darkogda Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 tzd Dopiero dziś to zauważyłem... :roll: Gdyby jednak (odpukać) coś wypadło Adasiowi w czwartek, a Ty będziesz - to będę Cię nagabywał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomas_M5 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 http://srtc.pl/srtcc/wyniki/klasy%20SRTWCr2.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 http://srtc.pl/srtcc/wyniki/klasy%20SRTWCr2.pdfHehe, 3 przejazdy miałem. Najszybszy z Maxiem na prawym, a najwolniejszy z niumenem. Jednak waga pilota w imprezie n/a robi różnicę :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Zawsze tak jest, kiedy jedzie się z miSZCZem na prawym, bo kierowca chce się popisać, a potem się wylatuje na rondku dwa razy pod rząd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 http://srtc.pl/srtcc/wyniki/klasy%20SRTWCr2.pdfHehe, 3 przejazdy miałem. Najszybszy z Maxiem na prawym, a najwolniejszy z niumenem. Jednak waga pilota w imprezie n/a robi różnicę :wink: Primi, jak to się stałó, że koleś POLONEZEM wykręcił lepszy czas? Powiedz, że w rzeczywistości POLONEZ to tylko pseudonim jakieś rakiety... Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Ja to znowu się nie mogę pogodzić z faktem zostania objechanym przez Toyotę Auris D4D. I Saab'a 9-3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 tzd, Nie zrobiłeś bo nie chciałeś czy brak czasu? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 AdaSch, mówisz o czym teraz? o wymianie płynu chłodzącego? To miało być w GTku. GTek się skończył, Prestone pozostał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomas_M5 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Primi, jak to się stałó, że koleś POLONEZEM wykręcił lepszy czas? Powiedz, że w rzeczywistości POLONEZ to tylko pseudonim jakieś rakiety... Mistral TO BYŁ ZWYKŁY POLONEZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 TO BYŁ ZWYKŁY POLONEZ nie taki zwykły, tylko sedan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 AdaSch, mówisz o czym teraz? o wymianie płynu chłodzącego?To miało być w GTku. GTek się skończył, Prestone pozostał. Tak, miałem na myśli płyn. Teraz już wszystko jasne. Czy Zbirnik wyrównawczy w forku masz czyściutki czy trochę przysyfiony? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 TO BYŁ ZWYKŁY POLONEZ nie taki zwykły, tylko sedan ATU... w każdym razie lipa... Ja bym dzisiaj nie zasnął... A kiedy kolejna runda? Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Ten plastikowy raczej czysty, ten metalowy - jest jakiś osad tuż pod korkiem, ale płyn jest czysty i klarowny. Czemu pytasz? Mistral, kolejna runda chyba już będzie na czarnym, 12 marca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 TO BYŁ ZWYKŁY POLONEZ jak widać, testy nie kłamią. Polonez jest szybszy od BMW Pozdrawiam -- 14 lut 2011, 00:05 -- Czemu pytasz? Bo to co aso mi zalało 60kkm temu trochę sę wykrzaczyło :| miałem trochę osadów, które zeszły dzieki benzynie ekstrakcyjnej. Sam płyn mam bardzo syfiasty (kilka razy przy naprawach był zlewany i wlewany ponownie). Nawet specjalnie pojechałem na test CO2 ale wszystko jest ok. Spec wepchnął palec do zbiornika, zdrapał nieco syfu i na język "Glikol" ściął się od syfiastego płynu, "trzeba wymienić i koniecznie przepłukać układ" no i do teraz nie mam płukanki :| mam do wyboru, valvoline lub prestone. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 prestone Tadam Swoją drogą, jak spuścić cały płyn z układu, chyba na dole odkręca się jakieś rurki z chłodnicy, i wszystko wylatuje, czy zostaje jakieś 1-2 litry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Podobno jest coś ala kranik przy chłodnicy i nie wiem czy wszystko schodzi ale pewnie tal trochę zabawy z płukaniem jest Sposób użycia:Zdejmij nakrętkę chłodnicy lub zbiornika wyrównawczego przy wyłączonym i chłodnym silniku. Odkręć korek spustowy i opróżnij układ chłodzenia. Zamknij korek spustowy. Wlej całą zawartość opakowania do układu chłodzenia i dopełnij wodą. Dla systemów, których pojemność przekracza 12 litrów zużyj dwa opakowania. Zamknij korek chłodnicy lub zbiornika wyrównawczego. Uruchom silnik z nawiewem ustawionym na grzanie na najwyższej temperaturze i odczekaj ok. 10 minut od momentu osiągnięcia przez silnik normalnej temperatury pracy. Przy wyłączonym i zimnym silniku zdejmij nakrętkę chłodnicy lub zbiorniczka wyrównawczego, odkręć korek spustowy i opróżnij układ chłodzenia. Zamknij korek spustowy i napełnij układ wodą. Dokładnie zakręć nakrętkę chłodnicy lub zbiorniczka wyrównawczego i powtórz krok 4. Wyłącz silnik i poczekaj aż ostygnie. Następnie zalej do układu płyn chłodniczy. http://www.prestone.pl/produkty/uklad-chlodzenia/prestone-plukacz-do-chlodnic.html Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Swoją drogą, jak spuścić cały płyn z układu, chyba na dole odkręca się jakieś rurki z chłodnicy, i wszystko wylatuje, czy zostaje jakieś 1-2 litry? Ja znam sposób, robiłem tak rok temu, ale nie wiem czy Cię to zainteresuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Ja znam sposób Pewnie już mi to kiedyś mówiłeś, ale ja nie mam pamięci do technicznych spraw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 ja zaleję valvoline bo dolewa się do starego płynu i do mechanika. http://allegro.pl/valvoline-srodek-do-czyszczenia-ukladu-chlodz-i1439379300.html a potem procedura prestone. wtedy na pewno będzie czysto. a na koniec pomarańczowy Motul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Primi, jak to się stałó, że koleś POLONEZEM wykręcił lepszy czas? No jak, po prostu tego dnia był szybszy Trzeba było przyjechać, wystartować i byłoby łatwiej zrozumieć Zawsze powtarzam, że wkładka mięsna jest najważniejsza, a na SRT poziom jest wysoki. Ja na dwóch pierwszych próbach cofałem :roll: bo oponki to się nadają raczej do śmietnika niż do jazdy, a na trzeciej było już tak ślisko, że nawet na prostej złapałem wahadło Generalnie próba pomimo tego, że wyglądała na prostą była IMO bardzo fajna i można było potrenować jazdę na śliskim Tor bezpieczny dla samochodów i ludzi z wyjątkiem jednej dziury przy której ja np. zwalniałem :roll: Oby więcej takich imprez, szkoda tylko, że tak długo się czeka pomiędzy przejazdami :| Ja bym dzisiaj nie zasnął... Hehe spało mi się bardzo dobrze, z resztą jak zwykle po małym upalanku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Ja żałuję, że nie dałem rady pojechać. Po rozmowach z Kropkowiczem po wcześniejszej impreze nastawiałem się na to, aby chociaż spróbować. Może AT tak całkiem nie dostałoby w d... Niestety życie zweryfikowało możliwości czasowe... Padł kiedyś pomysł, aby własną ekipą się tam wybrać. Co prawda nie będzie takiego profi sprzętu do pomiarów czasów, ale potrenować będzie można i nie będzie takich przestojów... Może znalazłaby się jakaś ekipa, która chciałaby się kiedyś zebrać do kuppy i tam pojechać. Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 jestem za Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Padł kiedyś pomysł, aby własną ekipą się tam wybrać. Też o tym mówiłem Tomkowi w sobotę.Ja jestem za :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkogda Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Ja też jestem za :!: (choć widziałem tor tylko na filmach)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Ja też bym się przejechał, a i pachoły zapewne by chętnie z pudła wyjrzały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się