Skocz do zawartości

Trójmiejskie spoty


Bergen

Rekomendowane odpowiedzi

Uff :idea:

 

Już zjadłam, dzięki :mrgreen:

ale które te z 1011 czy z 2011 :shock: :mrgreen:

Z zasady wolę świeższe pieczywo... i nie tylko pieczywo :P:mrgreen: :wink:

 

skojarzenia to przekleństwo :mrgreen:

Oj tam, przekleństwo... ja myślę, że wręcz przeciwnie... :twisted::P:mrgreen::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzyzak, a czy Ty na Mitsumaniakach jesteś? Nicka kojarzę

zgadza się :) - Mitsumaniak od samego początku :)

niedługo - mam nadzieję - także Subarumaniak :)

 

"Obcych" przyjmiemy po rytuale przejscia, tzn kazdemu auto do pełna V-powerem Racingiem.

tak już całkiem serio, to kiedyś tankowałem te v-povery i itp. - dopóki nie zatankowałem zwykłego 95 na auchan (!!!) i okazało się, że auto pali go regularnie 10% mniej niż przepłaconych, przereklamowanych a przede wszystkim kompletnie niewartych tej ceny paliw typu v-power...

 

czyli rozumiem, że spotykacie się w każdy czwartek o 21? szkoda, że tak późno...

od czasu, jak wyniosłem się na wieś, to już mi się drugi raz o tej porze do centrum nie chce jechać :)

no ale ta wyprowadzka i kilka zim, gdzie nie wyjechałem z domu, spowodowała że zainteresowałem się subaru... więc plus jest ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli rozumiem, że spotykacie się w każdy czwartek o 21? szkoda, że tak późno...

od czasu, jak wyniosłem się na wieś, to już mi się drugi raz o tej porze do centrum nie chce jechać

no ale ta wyprowadzka i kilka zim, gdzie nie wyjechałem z domu, spowodowała że zainteresowałem się subaru... więc plus jest

Czuję bratia duszę :wink: Ja też od 10 lat na wsi i też o 21:00 mam małą motywację na czikena :wink: :mrgreen: ale na darmowe tankowanie przyjadę :twisted:

W tym tygodniu Krzyzak proponuje spota na stacj w Auchan :twisted::mrgreen: , żeby nie było czikeny też tam są :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy agresywny? Raczej nie :) Zajechałem autem zatankowanym w połowie Racingiem, a w połowie Lotosem 98 :) I tak go fajnie wystroili :) Tzn tak, wyjechałem z Gdańska zatankowany shellem. A stwierdziłem, że chopy będą latać więcej, to dolałem na maxa 98 lotosu, bo było najbliżej, a nie woże ze sobą mapy stacji shella :oops: Mogę się poddać kiedyś logowaniu na jednym i na drugim paliwie :) zobaczymy co tam wyjdzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ogarniam czasowo. Za dużo rzeczy mi się na raz zjebało na łeb. Ale powoli do przodu :)

 

Patrząc na filmy i zdjęcia, żałuję, bo zabawa musiała być przednia :)

 

Na SRTC raczej też nie dam rady dotrzeć, bo po Borsku planuje większy serwis auta. Może mi w końcu drugie auto oddadzą niedługo. Drugi miesiąc ja p......e..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tankowałem te v-povery

 

Kiedyś podpytywałem kumpla, co robił w SHELL'u:

- V-power, v-power diesel to paliwa rozlewane w Polsce w "zaprzyjaźnionych" rafineriach - na licencji

- V-power 99+ racing przyjeżdża w cysternach z Holandii i nie ma w tu żadnej rzeźby po drodze - podobno dobre jest

 

I szczerze powiem - ja różnicę czuję. Na "racingu" auto jest wyraźnie żwawsze.

Zresztą (mała dygresja) jak pierwszy raz zatankowałem 99+ Racing do Alfy 156, to tak się podjarałem, że musiałem koniecznie pochwalić się nowym paliwem narzeczonej (jeszcze wtedy). Na drodze Ustka-Słupsk pociskałem ile wlezie i mówię do niej: "Zobacz jak idzie na tym paliwie" i w ramach demonstracji redukcja, but i wyprzedzam TIR'a. Szerokie pobocza, lekki łuczek, coś tam na horyzoncie jedzie - myślę: "Jakby co, to się trochę odsunie". BŁĄD! Nie odsunął się. Przeciwnie: włączył długie, zeby mnie oślepić i jechał przy linii środkowej. EFEKT: musiałem się przytulić do TIR'a (jego prędkość ok. 90 kph, moja ok.130-140). STRATY: brak prawego lusterka, przerysowany cały bok od przednich świateł po tylny błotnik, zerwany pas blachy z przednich prawych drzwi - jak z puszki od konserw. No i najważniejsze: narzeczona przerażona tak, że przez godzinę nic nie mówiła, a wypomina mi to do dzisiaj.

 

Ot, takie moje doświadczenia z V-powerami som, hej!

 

-- Śr mar 16, 2011 11:48 am --

 

drugie auto oddadzą niedługo

 

:shock: Drugie auto?

 

:evil: Burżuj.

 

 

A tak poważnie, to jakie? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Primi jedziesz do Borska?
Teraz to nawet jakbym chciał to bym nie mógł. Skręcony palec i założone usztywnienie - dzieki nikko 8)

Początkowo myslalem, że to na wyrost, a Lidka mnie wyśmiała jak zobaczyla moją rekę :lol: ale po 3 dniach palec boli tak samo i cały czas jest leko opuchniety i się nie zgina, więc ponosze jeszcze trochę usztywnienie :evil:

W tej sytuacji nie będę się deklarować, jeżeli się zdecyduję to w ostatniej chwili, a jak nie to najwyżej podjadę popatrzeć :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajcie Krzyżaka na kurs !!!!

 

-- 15 mar 2011, o 18:00 --

 

dokładnie o tej porze, wczoraj, mieliśmy naszego Mitsumaniakowego spota :)

także i tak by nie wypaliło...

 

t, takie moje doświadczenia z V-powerami som, hej!

rozumiem - każdy ma inne i wiem, że zależy to też od auta - te, którymi jeżdżę mają czujnik spalania stukowego i zapłon sterowany elektronicznie przez kompa, więc podanie lepszego paliwa niewiele da....

 

nie od dziś wiadomo, że bez tej elektroniki więcej mocy uzyska się na mniej oktanowym paliwie, bo spala się szybciej, bardziej wybuchowo :)

oczywiście proszę o brak żartów - nie oznacza to, że przy 0 oktanach moc rośnie do nieskończoności, bo gdzieś jest granica, która powoduje zniszczenie silnika :)

 

powiem więcej - tankowałem kiedyś tylko na shell, ale mają tak syfne paliwo, że nie warto - mogę podać listę stacji, po których moje auto było wyraźnie słabsze...

od 10 lat tankuję wszędzie (z rozsądkiem - omijam prywaciarzy, bo potrafią kantować), byle nie na shell - no chyba, że wyjścia nie ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

jestem świeżym posiadaczem Legacy i niestety spotkał mnie pierwszy problem, który opisałem tutaj:

http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?uid=13124&f=23&t=142826

Czy ktoś z Was posiada Subaru Select Monitor i byłby skłonny posłuchać co mówi mój ECU, czy takie rzeczy to tylko w... ASO? ;) Mam interfejs OBD-II, ale jak wspomniałem w w/w poście nie znam odpowiednich PIDów. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem więcej - tankowałem kiedyś tylko na shell, ale mają tak syfne paliwo, że nie warto - mogę podać listę stacji, po których moje auto było wyraźnie słabsze...

od 10 lat tankuję wszędzie (z rozsądkiem - omijam prywaciarzy, bo potrafią kantować), byle nie na shell - no chyba, że wyjścia nie ma...

 

Byłem kiedyś na hamowni i pytałem właściciela czy paliwa mają wpływ na wyniki. Okazało się, że ma jednego klienta, który regularnie przyjeżdża do niego i testuje różne paliwa. Okazało się, że wśród porównywalnych paliw (np 98) najlepiej wypada nasz LOTOS. V-power 99+ nie testował.

 

Nic ciekawego. Fiat Seicento 1.1

 

BiTurbo?

 

-- Cz mar 17, 2011 3:03 pm --

 

UWAGA

 

GŁOSOWAĆ, BO NAS SKOPIĄ INNE FORUMY!!!

http://www.auto-swiat.pl/fankluby/subaru/forum-subaru-0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sammael, znajdź serwisówkę do auta, które chcesz naprawiać. otwórz ją na kodzie błędu, który Ci się pojawił i zobacz jak serwis powinien to naprawiać. najprawdopodobniej dowiesz się masy ciekawych rzeczy. poproś też wujka google o poradę. specjalnie nie googlóję za Ciebie bo jesteś techniczny i szkoda byłoby odbierać Ci frajdę z naprawienia tego samemu :)

 

a w ogóle to wpadaj na spociszcze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...