECU Masterem i hamownia. Temat w sumie nie jest całkiem pilny ale jak ogarnę dam znać czy coś nie wybuchło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się