Skocz do zawartości

Naprawa gwarancyjna w SIP


krzysiom

Rekomendowane odpowiedzi

Dlaczego praktycznie każda naprawa gwarancyjna kosztuje klienta SIP dwa dni spędzone w serwisie i bez samochodu.

Czy Dyrekcja przewiduje zmianę procedur które wg moich doświadczeń wyglądają tak:

1 dzień-ASO stwierdza np. uszkodzenie amortyzatorów.

Kilka dni -oczekiwanie na akceptację SIP że będzie to naprawa gwarancyjna.

14-20dni oczekiwanie na przesyłkę części do ASO.

Po 14-20 dniach ponowna praktycznie całodniowa wizyta w ASO w celu wymiany części.

Z takimi procedurami spotkałem się raz w serwisie Nisana kiedy zachodziła potrzeba wymiany komputera w Maximie.

Czy Dyrekcja przewiduje wprowadzenie w ASO normalnch standartów tak jak w pozostałych markch na rynku? Czyli w ramach gwarancji wymiany "od ręki" większości części i akcesoriów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego praktycznie każda naprawa gwarancyjna kosztuje klienta SIP dwa dni spędzone w serwisie i bez samochodu.

Czy Dyrekcja przewiduje zmianę procedur które wg moich doświadczeń wyglądają tak:

1 dzień-ASO stwierdza np. uszkodzenie amortyzatorów.

Kilka dni -oczekiwanie na akceptację SIP że będzie to naprawa gwarancyjna.

14-20dni oczekiwanie na przesyłkę części do ASO.

Po 14-20 dniach ponowna praktycznie całodniowa wizyta w ASO w celu wymiany części.

Z takimi procedurami spotkałem się raz w serwisie Nisana kiedy zachodziła potrzeba wymiany komputera w Maximie.

Czy Dyrekcja przewiduje wprowadzenie w ASO normalnch standartów tak jak w pozostałych markch na rynku? Czyli w ramach gwarancji wymiany "od ręki" większości części i akcesoriów?

 

naprawiałem w piątek amortyzator na gwarancji, poszło szybko i bezboleśnie. Na pierwszej wizycie stwierdzono awarię od razu zamówiono, nastepnego dnia zadzwonili ze jest juz w serwisie i mogę przyjedzdzac kiedy mi pasuje. Wiec tak tez sie zdarza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawiałem w piątek amortyzator na gwarancji, poszło szybko i bezboleśnie. Na pierwszej wizycie stwierdzono awarię od razu zamówiono, nastepnego dnia zadzwonili ze jest juz w serwisie i mogę przyjedzdzac kiedy mi pasuje. Wiec tak tez sie zdarza

Gratuluję!

Jedyne co do tej pory(ponad 1,5 roku) udało mi się zrobić "od ręki" to łączniki stabilizatora i początkowe wymiany klocków+toczenie tarcz plus jakieś drobiazgi typu podnoszenie drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego praktycznie każda naprawa gwarancyjna kosztuje klienta SIP dwa dni spędzone w serwisie i bez samochodu.

Czy Dyrekcja przewiduje zmianę procedur które wg moich doświadczeń wyglądają tak:

1 dzień-ASO stwierdza np. uszkodzenie amortyzatorów.

Kilka dni -oczekiwanie na akceptację SIP że będzie to naprawa gwarancyjna.

14-20dni oczekiwanie na przesyłkę części do ASO.

Po 14-20 dniach ponowna praktycznie całodniowa wizyta w ASO w celu wymiany części.

Z takimi procedurami spotkałem się raz w serwisie Nisana kiedy zachodziła potrzeba wymiany komputera w Maximie.

Czy Dyrekcja przewiduje wprowadzenie w ASO normalnch standartów tak jak w pozostałych markch na rynku? Czyli w ramach gwarancji wymiany "od ręki" większości części i akcesoriów?

 

Nie przejmuj sie czasem trwania napraw;) Ja już od połowy grudnia 2005 czekam na wzmacniacz antenowy do Imprezy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czytając to dochodzę do wniosku że mam wyjątkowe szczęście, bo co prawda o naprawach gwarancyjnych w moim Szuwarku już nie ma mowy, ale pary razy zdarzyło mi się odwiedzić ASO w Mikołowie (Mistrzowie Świata) i nigdy na nic nie czekałem, aż głupio, o przepraszam, na rozrząd czekałem 1 dzień. A może dobrze, że to nie gwarancyjne usterki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając to dochodzę do wniosku że mam wyjątkowe szczęście, bo co prawda o naprawach gwarancyjnych w moim Szuwarku już nie ma mowy, ale pary razy zdarzyło mi się odwiedzić ASO w Mikołowie (Mistrzowie Świata) i nigdy na nic nie czekałem, aż głupio, o przepraszam, na rozrząd czekałem 1 dzień. A może dobrze, że to nie gwarancyjne usterki?

Ja do mechaników na warsztacie niemam absolutnie żadnych zastrzeżeń, ale wydaje mi się, że mają straszny bałagan w papierkach (zamówienia), albo niechętnie naprawiają coś na gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja od momentu kupienia forestera,imprezy 2003,i w koncu iprezy 2006 nie mialem problemow zadnych z serwiesem czy tez naprawami gwarancyjnymi.w wawie w serwisie A.Koper mialem zalatwione wszystko od reki i na miejscu i bez zbednych debilnych komentarzy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja od momentu kupienia forestera,imprezy 2003,i w koncu iprezy 2006 nie mialem problemow zadnych z serwiesem czy tez naprawami gwarancyjnymi.w wawie w serwisie A.Koper mialem zalatwione wszystko od reki i na miejscu i bez zbednych debilnych komentarzy :)

 

Prywata panie się szerzy! I kryptoreklama! :wink:

 

 

P.S. Czyli co lepszy Koper niż DaWoj? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się przyłączam do, w sumie małego protestu. Jest tak, że najpierw w ASO diagnozują usterkę, potem uzyskują zgodę w SIP na naprawę, potem zamawiają. Ja już tak czekam trzeci tydzień na części, dzwoniłem dzisiaj do ASO i dalej części nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...