Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

czy przy okazji montażu LEDów nie zmienić tych reflektorów dzienno-przeciwmgielnych na żółte przeciwmgielne tak jak to często robią w USA
Gdzieś czytałem, że żółte przeciwmgielne są niezgodne z polskimi przepisami - ale może się mylę (nawet mam nadzieje, ze sie mylę ;) ) - ale watro sprawdzić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wcześniej wspominał, że widział nowego Forka z LED-ami w Warszawie. Przypadkiem w sumie, znalazłem tego właściciela. Postuje na SubaruForester.org.

Tutaj jest wątek o LED-ach amerykańskiego użytkownika forum na którym ujawnia się polski użytkownik: "Tankadoo".

Link do wątku: Lcrazyaznl 2014 Forester XT JDM LED diy/info thread

Wklejam zdjęcie samochodu użytkownika Tankadoo (mam nadzieję, że nie będzie miał nic przeciwko) i jeśli ktoś ma konto na SubaruForester.org może jakoś się z nim skontaktuje.

110978d1386080875-lcrazyaznl-2014-forester-xt-jdm-led-diy-info-thread-3.jpg

 

Jak się okazuje jest mały drobiazg który Japończycy dołączają do zestawu. Jest on mało praktyczny i jeszcze mniej estetyczny. Mam nadzieję, że da się go jakość obejść i podłączyć do głównego przełącznika świateł albo po prostu przełączyć z obecnych "dziennych".

IMG_0195.jpg

Zdjęcie: lcrazyaznl, www.subaruforester.org

 

Również czytałem te posty jakiś czas temu na subaruforester.org i natrafiłem tam na tego samego kolegę z Polski zaraz po tym jak go widziałem na naszych ulicach, zbieg okoliczności:) Napisałem do niego na forum US tydzień temu, ale jeszcze nic mi nie odpisał. W planach ma na początku stycznia zakup wydechu Invidia N1 i montaż w swoim Forku. Przepalony po 6 miesiącach brzmi bardzo fajnie, mam kontakt z właścicielem z NY i widziałem parę filmików w tym z wczorajszej upalanki pod marketem w dzielnicy Queens. Zresztą Krogulec wkleił zdjęcie jego xt :)

Ponieważ w US wszystko tuningują to i ten forek wygląda dzisiaj już trochę inaczej:

 

Mnie się podoba:) Jeśli chodzi o żółte halogeny to nie jestem do nich przekonany. W swoim czasie na pewno jednak obkleję czarną folią u siebie na czarno srebrne obwódki ramek halogenowych. Jakoś mi nie pasują od początku...:(

 

1o2n.png

 

Uploaded with ImageShack.us

 

oqk4.png

 

Uploaded with ImageShack.us

 

6i3y.png

 

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupować SUV-a, żeby potem go obniżać ? .... nie rozumiem tej idei -_-

 

W SUV-ie jest więcej miejsca nad głową, znaczy miejsce na kapelusz jest. ;)

To już lepiej w VAN-a zainwestować, ale w sumie kto kapelusznikowi zabroni ? w końcu jego kupony... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o lekko off=roadowe tereny to polecam okolice Starogardu Gdańskiego i na południe - łatwy dojazd (A1) i dalej są Gminy takie jak p. Osiek w całości objęta programem Natura 2000. Większość dróg to drogi leśne - gruntowe stworzone wprost dla Forestera (ja mam XV)rzeki, jeziora , lasy - po prostu bajka . Jako prawnik obsługuję kilka takich gmin na południu naszego województwa i czasem dla zabawy przeprowadzam "inspekcję " takich dróg .Po prostu rewelacja - przyjemne z pożytecznym . Wyznaję zasadę ,że im gorsza droga tym lepiej - a XV daje radę- do tej pory mnie nie zawiódł. Oczywiście bez przesady nie są to poligony czołgowe , ale drogi , którymi często ludzie na co dzień dojeżdżają do pracy z głębokiej leśnej głuszy. Szczególnie polecam gminy Osiek , Kaliska , Karsin ,Smętowo Graniczne oraz okolice Kościerzyny . Szczegóły na PW.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, jeśli kogoś urażę, snuję innych zdanie, ale nie podoba mi się tak obniżony czarny Forek.

 

Ja raczej wole korzystać z jego możliwości. Leśnik w lesie

 

Ja nie widzę w tym nic złego, ponieważ jest to Tuning a ten raczej nigdy nie bywa praktyczny tylko ma być dla oka. Takie było założenie. Nie ma co dyskutować nad tym czy z sensem czy bez sensu jest obniżanie Forestera. Wygląda fajnie i tyle.

 

To tak, jak by zabronić i krytykować kogoś za to, że przyciemnił przednie szyby w swoim aucie bo skoro nie zrobił tego producent to jest bez sensu. Od razu trzeba kupić sobie czołg bo tam z założenia ma nie być widać gdzie siedzi żołnierz.

 

Ludzie podwyższają lub obniżają swoje auta bo tak im się bardziej podoba, względy praktyczne zostawiają w salonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak, jak by zabronić i krytykować kogoś za to, że przyciemnił przednie szyby w swoim aucie bo skoro nie zrobił tego producent to jest bez sensu.

 

W rolę wchodzą też kwestie praktyczne. Po mocnym przyciemnieniu ciężko jeździć w nocy, a obniżonym forkiem w terenie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak, jak by zabronić i krytykować kogoś za to, że przyciemnił przednie szyby w swoim aucie bo skoro nie zrobił tego producent to jest bez sensu.

 

W rolę wchodzą też kwestie praktyczne. Po mocnym przyciemnieniu ciężko jeździć w nocy, a obniżonym forkiem w terenie ...

 

Nie rozumiemy się :) zdanie wyrwane z kontekstu.

Mógłbym odpowiedzieć na Twój argument w ten sam sposób co Ty, ale ta rozmowa do niczego nie prowadzi :) Powiedziałby wówczas: obniżony Forek będzie się lepiej trzymał drogi w zakrętach i mniej spalał paliwa. Wtedy można powiedzieć, że będzie praktyczny:) ale tak jak wspomniałem wcześniej - nie o to chodzi. Ma być niżej dla oka, koniec kropka - to jest tuning optyczny!

Edytowane przez AllRad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednemu podobają się statki innym samoloty ;) ... o gustach się nie dyskutuje.

 

Wracając do tematu świateł led tak się zastanawiam nad sensem instalacji dodatkowej, przecież obwód automatyki już istnieje w halogenach wystarczy nawiązać się do istniejącej instalacji i będzie działać jak dotychczas. Chyba że się mylę i jednak przekaźnik jest potrzebny tylko po co ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu świateł led tak się zastanawiam nad sensem instalacji dodatkowej, przecież obwód automatyki już istnieje
Dokładnie, też tak uważam - LEDy należałoby podłączyć zamaist istniejacych świateł do jady dziennej ukrytych w halogenach,

chyba, że potrzebują innego napięcia i są zasilane przez przetwornik - ale dobry elektryk da radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś lubi symetrię i myślał o dołożeniu drugiej przeciwmgielnej z tyłu w prawym reflektorze to niestety ale Japończycy nie zrobili gniazda ani tym bardziej wiązki. :(

 

Może dodatkowa instalacja jest montowana z braku sterowania fabrycznego w wersjach US??

LED-y są produkowane na JDM. Przyczyny tego włącznika trzeba szukać w wersjach japońskich. Jest jeszcze inne pytanie. Jeśli włączymy światła mijania to czy LED-y ściemnią się o połowę aby nadal były widoczne i dodawały charakteru czy się po prostu wyłączą jak dzienne obecnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,czy SIP montuje w foresterze jakiś alarm? W poprzednim modelu jest namierzenie gps chyba keratronik .w nowym tez?
Alarm jest montowany na życzenie - w listopadzie 2013 płaciłem 1400pln.

ISR - (firmy Keratronik) jest standardowo, pierwszy roczny abonament kosztuje 1pln + VAT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...