Witam. Wiem ze juz bylo kilka tematow zalozonych w tej sprawie, ale w zadnym nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi na problem w przypadku, dotyczacego mojego auta.
Auto GT 98r ex.angol, wydech 2,5, cisnienie doladowania pokazywane na turbotimerze BLITZ DC II-z alarmem przy 1 bar.
Problem jest tego typu, ze po moim pierwszym konkretnym potraktowaniu auta, wyskoczyly mi bledy przeplywki oraz stukowca, a doladowanie momentami dochodzi nawet do 1.24...czasem robi boostcuty...
Przeplywka zostala wyczyszczona, blad nie wystepuje. Natomiast stukowe pojawia sie i znika.
Ale najbardziej martwi mnie to skaczace doladowanie. Raz przeładuje a raz doladowanie jest w normie czyli te 0.8... bara.
Na celownik mam wziety wastegate, czy mozliwe jest ze klapka "zawór" sie przywiesza?? moze cos z siłownikiem ?? Jak poruszam ramieniem od silownika, to przez dluzszy czas doladowanie jest w normie.
zrobilem teraz testy
na jałowym auto zimne -.65hkPa, na cieplym -.70hkPa
po wdepnieciu na 2biegu, od 3tys obrotow-auto zaladowalo 1.0hkPa, nawet troszke wiecej
natomiast jak budowalem doładowanie stopniowo to miescilo sie w normie ok.0.85
Caly Borsk przejezdzilem na 2jce z butem w podlodze i bylo ok, wczesniej takie przeladowania mialy miejsce bardzo bardzo rzadko i tylko na 4tym, 5tym biegu po naglym wcisnieniu do oporu