krzysiom Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Dlaczego praktycznie każda naprawa gwarancyjna kosztuje klienta SIP dwa dni spędzone w serwisie i bez samochodu. Czy Dyrekcja przewiduje zmianę procedur które wg moich doświadczeń wyglądają tak: 1 dzień-ASO stwierdza np. uszkodzenie amortyzatorów. Kilka dni -oczekiwanie na akceptację SIP że będzie to naprawa gwarancyjna. 14-20dni oczekiwanie na przesyłkę części do ASO. Po 14-20 dniach ponowna praktycznie całodniowa wizyta w ASO w celu wymiany części. Z takimi procedurami spotkałem się raz w serwisie Nisana kiedy zachodziła potrzeba wymiany komputera w Maximie. Czy Dyrekcja przewiduje wprowadzenie w ASO normalnch standartów tak jak w pozostałych markch na rynku? Czyli w ramach gwarancji wymiany "od ręki" większości części i akcesoriów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Dlaczego praktycznie każda naprawa gwarancyjna kosztuje klienta SIP dwa dni spędzone w serwisie i bez samochodu.Czy Dyrekcja przewiduje zmianę procedur które wg moich doświadczeń wyglądają tak: 1 dzień-ASO stwierdza np. uszkodzenie amortyzatorów. Kilka dni -oczekiwanie na akceptację SIP że będzie to naprawa gwarancyjna. 14-20dni oczekiwanie na przesyłkę części do ASO. Po 14-20 dniach ponowna praktycznie całodniowa wizyta w ASO w celu wymiany części. Z takimi procedurami spotkałem się raz w serwisie Nisana kiedy zachodziła potrzeba wymiany komputera w Maximie. Czy Dyrekcja przewiduje wprowadzenie w ASO normalnch standartów tak jak w pozostałych markch na rynku? Czyli w ramach gwarancji wymiany "od ręki" większości części i akcesoriów? naprawiałem w piątek amortyzator na gwarancji, poszło szybko i bezboleśnie. Na pierwszej wizycie stwierdzono awarię od razu zamówiono, nastepnego dnia zadzwonili ze jest juz w serwisie i mogę przyjedzdzac kiedy mi pasuje. Wiec tak tez sie zdarza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 naprawiałem w piątek amortyzator na gwarancji, poszło szybko i bezboleśnie. Na pierwszej wizycie stwierdzono awarię od razu zamówiono, nastepnego dnia zadzwonili ze jest juz w serwisie i mogę przyjedzdzac kiedy mi pasuje. Wiec tak tez sie zdarza Gratuluję! Jedyne co do tej pory(ponad 1,5 roku) udało mi się zrobić "od ręki" to łączniki stabilizatora i początkowe wymiany klocków+toczenie tarcz plus jakieś drobiazgi typu podnoszenie drzwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 True.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Sprawdzimy, sprawdzimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Tylko kiedy? ;-) Obawiam się krzysiom, że wtedy nie będziesz już jeździł subaru :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Tylko kiedy? ;-) Obawiam się krzysiom, że wtedy nie będziesz już jeździł subaru :-D Ja na polepszenie niedoli klienta SIP nie liczę.. Jednak jako niepoprawny optymista i ideowiec, walczę o lepszy los przyszłych klientów SIP.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk55XL Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Dlaczego praktycznie każda naprawa gwarancyjna kosztuje klienta SIP dwa dni spędzone w serwisie i bez samochodu.Czy Dyrekcja przewiduje zmianę procedur które wg moich doświadczeń wyglądają tak: 1 dzień-ASO stwierdza np. uszkodzenie amortyzatorów. Kilka dni -oczekiwanie na akceptację SIP że będzie to naprawa gwarancyjna. 14-20dni oczekiwanie na przesyłkę części do ASO. Po 14-20 dniach ponowna praktycznie całodniowa wizyta w ASO w celu wymiany części. Z takimi procedurami spotkałem się raz w serwisie Nisana kiedy zachodziła potrzeba wymiany komputera w Maximie. Czy Dyrekcja przewiduje wprowadzenie w ASO normalnch standartów tak jak w pozostałych markch na rynku? Czyli w ramach gwarancji wymiany "od ręki" większości części i akcesoriów? Nie przejmuj sie czasem trwania napraw;) Ja już od połowy grudnia 2005 czekam na wzmacniacz antenowy do Imprezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal 75 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Czytając to dochodzę do wniosku że mam wyjątkowe szczęście, bo co prawda o naprawach gwarancyjnych w moim Szuwarku już nie ma mowy, ale pary razy zdarzyło mi się odwiedzić ASO w Mikołowie (Mistrzowie Świata) i nigdy na nic nie czekałem, aż głupio, o przepraszam, na rozrząd czekałem 1 dzień. A może dobrze, że to nie gwarancyjne usterki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk55XL Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Czytając to dochodzę do wniosku że mam wyjątkowe szczęście, bo co prawda o naprawach gwarancyjnych w moim Szuwarku już nie ma mowy, ale pary razy zdarzyło mi się odwiedzić ASO w Mikołowie (Mistrzowie Świata) i nigdy na nic nie czekałem, aż głupio, o przepraszam, na rozrząd czekałem 1 dzień. A może dobrze, że to nie gwarancyjne usterki? Ja do mechaników na warsztacie niemam absolutnie żadnych zastrzeżeń, ale wydaje mi się, że mają straszny bałagan w papierkach (zamówienia), albo niechętnie naprawiają coś na gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 ja od momentu kupienia forestera,imprezy 2003,i w koncu iprezy 2006 nie mialem problemow zadnych z serwiesem czy tez naprawami gwarancyjnymi.w wawie w serwisie A.Koper mialem zalatwione wszystko od reki i na miejscu i bez zbednych debilnych komentarzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bilex Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 ja od momentu kupienia forestera,imprezy 2003,i w koncu iprezy 2006 nie mialem problemow zadnych z serwiesem czy tez naprawami gwarancyjnymi.w wawie w serwisie A.Koper mialem zalatwione wszystko od reki i na miejscu i bez zbednych debilnych komentarzy Prywata panie się szerzy! I kryptoreklama! :wink: P.S. Czyli co lepszy Koper niż DaWoj? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 pewnie ze tak.i nie zadna reklama tylko fakt.ja tak mialem.no moze jak ty bys ze swoim ryjem wlaz do kopra to by cie pogonil...no ale ja jescze kawke i kanapeczke z ogorem dostalem ....hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bilex Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Z ogórem?! No, no... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 sie gra sie ma hie hie.spac juz czas co bys mial czas fakture do mnie przytargac...bede u pralka z rana moze tam kawa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bilex Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Chętnie, o której? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 kolo 10 ? ps.opel sie obudzil i grasuje wieczorowo poro po forumie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bilex Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Nie, jest cały czas - miota się tylko troszkę. 10-ta ok. Aaaa - naprawy gwarancyjne, w moim przypadku jedna - odbyły się bezproblemowo i błyskawicznie. Nie narzekam :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Prosiłbym o nieśmiecenie w tym dziale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bilex Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Słuszna uwaga, sorry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasior_Miedziak Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Ja się przyłączam do, w sumie małego protestu. Jest tak, że najpierw w ASO diagnozują usterkę, potem uzyskują zgodę w SIP na naprawę, potem zamawiają. Ja już tak czekam trzeci tydzień na części, dzwoniłem dzisiaj do ASO i dalej części nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się