Skocz do zawartości

Krzyzak

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    3xMitsubishi

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Krzyzak

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. też użyłem ten olej lepszy jest Transmax Z, ale jego wyższość polega tylko na tym, że nadaje się do skrzyń dwusprzęgłowych a E już nie inne dobre wybory to AmsOil - mają świetne zamienniki oryginalnych olejów do ASB
  2. dokładnie o tej porze, wczoraj, mieliśmy naszego Mitsumaniakowego spota także i tak by nie wypaliło... rozumiem - każdy ma inne i wiem, że zależy to też od auta - te, którymi jeżdżę mają czujnik spalania stukowego i zapłon sterowany elektronicznie przez kompa, więc podanie lepszego paliwa niewiele da.... nie od dziś wiadomo, że bez tej elektroniki więcej mocy uzyska się na mniej oktanowym paliwie, bo spala się szybciej, bardziej wybuchowo oczywiście proszę o brak żartów - nie oznacza to, że przy 0 oktanach moc rośnie do nieskończoności, bo gdzieś jest granica, która powoduje zniszczenie silnika powiem więcej - tankowałem kiedyś tylko na shell, ale mają tak syfne paliwo, że nie warto - mogę podać listę stacji, po których moje auto było wyraźnie słabsze... od 10 lat tankuję wszędzie (z rozsądkiem - omijam prywaciarzy, bo potrafią kantować), byle nie na shell - no chyba, że wyjścia nie ma...
  3. zgadza się - Mitsumaniak od samego początku niedługo - mam nadzieję - także Subarumaniak tak już całkiem serio, to kiedyś tankowałem te v-povery i itp. - dopóki nie zatankowałem zwykłego 95 na auchan (!!!) i okazało się, że auto pali go regularnie 10% mniej niż przepłaconych, przereklamowanych a przede wszystkim kompletnie niewartych tej ceny paliw typu v-power... czyli rozumiem, że spotykacie się w każdy czwartek o 21? szkoda, że tak późno... od czasu, jak wyniosłem się na wieś, to już mi się drugi raz o tej porze do centrum nie chce jechać no ale ta wyprowadzka i kilka zim, gdzie nie wyjechałem z domu, spowodowała że zainteresowałem się subaru... więc plus jest
  4. naturalnie tekst, który napisałem, jest wielkim skrótem procedury przedstawionej w oficjalnym manualu naprawczym firmowanym przez Mitsubshi Motors Company Japan a nie moją twórczością radosną czas dobrany jest wg mnie bezpiecznie - zresztą jest obostrzenie, że "50 sek., jednak nie dłużej niż z rurki powrotnej wycieka olej" wymieniałem tak olej w skrzyniach uczących się typu INVECS II i INVECS III (swojego czasu uznane za najlepsze skrzynie automatyczne na świecie) i nigdy nie było problemu - tylko pierwsze przełączenie na każdy bieg czasem dawało stuk jakiegoś elektrozaworu
  5. W sumie przeglądnąłem 2 ostatnie strony i dalej nie wiem, czy i gdzie będzie spot. Chciałbym pogadać z właścicielami foresterów, ponieważ planuję zakup takiego auta. Czy obcych nie bierzecie? :wink:
  6. to coś jak z tymi muchami, które jedzą kupę?
  7. a czy ktoś próbował prawdziwej - dynamicznej wymiany oleju? rok temu robiłem to w skrzyni invecs II produkowanej przez Mitsubishi i tam dynamiczna wymiana zapewnia niemal całkowitą podmianę oleju na nowy czy skrzynie subaru nie korzystają z chłodnicy? bo w Misiu odbywa się to tak, odpala się silnik i przez przewód elastyczny do od skrzyni do chłodnicy spuszcza tyle oleju, aż ten przestanie wyciekać (nie dłużej jednak niż 50 sek.) oraz upuszcza się dexron przez korek spustowy, potem dolewa dokładnie tyle, ile ubyło oraz wymienia filtr zewnętrzny, następnie włącza silnik i znów czeka, aż wylewający się, będzie czysty (ten świeżo zalany), ale nie dłużej niż 50 sek. - w tym czasie olej ze skrzyni przepompowuje się do sprzęgła hydrokinetycznego; potem znów dolewka aby poziom był odpowiedni na bagnecie (jako COLD) , teraz jazda ok. 20 km by rozgrzać skrzynię i sprawdzenie stanu - by był na odpowiednim poziomie jako HOT ktoś próbował tej metody? w skrzyniach INVECS daje to możliwość wymiany ok. 9-10 litrów oleju, więc niemal w 100%
  8. dlatego właśnie wolałem zapytać ja też słyszałem wiele mitów nt marki, którą obecnie jeżdżę - najczęściej wyrażanych przez osoby, które kompletnie nie miały z nią styczności
  9. I ja chciałbym przywitać całą Subarakową społeczność. Jako, że przeprowadziłem się na wieś i już 2x zdarzyło mi się zimą nie wyjechać z domu (prywatna droga, nikt nie odśnieża itd.) oraz muszę kupić kombi, to wybór padł na Forestera. Mam nadzieję - przy Waszej pomocy - za kilka miesięcy stać się posiadaczem takiego auta. Ciekawe, czy spełni moje oczekiwania - posiadałem i posiadam już różne auta, a ostatnie nabytki wysoko postawiły poprzeczkę w sensie niezawodności i przyjemności z jazdy. Ponadto zastanawiam się, jak wypada Subaru w konfrontacji z innymi markami pod względem łatwości serwisu - w swoich autach wszystko robię sam, ale już znajomy straszył mnie, że w boxerze do wymiany świec trzeba wyjąć silnik - prawda to?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...