Jump to content

DS2500, Hawk HPS, CL5+ //czerotloczek wrx


M_isza

Recommended Posts

klubowicze, proprosze o opinie.

w tej chwili tarcze nacinane i wentylowane speedmax. Tak, chinolszczyzna z IC, ale jestem mega zadowolony, ani sie nie udalo mi ich przegrzaj ani zwichrowac po wjechaniu na rozgrzanych tarczach w bloto.

 

Ale czas na zmianie klockow. DS Performance sie powoli koncza. Hamowanie ok, ale troche mnie rozczarował przebieg, a tak naprawde to tylko jedna pojezdzawke przejechaly i to ze studzeniami w trakcie. a tak miasto i trasa, bez jakis mega shamowan do zera. 

Ogolnie jakosc hamowania tego kompletu w porzadku. 

 

Pytanie czy zauwazalnie lepsze hamowanie  bedzie na ktoryms z powyzszych klockow? czy moze tansze prawie 2x omp sport w ciezszcym wrx sie sprawdza?

Link to comment
Share on other sites

w ciezszcym wrx

 

w czym ? :D

 

...

PODOBNO ... OMP R&S to ta sama mieszanka co Ferodo DSPerformance ... na DSP nie jeździłem i nie mam bezpośredio porównania. Miałem klocki OMP w seryjnych zaciskach wrx i nie byłem zadowolony, klocki się spaliły, płyn przegrzał, ale to też mogła być wina kiepskiego tyłu, po wymianie tyłu i płynu na nowy było już lepiej .... Teraz znowu mam z przodu klocki OMP (w zaciskach sti) i są OK, nawet bardzo OK, spodziewałem się że będzie słabiej ;)  na miasto bardzo fajny klocek, hamuje na zimno i na ciepło, praktycznie bez zmian. Na pojeżdżawce jeszcze go nie męczyłem. W porównaniu z poprzednimi Winmaxami i DS2500, to omp nawet na zimno przy na początku lepiej hamują, jednak winmaxy i ds2500 dużo zyskują po rozgrzaniu ... a te omp są praktycznie stałe, cały czas takie same ... ale niezłe. Dzień do nocy w porównaniu z badziewnym TRW. Do normalnej jazdy moim zdaniem bardzo dobry klocek ;)

Link to comment
Share on other sites

DS2500 z Brembo Oil piszczały tak że starsze babcie na przejściach dla pieszych straszyłem :D Teraz mam Brembo Oro + klocki Cosworth i .... dalej straszę :D

 

Na Kielcach DS2500 spisywały się poprawnie do momentu w którym heble się zagrzały już naprawdę fest. Dla mnie wtedy już słabo hamowały. Teraz mam te Cosworthy i nacinane tarcze + kit do chłodzenia i po całym dniu pałowania w zasadzie nie odczułem żeby ten zestaw jakoś osłabł. Nie wiem tylko czy to zaleta klocków czy tego że wymieniłem tarcze na nacinane i dodałem chłodzenie. Pewnie wszystko razem :)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

@carfit, hp+ na 90% jazdy "cywilnej" nie beda przerostem formy nad trescia?

 

na zimno po miescie hamuja poprawnie? I czy ostro scinaja tarcze?

Link to comment
Share on other sites

HP+ i zapomnij o temacie :)

A Hawk Ceramic?

 

I właśnie, jakie tarcze do takiego zestawu HP+ lub Ceramic?

Edited by Remi
Link to comment
Share on other sites

@carfit, hp+ na 90% jazdy "cywilnej" nie beda przerostem formy nad trescia?

 

na zimno po miescie hamuja poprawnie? I czy ostro scinaja tarcze?

Mam takie tarcze od ponad roku, komplet w cenie 1 "markowej" i właśnie HP+.

Cóż mogę napisać, tarcz nie zjada, nie wiem jak klocki, hamuje jak na stare Kąąbi zarąbiście, na zimno też. Jedyna wada HP+ to cena.

Link to comment
Share on other sites

@@Tranquilizer, wloty w zderzaku potem rura elstyczna do tarczy. Dmucha powietrze na tarcze w miejscu gdzie zasysane jest powietrze i wywala gorące  ożebrowaniem 

 

f7e70075ec05a499med.jpg
8f67a5df74aedf9emed.jpg
d7933a510423af37med.jpg
 
53db8a0073c93cf2.jpg
Edited by matros1
Link to comment
Share on other sites

A da sie to jakos pożenic z halogenami (bug MY02),

W bugu masz seryjne kanały do chłodzenia hamulców, choć pewnie nie tak wydajne, jak te ;)  Wloty są w tych otworach pod halogenami i kanał powietrzny prowadzi do tarcz. 

 

Tak to wygląda z góry:

post-3635-0-01779300-1400689503_thumb.jpg

 

A tak od dołu (jeszcze dochodzi jeden element, osłona od dołu - widać zatrzaski). Strzałką zaznaczyłem ten element, który wchodzi we wlot zderzaka:

post-3635-0-12580900-1400689520_thumb.jpg 

Edited by Qba25
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

A da sie to jakos pożenic z halogenami (bug MY02),

W bugu masz seryjne kanały do chłodzenia hamulców, choć pewnie nie tak wydajne, jak te ;) Wloty są w tych otworach pod halogenami i kanał powietrzny prowadzi do tarcz.

 

Tak to wygląda z góry:

attachicon.gifnadkole.jpg

 

A tak od dołu (jeszcze dochodzi jeden element, osłona od dołu - widać zatrzaski). Strzałką zaznaczyłem ten element, który wchodzi we wlot zderzaka:

attachicon.gifnadkole1.jpg

Podziekowal.

To juz wiem z czym bede walczyl :D

Link to comment
Share on other sites

@@leon, sorry, już się poprawiam.

 

Do codziennej jazdy, do biedronki po bułki, najlepsze będą klocki typu RC6 ... bo hamują na zimno i nie trzeba ich rozgrzewać.

 

:D

Edited by piter
Link to comment
Share on other sites

 

 

Do codziennej jazdy, do biedronki po bułki, najlepsze będą klocki typu RC6 ... bo hamują na zimno i nie trzeba ich rozgrzewać.

Chyba żartujesz?!!! :huh: 

Tylko RC8,inne to faja i się nie sprawdzą. :P


Przed spaleniem na stosie,zostaniesz porządnie wychłostany. :biglol:

Link to comment
Share on other sites

A Graf dorzuci na ten stos butlę LPG  ;)

 

Aaa, żeby dobrze chłodzić hamulce musisz szybko jechać. Żeby móc szybko jechać, musisz najpierw dogrzać hamulce. Jak zwalniasz dogrzewając hamulce, to nie działa ich chłodzenie...

 

Ergo: To chłodzenie wcale Ci niepotrzebne...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...