M_isza Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 klubowicze, proprosze o opinie. w tej chwili tarcze nacinane i wentylowane speedmax. Tak, chinolszczyzna z IC, ale jestem mega zadowolony, ani sie nie udalo mi ich przegrzaj ani zwichrowac po wjechaniu na rozgrzanych tarczach w bloto. Ale czas na zmianie klockow. DS Performance sie powoli koncza. Hamowanie ok, ale troche mnie rozczarował przebieg, a tak naprawde to tylko jedna pojezdzawke przejechaly i to ze studzeniami w trakcie. a tak miasto i trasa, bez jakis mega shamowan do zera. Ogolnie jakosc hamowania tego kompletu w porzadku. Pytanie czy zauwazalnie lepsze hamowanie bedzie na ktoryms z powyzszych klockow? czy moze tansze prawie 2x omp sport w ciezszcym wrx sie sprawdza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 w ciezszcym wrx w czym ? ... PODOBNO ... OMP R&S to ta sama mieszanka co Ferodo DSPerformance ... na DSP nie jeździłem i nie mam bezpośredio porównania. Miałem klocki OMP w seryjnych zaciskach wrx i nie byłem zadowolony, klocki się spaliły, płyn przegrzał, ale to też mogła być wina kiepskiego tyłu, po wymianie tyłu i płynu na nowy było już lepiej .... Teraz znowu mam z przodu klocki OMP (w zaciskach sti) i są OK, nawet bardzo OK, spodziewałem się że będzie słabiej na miasto bardzo fajny klocek, hamuje na zimno i na ciepło, praktycznie bez zmian. Na pojeżdżawce jeszcze go nie męczyłem. W porównaniu z poprzednimi Winmaxami i DS2500, to omp nawet na zimno przy na początku lepiej hamują, jednak winmaxy i ds2500 dużo zyskują po rozgrzaniu ... a te omp są praktycznie stałe, cały czas takie same ... ale niezłe. Dzień do nocy w porównaniu z badziewnym TRW. Do normalnej jazdy moim zdaniem bardzo dobry klocek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 RC5+ jest znacznie lepszym klockiem od DSP, ale trzeba się pogodzić z faktem, że szybko znika, a wraz z nim tarcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Bier CL5+jak chcesz upalac. OMP Sport to sie nadaje do jazdy po buleczki albo po dziecko do przedszkola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 HP+ i zapomnij o temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 DS2500 z Brembo Oil piszczały tak że starsze babcie na przejściach dla pieszych straszyłem Teraz mam Brembo Oro + klocki Cosworth i .... dalej straszę Na Kielcach DS2500 spisywały się poprawnie do momentu w którym heble się zagrzały już naprawdę fest. Dla mnie wtedy już słabo hamowały. Teraz mam te Cosworthy i nacinane tarcze + kit do chłodzenia i po całym dniu pałowania w zasadzie nie odczułem żeby ten zestaw jakoś osłabł. Nie wiem tylko czy to zaleta klocków czy tego że wymieniłem tarcze na nacinane i dodałem chłodzenie. Pewnie wszystko razem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 21 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 @carfit, hp+ na 90% jazdy "cywilnej" nie beda przerostem formy nad trescia? na zimno po miescie hamuja poprawnie? I czy ostro scinaja tarcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remi Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 (edytowane) HP+ i zapomnij o temacie A Hawk Ceramic? I właśnie, jakie tarcze do takiego zestawu HP+ lub Ceramic? Edytowane 21 Maja 2014 przez Remi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 @carfit, hp+ na 90% jazdy "cywilnej" nie beda przerostem formy nad trescia? na zimno po miescie hamuja poprawnie? I czy ostro scinaja tarcze? Mam takie tarcze od ponad roku, komplet w cenie 1 "markowej" i właśnie HP+. Cóż mogę napisać, tarcz nie zjada, nie wiem jak klocki, hamuje jak na stare Kąąbi zarąbiście, na zimno też. Jedyna wada HP+ to cena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Teraz mam te Cosworthy i nacinane tarcze + kit do chłodzenia A co toto ten 'kit do chlodzenia'? Jakies foto czy cus mozna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 (edytowane) @@Tranquilizer, wloty w zderzaku potem rura elstyczna do tarczy. Dmucha powietrze na tarcze w miejscu gdzie zasysane jest powietrze i wywala gorące ożebrowaniem Edytowane 21 Maja 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 (edytowane) Aaa takie chytre.... A da sie to jakos pożenic z halogenami (bug MY02), tzn miec ciasteczko i zjesc ciasteczko ? Edytowane 21 Maja 2014 przez Tranquilizer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 (edytowane) A da sie to jakos pożenic z halogenami (bug MY02), W bugu masz seryjne kanały do chłodzenia hamulców, choć pewnie nie tak wydajne, jak te Wloty są w tych otworach pod halogenami i kanał powietrzny prowadzi do tarcz. Tak to wygląda z góry: A tak od dołu (jeszcze dochodzi jeden element, osłona od dołu - widać zatrzaski). Strzałką zaznaczyłem ten element, który wchodzi we wlot zderzaka: Edytowane 21 Maja 2014 przez Qba25 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 A da sie to jakos pożenic z halogenami (bug MY02),W bugu masz seryjne kanały do chłodzenia hamulców, choć pewnie nie tak wydajne, jak te Wloty są w tych otworach pod halogenami i kanał powietrzny prowadzi do tarcz. Tak to wygląda z góry: nadkole.jpg A tak od dołu (jeszcze dochodzi jeden element, osłona od dołu - widać zatrzaski). Strzałką zaznaczyłem ten element, który wchodzi we wlot zderzaka: nadkole1.jpg Podziekowal. To juz wiem z czym bede walczyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 do codziennej jazdy po mieście nie są potrzebne sportowe hamulce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 do codziennej jazdy po mieście nie są potrzebne sportowe hamulce Heretyk, na stos go ! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 (edytowane) @@leon, sorry, już się poprawiam. Do codziennej jazdy, do biedronki po bułki, najlepsze będą klocki typu RC6 ... bo hamują na zimno i nie trzeba ich rozgrzewać. Edytowane 21 Maja 2014 przez piter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Do codziennej jazdy, do biedronki po bułki, najlepsze będą klocki typu RC6 ... bo hamują na zimno i nie trzeba ich rozgrzewać. Chyba żartujesz?!!! Tylko RC8,inne to faja i się nie sprawdzą. Przed spaleniem na stosie,zostaniesz porządnie wychłostany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 A Graf dorzuci na ten stos butlę LPG Aaa, żeby dobrze chłodzić hamulce musisz szybko jechać. Żeby móc szybko jechać, musisz najpierw dogrzać hamulce. Jak zwalniasz dogrzewając hamulce, to nie działa ich chłodzenie... Ergo: To chłodzenie wcale Ci niepotrzebne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 No i trzeba zrobić jeszcze remap. Żadna modyfikacja w Subaru nie może się obejść bez remapu 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 ...ponoć twardziele nie hamują. Tarcze , klocki, przewody.... ? moc się liczy 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Tarcze , klocki, przewody.... ? moc się liczy ... i odpimpowane serwo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 a gdyby dolać nano-ceramizer do płynu hamulcowego ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 a gdyby dolać nano-ceramizer do płynu hamulcowego ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi