M_isza Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 klubowicze, proprosze o opinie. w tej chwili tarcze nacinane i wentylowane speedmax. Tak, chinolszczyzna z IC, ale jestem mega zadowolony, ani sie nie udalo mi ich przegrzaj ani zwichrowac po wjechaniu na rozgrzanych tarczach w bloto. Ale czas na zmianie klockow. DS Performance sie powoli koncza. Hamowanie ok, ale troche mnie rozczarował przebieg, a tak naprawde to tylko jedna pojezdzawke przejechaly i to ze studzeniami w trakcie. a tak miasto i trasa, bez jakis mega shamowan do zera. Ogolnie jakosc hamowania tego kompletu w porzadku. Pytanie czy zauwazalnie lepsze hamowanie bedzie na ktoryms z powyzszych klockow? czy moze tansze prawie 2x omp sport w ciezszcym wrx sie sprawdza? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 w ciezszcym wrx w czym ? ... PODOBNO ... OMP R&S to ta sama mieszanka co Ferodo DSPerformance ... na DSP nie jeździłem i nie mam bezpośredio porównania. Miałem klocki OMP w seryjnych zaciskach wrx i nie byłem zadowolony, klocki się spaliły, płyn przegrzał, ale to też mogła być wina kiepskiego tyłu, po wymianie tyłu i płynu na nowy było już lepiej .... Teraz znowu mam z przodu klocki OMP (w zaciskach sti) i są OK, nawet bardzo OK, spodziewałem się że będzie słabiej na miasto bardzo fajny klocek, hamuje na zimno i na ciepło, praktycznie bez zmian. Na pojeżdżawce jeszcze go nie męczyłem. W porównaniu z poprzednimi Winmaxami i DS2500, to omp nawet na zimno przy na początku lepiej hamują, jednak winmaxy i ds2500 dużo zyskują po rozgrzaniu ... a te omp są praktycznie stałe, cały czas takie same ... ale niezłe. Dzień do nocy w porównaniu z badziewnym TRW. Do normalnej jazdy moim zdaniem bardzo dobry klocek Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 RC5+ jest znacznie lepszym klockiem od DSP, ale trzeba się pogodzić z faktem, że szybko znika, a wraz z nim tarcza Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tranquilizer Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 Bier CL5+jak chcesz upalac. OMP Sport to sie nadaje do jazdy po buleczki albo po dziecko do przedszkola Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 HP+ i zapomnij o temacie Link to comment Share on other sites More sharing options...
matros1 Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 DS2500 z Brembo Oil piszczały tak że starsze babcie na przejściach dla pieszych straszyłem Teraz mam Brembo Oro + klocki Cosworth i .... dalej straszę Na Kielcach DS2500 spisywały się poprawnie do momentu w którym heble się zagrzały już naprawdę fest. Dla mnie wtedy już słabo hamowały. Teraz mam te Cosworthy i nacinane tarcze + kit do chłodzenia i po całym dniu pałowania w zasadzie nie odczułem żeby ten zestaw jakoś osłabł. Nie wiem tylko czy to zaleta klocków czy tego że wymieniłem tarcze na nacinane i dodałem chłodzenie. Pewnie wszystko razem 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_isza Posted May 21, 2014 Author Share Posted May 21, 2014 @carfit, hp+ na 90% jazdy "cywilnej" nie beda przerostem formy nad trescia? na zimno po miescie hamuja poprawnie? I czy ostro scinaja tarcze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remi Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 (edited) HP+ i zapomnij o temacie A Hawk Ceramic? I właśnie, jakie tarcze do takiego zestawu HP+ lub Ceramic? Edited May 21, 2014 by Remi Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 @carfit, hp+ na 90% jazdy "cywilnej" nie beda przerostem formy nad trescia? na zimno po miescie hamuja poprawnie? I czy ostro scinaja tarcze? Mam takie tarcze od ponad roku, komplet w cenie 1 "markowej" i właśnie HP+. Cóż mogę napisać, tarcz nie zjada, nie wiem jak klocki, hamuje jak na stare Kąąbi zarąbiście, na zimno też. Jedyna wada HP+ to cena. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tranquilizer Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 Teraz mam te Cosworthy i nacinane tarcze + kit do chłodzenia A co toto ten 'kit do chlodzenia'? Jakies foto czy cus mozna ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
matros1 Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 (edited) @@Tranquilizer, wloty w zderzaku potem rura elstyczna do tarczy. Dmucha powietrze na tarcze w miejscu gdzie zasysane jest powietrze i wywala gorące ożebrowaniem Edited May 21, 2014 by matros1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tranquilizer Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 (edited) Aaa takie chytre.... A da sie to jakos pożenic z halogenami (bug MY02), tzn miec ciasteczko i zjesc ciasteczko ? Edited May 21, 2014 by Tranquilizer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qba25 Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 (edited) A da sie to jakos pożenic z halogenami (bug MY02), W bugu masz seryjne kanały do chłodzenia hamulców, choć pewnie nie tak wydajne, jak te Wloty są w tych otworach pod halogenami i kanał powietrzny prowadzi do tarcz. Tak to wygląda z góry: A tak od dołu (jeszcze dochodzi jeden element, osłona od dołu - widać zatrzaski). Strzałką zaznaczyłem ten element, który wchodzi we wlot zderzaka: Edited May 21, 2014 by Qba25 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tranquilizer Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 A da sie to jakos pożenic z halogenami (bug MY02),W bugu masz seryjne kanały do chłodzenia hamulców, choć pewnie nie tak wydajne, jak te Wloty są w tych otworach pod halogenami i kanał powietrzny prowadzi do tarcz. Tak to wygląda z góry: nadkole.jpg A tak od dołu (jeszcze dochodzi jeden element, osłona od dołu - widać zatrzaski). Strzałką zaznaczyłem ten element, który wchodzi we wlot zderzaka: nadkole1.jpg Podziekowal. To juz wiem z czym bede walczyl Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 do codziennej jazdy po mieście nie są potrzebne sportowe hamulce Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 do codziennej jazdy po mieście nie są potrzebne sportowe hamulce Heretyk, na stos go ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 (edited) @@leon, sorry, już się poprawiam. Do codziennej jazdy, do biedronki po bułki, najlepsze będą klocki typu RC6 ... bo hamują na zimno i nie trzeba ich rozgrzewać. Edited May 21, 2014 by piter Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 Do codziennej jazdy, do biedronki po bułki, najlepsze będą klocki typu RC6 ... bo hamują na zimno i nie trzeba ich rozgrzewać. Chyba żartujesz?!!! Tylko RC8,inne to faja i się nie sprawdzą. Przed spaleniem na stosie,zostaniesz porządnie wychłostany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qba25 Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 A Graf dorzuci na ten stos butlę LPG Aaa, żeby dobrze chłodzić hamulce musisz szybko jechać. Żeby móc szybko jechać, musisz najpierw dogrzać hamulce. Jak zwalniasz dogrzewając hamulce, to nie działa ich chłodzenie... Ergo: To chłodzenie wcale Ci niepotrzebne... Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 No i trzeba zrobić jeszcze remap. Żadna modyfikacja w Subaru nie może się obejść bez remapu 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 ...ponoć twardziele nie hamują. Tarcze , klocki, przewody.... ? moc się liczy 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 Tarcze , klocki, przewody.... ? moc się liczy ... i odpimpowane serwo 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 a gdyby dolać nano-ceramizer do płynu hamulcowego ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qba25 Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 a gdyby dolać nano-ceramizer do płynu hamulcowego ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts