-Młody- Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Cześć, mam dość dziwny problem z Subarką. Mianowicie gdy mam włączone światła mijania świeci mi też słabo długie i na tablicy roździelczej świeci mi słabo kontrolka długich. Sprawdziłem kable które dochodzą do kostki i są koło akumulatora Czy może ktoś mi podpowiedzieć gdzie szukać dalej? Czy ma ktoś schemat jak powinno być podłączone kable świateł od początku do kostki? Samochód to Subaru Impreza z 2000r 125km 1994cm3 a żarówki to HB5. Pozdrawiam Paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Sprawdź punkty masowe przy lampach. Jeśli będzie słaby styk to mogą się takie dziwne jaja dziać. Najlepiej przeczyścić i wysmarować smarem miedzianym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Młody- Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 sprawdziłem,są wyczyszczone.znalazłem dwa punkty przy lampach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Sprawdź bezpieczniki H/L Relay czy coś tak u mnie są dwa w kabinie i dwa pod maską jak go wyjęłam to było dokładnie tak jak piszesz oba światła świeciły jednocześnie ale nie słabiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Młody- Opublikowano 1 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 wszystkie bezpieczniki są w porządku. To musi być coś innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cianbo Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Jak chcesz pokombinować sam, to weź kawałek przewodu, podepnij pod (-) na akumulatorze i dotknij do minusa w kostce żarówki. Tylko nie pomyl bo będzie zwarcie. Jak włączysz i zaczną świecić dobrze to znaczy, że zginęła masa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Młody- Opublikowano 1 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 szukałem na internecie co to może być, ktoś napisał że pomylono podłączanie kabli. Kabel związki masa do długich przy kostce i odwrotnie. Co sądzisz o tym? Mają rację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cianbo Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Ale gdzie pomylono? Chyba nie na linii montażowej? Jak ktoś (bez pojęcia) już przy tym grzebał to wszystko jest możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Młody- Opublikowano 1 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 jutro będę dalej walczył.Sprawdze czy dobrze są podłączone kable. Ktoś już przy tym grzebał, wyszło jak zaczeły się dziać cuda z światłami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 szukałem na internecie co to może być, ktoś napisał że pomylono podłączanie kabli. Kabel związki masa do długich przy kostce i odwrotnie. Co sądzisz o tym? Mają rację? Mają. W Kąąbi miałem przy H4 pomieszane kabelki, efekt jak u Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Lamp chyba nie masz seryjnych, bo żarówki do tych aut to H4, więc pewnie jakiś "specjalista" coś źle podłączył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Młody- Opublikowano 2 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Niestety, sprawdziłem podłączenie świateł. Jest ok. Czyli nie to jest przyczyną. Dzwoniłem do elektryka samochodowego. Mam wizyte u niego na poniedziałek. Napisze co zrobiłe żeby pomóc innym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Odepnij obie kostki na raz z żarówek i po włączeniu odpowiednich świateł posprawdzaj napięcia voltomierzem między zaciskami w kostkach , a klemą minusową i identyczne pomiary ,ale zamiast klemy dawaj masę nadwozia.Powinno byc tosamo -ok 12 wolt w obu przypadkach . Jeśli nie znajdziesz przyczyny w ten sposób-to do elektryka. -W ostateczności da nową wiazke do świateł. A to sie tak nagle zmienilo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 wszystkie bezpieczniki są w porządku. To musi być coś innego Bezpieczniki sa w sumie chyba cztery. Ja miałem kiedyś przepalony w STi bodajze jeden i były podobne jaja z lampami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Młody- Opublikowano 2 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 sprawdziłem wszystkie bezpieczniki. To musi być coś instalacją nad nadkolem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomwrx Opublikowano 15 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2022 Witam. Mam podobnie. Czy udało Ci się znaleźć problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulczyk.jr Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 To może ja coś podpowiem. Też miałem ten problem ale go olałem. Zmieniłem lampy na STI i problem był ten sam. Żeby zintegrować lampy ze starą wiązką dorobiłem swoją wiązkę z dodatkową masą i wszystko działa. 20211121_195327.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się