Grzegorz Magdziarz Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 ASO nie powinno tego zrobić, bo zmienia to homologację pojazdu. Krótko mówiąc jeżeli jadąc z większą prędkością spowodował byś dzwona i w sądzie stwierdził, że nie zadziałał sygnał przekroczonej prędkości i to było przyczyną wypadku, bo wyłączyło go ASO - mieliby ciepło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 OK, tutaj nie będę tego robił, ale jak kiedyś sprowadzę auto do polski, to w Polsce nie ma takiego wymogu a przynajmniej nie przy 120. I się zastanawiam czy będę to mógł wyłączyć, albo zmienić wartość np na 140? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Nie wiem, trzeba podpiąć kompa i zobaczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkow Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Zamontowałem układ wydechowy Invidia Q 300... uuuu, subtelnie buczy, wreszcie można posłuchać boksera. Jak tylko znajdę chwilę to wkleję jakiś filmik i kilka zdjęć. Jeżeli ktoś ma ochotę posłuchać na żywo to zapraszam nad morze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Zamontowałem układ wydechowy Invidia Q 300... uuuu, subtelnie bucz dawaj filmik, teraz eszcze pare qni więcej dorzucić i subaru pełną gębą też mi nie pasuje ori wydech za bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 @mkow dawaj filmik. Gwarancja dalej obowiązuje ? Z innej beczki, czy w XT Platinium jest przycisk MUTE ? Jakoś nie am ochoty wertować instrukcji, a przydało by się jednym przyciskiem wyciszyć radio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkow Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Słuchacie pomruk jest niesamowity. Nie da się tego opisać. Jedyne co mnie niepokoi to zwiększenie apatytu na paliwo o jakieś 2 litry. Zagadka. Nie było ingerencji w silnik. Układ został zamontowany za katalizatorem, tłumik środkowy zastąpiony rurą przelotową. Co do gwarancji to chyba nadal obowiązuje. heheh. Na biegu jałowym mruczy, ale jak się ruszy to.... masakra. Trzeba to usłyszeć na żywo. To moje nowe płuca http://www.rallysportdirect.com/Invidia-HS08SW4GT3-Q300-Cat-Back-Exhaust-Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 moze ze względu na pomruk bardziej ciśniesz u mnie spalanie było w granicach 15 l/100, wystarczyło że troszkę więcej wieczorem jeźdze i rano ale po godzinach szczytu i obecnie spadło do 11.5 l !!! takze może to nie wydech tylko jakiś inny czynnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkow Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Może coś w tym jest. W sumie nie ma możliwości , by przy takiej modernizacji spalanie mogłoby wzrosnąć o taką ilość. Sonda lambda w ogóle nie została dotknięta( z tego co wiem jest przed katem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 To moje nowe płucahttp://www.rallyspor...-Exhaust-Subaru Wygląda super. Co do gwarancji - masz teraz super wydech ze stali nierdzewnej. Widząc jak wygląda wydech w poprzedniej generacji Forkach - don't worry! Gwarancji na wydech juz nie potrzebujesz.Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkow Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 To moje nowe płucahttp://www.rallyspor...-Exhaust-SubaruWygląda super. Co do gwarancji - masz teraz super wydech ze stali nierdzewnej. Widząc jak wygląda wydech w poprzedniej generacji Forkach - don't worry! Gwarancji na wydech juz nie potrzebujesz. Pozdrawiam. Kwasoodpornej Mechanik, kwasoodpornej..;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 31 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Kwasoodpornej Mechanik, kwasoodpornej..;-) Ja bym nawet uściślił, że również żaroodpornej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkow Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Kilka fotek Q 300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 fajny patent z nazwa firmy pomiedzy rurami, idacymi do tlumikow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Z innej beczki, czy w XT Platinium jest przycisk MUTE ? Jakoś nie am ochoty wertować instrukcji, a przydało by się jednym przyciskiem wyciszyć radio. Wciskasz gałkę AUDIO/VOLUME - następuje wyciszenie dźwięku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 31 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Wciskasz gałkę AUDIO/VOLUME - następuje wyciszenie dźwięku . No takie zastępstwo MUTE, ale jak się nie ma na kierownicy to i w radiu musi wystarczyć. Dzięki, myślałem że w ten sposób wyłączam wszystko łącznie z navi, ale odcina tylko dźwięk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Kilka fotek Q 300 DSCN0913.JPGDSCN0914.JPGDSCN0915.JPG DSCN0910.JPGDSCN0911.JPGDSCN0912.JPG A może jakieś nagranie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkow Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Właśnie wróciłem z hamowni.No niestety wynik ponizej moich oczekiwań. 223 KM I 320 NM . Test przeprowadzony na S. Nie wiem czy to ma w ogóle jakiekolwiek znaczenie. Ktoś z Was już był i sprawdzał? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Hmm.a ja czytalem,że na automacie ciężko auto shamowac. Czy ktoś mądry mógłby coś w tym temacie napisac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkow Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Na pomiar ma wpływ wiele czynników z temp. powietrza i jakością paliwa na czele. Typ w hamowni nadmienił ,że prawie wszystkie Subaraki jakie sprawdzał, były o 10 % słabsze niż miałoby to wynikać ze specyfikacji. Żałuję tylko ,że nie przeprowadziłem testu przed wymianą układu wydechowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Na pomiar ma wpływ wiele czynników z temp. powietrza i jakością paliwa na czele. no przy takich upałach nie dziwne, na pewno wynik torchę zaniżony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Automat chyba ciężko dobrze zmierzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Podobno (pisze podobno, bo nie jestem specjalistą, ale zasłyszałem u speców) trudniej mierzy się ogólnie silniki z turbo. Bardzo ciężko "dać wystarczającą" ilość powietrza jak auto nie jest w ruchu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Automat na hamowni określonego typu,zawsze wypluje mniejszą moc niż fabryczna. Carfit pisał już o tym http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/68940-brak-mocy-25gt-us-pomocy/?hl=%2Bautomat+%2Bhamowni#entry1966339 Bardzo ciężko "dać wystarczającą" ilość powietrza jak auto nie jest w ruchu.... W dobrych hamowniach stosują mocne wentylatory do chłodzenia i nadmuchu powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Właśnie wróciłem z hamowni.No niestety wynik ponizej moich oczekiwań. 223 KM I 320 NM . Test przeprowadzony na S. Nie wiem czy to ma w ogóle jakiekolwiek znaczenie. Ktoś z Was już był i sprawdzał? Pozdrawiam mkow, myślę że wszystko jest prawie ok. Bez zmiany mapy raczej nie uzyskasz nic więcej. Kiedyś zamieściłem w wątku taki test: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/73129-nowy-subaru-forester-my2013/page-235#entry1951112 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się