Skocz do zawartości

Trójmiejskie spoty


Bergen

Rekomendowane odpowiedzi

Hehe, 3 przejazdy miałem. Najszybszy z Maxiem na prawym, a najwolniejszy z niumenem.

Jednak waga pilota w imprezie n/a robi różnicę :twisted:

:wink: :mrgreen::mrgreen:

 

 

Primi,

 

jak to się stałó, że koleś POLONEZEM wykręcił lepszy czas?

Powiedz, że w rzeczywistości POLONEZ to tylko pseudonim jakieś rakiety...

 

Mistral

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AdaSch, mówisz o czym teraz? o wymianie płynu chłodzącego?To miało być w GTku. GTek się skończył, Prestone pozostał.

 

Tak, miałem na myśli płyn. Teraz już wszystko jasne. Czy Zbirnik wyrównawczy w forku masz czyściutki czy trochę przysyfiony?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TO BYŁ ZWYKŁY POLONEZ

 

jak widać, testy nie kłamią. Polonez jest szybszy od BMW :twisted:

 

Pozdrawiam

 

-- 14 lut 2011, 00:05 --

 

Czemu pytasz?

 

Bo to co aso mi zalało 60kkm temu trochę sę wykrzaczyło :|

 

miałem trochę osadów, które zeszły dzieki benzynie ekstrakcyjnej. Sam płyn mam bardzo syfiasty (kilka razy przy naprawach był zlewany i wlewany ponownie). Nawet specjalnie pojechałem na test CO2 ale wszystko jest ok. Spec wepchnął palec do zbiornika, zdrapał nieco syfu i na język "Glikol" ściął się od syfiastego płynu, "trzeba wymienić i koniecznie przepłukać układ"

 

no i do teraz nie mam płukanki :|

 

mam do wyboru, valvoline lub prestone.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno jest coś ala kranik przy chłodnicy i nie wiem czy wszystko schodzi ale pewnie tal

 

trochę zabawy z płukaniem jest

 

Sposób użycia:

Zdejmij nakrętkę chłodnicy lub zbiornika wyrównawczego przy wyłączonym i chłodnym silniku.

Odkręć korek spustowy i opróżnij układ chłodzenia. Zamknij korek spustowy.

Wlej całą zawartość opakowania do układu chłodzenia i dopełnij wodą. Dla systemów, których pojemność przekracza 12 litrów zużyj dwa opakowania. Zamknij korek chłodnicy lub zbiornika wyrównawczego.

Uruchom silnik z nawiewem ustawionym na grzanie na najwyższej temperaturze i odczekaj ok. 10 minut od momentu osiągnięcia przez silnik normalnej temperatury pracy.

Przy wyłączonym i zimnym silniku zdejmij nakrętkę chłodnicy lub zbiorniczka wyrównawczego, odkręć korek spustowy i opróżnij układ chłodzenia. Zamknij korek spustowy i napełnij układ wodą. Dokładnie zakręć nakrętkę chłodnicy lub zbiorniczka wyrównawczego i powtórz krok 4.

Wyłącz silnik i poczekaj aż ostygnie. Następnie zalej do układu płyn chłodniczy.

 

http://www.prestone.pl/produkty/uklad-chlodzenia/prestone-plukacz-do-chlodnic.html

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zaleję valvoline bo dolewa się do starego płynu i do mechanika.

 

http://allegro.pl/valvoline-srodek-do-czyszczenia-ukladu-chlodz-i1439379300.html

 

a potem procedura prestone.

 

wtedy na pewno będzie czysto.

 

a na koniec pomarańczowy Motul :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Primi,

 

jak to się stałó, że koleś POLONEZEM wykręcił lepszy czas?

No jak, po prostu tego dnia był szybszy :P

Trzeba było przyjechać, wystartować i byłoby łatwiej zrozumieć :mrgreen:

Zawsze powtarzam, że wkładka mięsna jest najważniejsza, a na SRT poziom jest wysoki.

Ja na dwóch pierwszych próbach cofałem :roll: bo oponki to się nadają raczej do śmietnika niż do jazdy, a na trzeciej było już tak ślisko, że nawet na prostej złapałem wahadło :twisted:

 

Generalnie próba pomimo tego, że wyglądała na prostą była IMO bardzo fajna i można było potrenować jazdę na śliskim :twisted:

Tor bezpieczny dla samochodów i ludzi z wyjątkiem jednej dziury przy której ja np. zwalniałem :roll:

Oby więcej takich imprez, szkoda tylko, że tak długo się czeka pomiędzy przejazdami :|

 

Ja bym dzisiaj nie zasnął...
Hehe spało mi się bardzo dobrze, z resztą jak zwykle po małym upalanku :twisted:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja żałuję, że nie dałem rady pojechać.

Po rozmowach z Kropkowiczem po wcześniejszej impreze nastawiałem się na to, aby chociaż spróbować. Może AT tak całkiem nie dostałoby w d...

Niestety życie zweryfikowało możliwości czasowe...

 

Padł kiedyś pomysł, aby własną ekipą się tam wybrać. Co prawda nie będzie takiego profi sprzętu do pomiarów czasów, ale potrenować będzie można i nie będzie takich przestojów...

Może znalazłaby się jakaś ekipa, która chciałaby się kiedyś zebrać do kuppy i tam pojechać.

 

 

Mistral

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...