Skocz do zawartości

Evokiller się źle prowadzi ;-)


mati

Rekomendowane odpowiedzi

Owoc666 - nie zgodzę się wg. mnie hamowanie jest jedną z trudniejszych czynności - skuteczne hamowanie na zmiennej nawierzchni bez ABS.

 

a to jest prawda

 

mi np lepiej w zime sie hamuje bez abs niz z. z absem mialem kilka przypadkow ze mnie ponioslo na bardzo sliskiej nawierzchni, a bez absu nie mialem takowych akcji.

 

najprosciej dac auto na pojezdzenie komus, kto ogarnia i zobaczyc co powie. zrobic tak jak u Dzanka - cus jest nie tak masz tu kluczyki :mrgreen: pampers na tylek i do przodu na prawym (ja tam na prawym sie cholernie boje jezdzic - jakos tak wyjszlo - najgorzej nie lubie jezdzic z ludzmi, ktorzy pozno hamuja, bo az sie prosza o klopoty - ale z Dzankiem jakos sie nie balem jechac ?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem, trzeba by poeksperymentować.

Mati masz jakieś wydruki z geografii?

 

A jak jest ustawiona geometria z tylu? Na zero czy w negatywie? Bo negatyw tez bylby jakims rozwiazaniem :)

 

Ja bym wlasnie od tego wystartowal.Wystarczy ze na dziurze sie jedno kolo zrobilo delikatnie rozbiezne i takie cyrki sie moga dziac.

 

[ Dodano: Wto Sie 15, 2006 12:12 pm ]

Poza tym panowie wozek jest mocno dlubniety 300KM>up czyli prawie tyle ile A grupowa 555 i wydaje mi sie ze po prostu zawias jak i przeniesienie napedu nie idzie w parze z ta moca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mi przyszło do głowy - w sumie na forum mamy Andrzeja Kopra ;-) Może by się dał namówić na rundkę na jakims spocie? Chyba bardziej doświadczonego zawodnika nie znajdziemy...

 

Azrael, jeżeli Mati chce, to bardzo chętnie. Najlepiej Słomczyn. Może wpadniecie do mnie do serwisu to zerknę od dołu na auto.

 

Pozdrowienia

Andrzej Koper

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za pomoc i zainteresowanie ;)

 

Co do zawieszenia to w tej chwili składa się z sprężyn Eibach i amortyzatorów KYB, to tego stabilizatory przód i tył Whiteline + łączniki + ALK

 

Wydaje mi się że słabym ogniwem samochodu są tylne hamulce, złużyte opony i geometria którą trzeba poprawić.

 

W czwartek mam wolne więc bardzo chętnie podjade do Pana Andrzeja żeby rzucił okiem na Evokiller'a

 

A w piątek jade tunigować kierowce na SJS :mrgreen: to też powinno pomóc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...