mechanik Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 czy przy okazji montażu LEDów nie zmienić tych reflektorów dzienno-przeciwmgielnych na żółte przeciwmgielne tak jak to często robią w USA Gdzieś czytałem, że żółte przeciwmgielne są niezgodne z polskimi przepisami - ale może się mylę (nawet mam nadzieje, ze sie mylę ) - ale watro sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Ktoś wcześniej wspominał, że widział nowego Forka z LED-ami w Warszawie. Przypadkiem w sumie, znalazłem tego właściciela. Postuje na SubaruForester.org. Tutaj jest wątek o LED-ach amerykańskiego użytkownika forum na którym ujawnia się polski użytkownik: "Tankadoo". Link do wątku: Lcrazyaznl 2014 Forester XT JDM LED diy/info thread Wklejam zdjęcie samochodu użytkownika Tankadoo (mam nadzieję, że nie będzie miał nic przeciwko) i jeśli ktoś ma konto na SubaruForester.org może jakoś się z nim skontaktuje. Jak się okazuje jest mały drobiazg który Japończycy dołączają do zestawu. Jest on mało praktyczny i jeszcze mniej estetyczny. Mam nadzieję, że da się go jakość obejść i podłączyć do głównego przełącznika świateł albo po prostu przełączyć z obecnych "dziennych". Zdjęcie: lcrazyaznl, www.subaruforester.org Również czytałem te posty jakiś czas temu na subaruforester.org i natrafiłem tam na tego samego kolegę z Polski zaraz po tym jak go widziałem na naszych ulicach, zbieg okoliczności:) Napisałem do niego na forum US tydzień temu, ale jeszcze nic mi nie odpisał. W planach ma na początku stycznia zakup wydechu Invidia N1 i montaż w swoim Forku. Przepalony po 6 miesiącach brzmi bardzo fajnie, mam kontakt z właścicielem z NY i widziałem parę filmików w tym z wczorajszej upalanki pod marketem w dzielnicy Queens. Zresztą Krogulec wkleił zdjęcie jego xt Ponieważ w US wszystko tuningują to i ten forek wygląda dzisiaj już trochę inaczej: Mnie się podoba:) Jeśli chodzi o żółte halogeny to nie jestem do nich przekonany. W swoim czasie na pewno jednak obkleję czarną folią u siebie na czarno srebrne obwódki ramek halogenowych. Jakoś mi nie pasują od początku... Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristofuros Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Kupować SUV-a, żeby potem go obniżać ? .... nie rozumiem tej idei Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkor Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 (edytowane) Przepraszam, jeśli kogoś urażę, snuję innych zdanie, ale nie podoba mi się tak obniżony czarny Forek. Ja raczej wole korzystać z jego możliwości. Leśnik w lesie Edytowane 4 Stycznia 2014 przez wilkor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Kupować SUV-a, żeby potem go obniżać ? .... nie rozumiem tej idei W SUV-ie jest więcej miejsca nad głową, znaczy miejsce na kapelusz jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristofuros Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Kupować SUV-a, żeby potem go obniżać ? .... nie rozumiem tej idei W SUV-ie jest więcej miejsca nad głową, znaczy miejsce na kapelusz jest. To już lepiej w VAN-a zainwestować, ale w sumie kto kapelusznikowi zabroni ? w końcu jego kupony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Ja raczej wole korzystać z jego możliwości. Leśnik w lesie Ja też jestem tego zdania, zwłaszcza, że Forek jak na SUVa w terenie daje radę. Jeśli modyfikacje, to raczej wolę w tym kierunku: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Jeśli chodzi o lekko off=roadowe tereny to polecam okolice Starogardu Gdańskiego i na południe - łatwy dojazd (A1) i dalej są Gminy takie jak p. Osiek w całości objęta programem Natura 2000. Większość dróg to drogi leśne - gruntowe stworzone wprost dla Forestera (ja mam XV)rzeki, jeziora , lasy - po prostu bajka . Jako prawnik obsługuję kilka takich gmin na południu naszego województwa i czasem dla zabawy przeprowadzam "inspekcję " takich dróg .Po prostu rewelacja - przyjemne z pożytecznym . Wyznaję zasadę ,że im gorsza droga tym lepiej - a XV daje radę- do tej pory mnie nie zawiódł. Oczywiście bez przesady nie są to poligony czołgowe , ale drogi , którymi często ludzie na co dzień dojeżdżają do pracy z głębokiej leśnej głuszy. Szczególnie polecam gminy Osiek , Kaliska , Karsin ,Smętowo Graniczne oraz okolice Kościerzyny . Szczegóły na PW. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Po wyjeździe dookoła komina wróci mocno odchudzony W każdym kierunku można przesadzić. Jestem zdania że lepiej kupić impre lub defa pod motanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Przepraszam, jeśli kogoś urażę, snuję innych zdanie, ale nie podoba mi się tak obniżony czarny Forek. Ja raczej wole korzystać z jego możliwości. Leśnik w lesie Ja nie widzę w tym nic złego, ponieważ jest to Tuning a ten raczej nigdy nie bywa praktyczny tylko ma być dla oka. Takie było założenie. Nie ma co dyskutować nad tym czy z sensem czy bez sensu jest obniżanie Forestera. Wygląda fajnie i tyle. To tak, jak by zabronić i krytykować kogoś za to, że przyciemnił przednie szyby w swoim aucie bo skoro nie zrobił tego producent to jest bez sensu. Od razu trzeba kupić sobie czołg bo tam z założenia ma nie być widać gdzie siedzi żołnierz. Ludzie podwyższają lub obniżają swoje auta bo tak im się bardziej podoba, względy praktyczne zostawiają w salonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 To tak, jak by zabronić i krytykować kogoś za to, że przyciemnił przednie szyby w swoim aucie bo skoro nie zrobił tego producent to jest bez sensu. W rolę wchodzą też kwestie praktyczne. Po mocnym przyciemnieniu ciężko jeździć w nocy, a obniżonym forkiem w terenie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkow Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 jak obniżać to już po całości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 (edytowane) To tak, jak by zabronić i krytykować kogoś za to, że przyciemnił przednie szyby w swoim aucie bo skoro nie zrobił tego producent to jest bez sensu. W rolę wchodzą też kwestie praktyczne. Po mocnym przyciemnieniu ciężko jeździć w nocy, a obniżonym forkiem w terenie ... Nie rozumiemy się zdanie wyrwane z kontekstu. Mógłbym odpowiedzieć na Twój argument w ten sam sposób co Ty, ale ta rozmowa do niczego nie prowadzi Powiedziałby wówczas: obniżony Forek będzie się lepiej trzymał drogi w zakrętach i mniej spalał paliwa. Wtedy można powiedzieć, że będzie praktyczny:) ale tak jak wspomniałem wcześniej - nie o to chodzi. Ma być niżej dla oka, koniec kropka - to jest tuning optyczny! Edytowane 5 Stycznia 2014 przez AllRad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Jednemu podobają się statki innym samoloty ... o gustach się nie dyskutuje. Wracając do tematu świateł led tak się zastanawiam nad sensem instalacji dodatkowej, przecież obwód automatyki już istnieje w halogenach wystarczy nawiązać się do istniejącej instalacji i będzie działać jak dotychczas. Chyba że się mylę i jednak przekaźnik jest potrzebny tylko po co ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Wracając do tematu świateł led tak się zastanawiam nad sensem instalacji dodatkowej, przecież obwód automatyki już istnieje Dokładnie, też tak uważam - LEDy należałoby podłączyć zamaist istniejacych świateł do jady dziennej ukrytych w halogenach,chyba, że potrzebują innego napięcia i są zasilane przez przetwornik - ale dobry elektryk da radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Standardowa instalacja wygląda tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Wklejam cały proces instalacji wraz ze schematem i zdjęciami z forum US http://www.subaruforester.org/vbulletin/f85/lcrazyaznl-2014-forester-xt-jdm-led-diy-info-thread-176297/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 (edytowane) Może dodatkowa instalacja jest montowana z braku sterowania fabrycznego w wersjach US?? Edytowane 5 Stycznia 2014 przez MUrsus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Justi Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 W mojej Imprezie US są fabryczne światła dzienne (świecą się zawsze i tylko z przodu), więc chyba nie o to chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Jeśli ktoś lubi symetrię i myślał o dołożeniu drugiej przeciwmgielnej z tyłu w prawym reflektorze to niestety ale Japończycy nie zrobili gniazda ani tym bardziej wiązki. Może dodatkowa instalacja jest montowana z braku sterowania fabrycznego w wersjach US?? LED-y są produkowane na JDM. Przyczyny tego włącznika trzeba szukać w wersjach japońskich. Jest jeszcze inne pytanie. Jeśli włączymy światła mijania to czy LED-y ściemnią się o połowę aby nadal były widoczne i dodawały charakteru czy się po prostu wyłączą jak dzienne obecnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Ja cierpię na brak możliwości wyłączenia świateł w każdej pozycji coś się świeci ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkor Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 U mnie jest tak samo, więc chyba tak jest "normalnie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba5555 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Witam,czy SIP montuje w foresterze jakiś alarm? W poprzednim modelu jest namierzenie gps chyba keratronik .w nowym tez? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Witam,czy SIP montuje w foresterze jakiś alarm? W poprzednim modelu jest namierzenie gps chyba keratronik .w nowym tez? Alarm jest montowany na życzenie - w listopadzie 2013 płaciłem 1400pln.ISR - (firmy Keratronik) jest standardowo, pierwszy roczny abonament kosztuje 1pln + VAT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba5555 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Jaki alarm wybrales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się