-Młody- Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Cześć, mam dość dziwny problem z Subarką. Mianowicie gdy mam włączone światła mijania świeci mi też słabo długie i na tablicy roździelczej świeci mi słabo kontrolka długich. Sprawdziłem kable które dochodzą do kostki i są koło akumulatora Czy może ktoś mi podpowiedzieć gdzie szukać dalej? Czy ma ktoś schemat jak powinno być podłączone kable świateł od początku do kostki? Samochód to Subaru Impreza z 2000r 125km 1994cm3 a żarówki to HB5. Pozdrawiam Paweł Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Sprawdź punkty masowe przy lampach. Jeśli będzie słaby styk to mogą się takie dziwne jaja dziać. Najlepiej przeczyścić i wysmarować smarem miedzianym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Młody- Posted April 29, 2014 Author Share Posted April 29, 2014 sprawdziłem,są wyczyszczone.znalazłem dwa punkty przy lampach Link to comment Share on other sites More sharing options...
bzikus7 Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Sprawdź bezpieczniki H/L Relay czy coś tak u mnie są dwa w kabinie i dwa pod maską jak go wyjęłam to było dokładnie tak jak piszesz oba światła świeciły jednocześnie ale nie słabiej Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Młody- Posted May 1, 2014 Author Share Posted May 1, 2014 wszystkie bezpieczniki są w porządku. To musi być coś innego Link to comment Share on other sites More sharing options...
cianbo Posted May 1, 2014 Share Posted May 1, 2014 Jak chcesz pokombinować sam, to weź kawałek przewodu, podepnij pod (-) na akumulatorze i dotknij do minusa w kostce żarówki. Tylko nie pomyl bo będzie zwarcie. Jak włączysz i zaczną świecić dobrze to znaczy, że zginęła masa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Młody- Posted May 1, 2014 Author Share Posted May 1, 2014 szukałem na internecie co to może być, ktoś napisał że pomylono podłączanie kabli. Kabel związki masa do długich przy kostce i odwrotnie. Co sądzisz o tym? Mają rację? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cianbo Posted May 1, 2014 Share Posted May 1, 2014 Ale gdzie pomylono? Chyba nie na linii montażowej? Jak ktoś (bez pojęcia) już przy tym grzebał to wszystko jest możliwe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Młody- Posted May 1, 2014 Author Share Posted May 1, 2014 jutro będę dalej walczył.Sprawdze czy dobrze są podłączone kable. Ktoś już przy tym grzebał, wyszło jak zaczeły się dziać cuda z światłami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted May 1, 2014 Share Posted May 1, 2014 szukałem na internecie co to może być, ktoś napisał że pomylono podłączanie kabli. Kabel związki masa do długich przy kostce i odwrotnie. Co sądzisz o tym? Mają rację? Mają. W Kąąbi miałem przy H4 pomieszane kabelki, efekt jak u Ciebie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giechu Posted May 1, 2014 Share Posted May 1, 2014 Lamp chyba nie masz seryjnych, bo żarówki do tych aut to H4, więc pewnie jakiś "specjalista" coś źle podłączył Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Młody- Posted May 2, 2014 Author Share Posted May 2, 2014 Niestety, sprawdziłem podłączenie świateł. Jest ok. Czyli nie to jest przyczyną. Dzwoniłem do elektryka samochodowego. Mam wizyte u niego na poniedziałek. Napisze co zrobiłe żeby pomóc innym Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Odepnij obie kostki na raz z żarówek i po włączeniu odpowiednich świateł posprawdzaj napięcia voltomierzem między zaciskami w kostkach , a klemą minusową i identyczne pomiary ,ale zamiast klemy dawaj masę nadwozia.Powinno byc tosamo -ok 12 wolt w obu przypadkach . Jeśli nie znajdziesz przyczyny w ten sposób-to do elektryka. -W ostateczności da nową wiazke do świateł. A to sie tak nagle zmienilo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukass Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 wszystkie bezpieczniki są w porządku. To musi być coś innego Bezpieczniki sa w sumie chyba cztery. Ja miałem kiedyś przepalony w STi bodajze jeden i były podobne jaja z lampami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Młody- Posted May 2, 2014 Author Share Posted May 2, 2014 sprawdziłem wszystkie bezpieczniki. To musi być coś instalacją nad nadkolem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomwrx Posted January 15, 2022 Share Posted January 15, 2022 Witam. Mam podobnie. Czy udało Ci się znaleźć problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kulczyk.jr Posted January 18, 2022 Share Posted January 18, 2022 To może ja coś podpowiem. Też miałem ten problem ale go olałem. Zmieniłem lampy na STI i problem był ten sam. Żeby zintegrować lampy ze starą wiązką dorobiłem swoją wiązkę z dodatkową masą i wszystko działa. 20211121_195327.mp4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now