krzysiekk Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 (edytowane) Pytanie do mądrych forumowych głów. Jak powinien być zamontowany hydrauliczny ręczny w GC, żeby było zgodnie z homologacją? W homologacji są tylko dwa fragmenty poruszające ten temat - zdjecia w zalaczniku. Czy zamontowanie go na przewodzie idacym na tył auta zaraz za korektorem jest poprawne? Edytowane 12 Lutego 2014 przez krzysiekk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0pieka Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 chcialbym sie podczepic do pytania:) wpielem sie pod maska i prawde mowiac reczny nie jest jakis rewelacyjny (juz lepszy mam zwykly) mozna temu jakos zaradzic? czy miejsce wpiecia nie wlasciwe i powinno byc zaraz przy kolach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Homologacja auta? To chyba w zaden sposob, bo zdaje sie, ze kazda ingerencja w uklad powoduje uniewaznienie homologacji. Dotyczy to chyba zreszta ogolnie modyfikacji auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarczak Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Jeśli ma być street legal to ręczny na 2 pompach. Jeśli zgodnie z homologacją to 1. pompa dwuobwodowa + do tego stelaż. (coś 5k PLN) w 2 przypadkach zachowany krzyżowy układ hamulcowy. Miejsce : najlepiej zaraz za korektorem się wpiąć. nielegal - pompka od sprzęgła fiata 125p - 50PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Jeśli ma być street legal to ręczny na 2 pompach. Jeśli zgodnie z homologacją to 1. pompa dwuobwodowa + do tego stelaż. (coś 5k PLN) w 2 przypadkach zachowany krzyżowy układ hamulcowy. Miejsce : najlepiej zaraz za korektorem się wpiąć. nielegal - pompka od sprzęgła fiata 125p - 50PLN A i tak w żadnym z tych rozwiązań,nie będzie to legalne i dopuszczone do użycia w normalnym ruchu drogowym czyli nie powinno przejść przeglądu w Stacji Diagnostycznej. Jako,że ręczny hamulec powinien działać niezależnie od głównego i stanowić oddzielny mechanizm.Dlatego nazywany jest również awaryjnym i pomocniczym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarczak Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 każdy z nich ma oddzielny mechanizm ... naciskania ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Homologacja auta? To chyba w zaden sposob, bo zdaje sie, ze kazda ingerencja w uklad powoduje uniewaznienie homologacji. Dotyczy to chyba zreszta ogolnie modyfikacji auta. Ale tu chodzi o homologację A5480 dla A grupowej imprezy GC8. Polecam kupic ostatni numer WRC gdzie opisana jest Impreza Marasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Chyba, ze tak. Nie bylem pewien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekk Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Ale tu chodzi o homologację A5480 dla A grupowej imprezy GC8. Polecam kupic ostatni numer WRC gdzie opisana jest Impreza Marasa Dokładnie tak. Nowe WRC mam, ale zdjęcia ręcznego tam nie ma. W opisie jest tylko napisane, że OBP i AP Racing? U mnie jest cały hamulec OBP + korektor Wilwood, ale to nic jeszcze nie mówi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 To chyba najlepiej byloby poszukac karty homologacyjnej - numer podal Premo - i przejrzec, co jest dozwolone i jak wymagane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Szkoda że zniknęła galeria Munstera - skarbnica wiedzy! U mnie to jakoś tak wygladalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekk Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Homologację mam. Zdjęcia z niej są w pierszym poście. Premo, ja mam bardzo podobnie. Przechodziło to wszystkie BK? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Jeszcze nigdzie nie byłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Homologację mam. Zdjęcia z niej są w pierszym poście. OK, w robocie mi sie nie wyswietlaly (filtry itp.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarczak Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 ale to jest na jednej pompie jedno-obwodowej zrobione ? czyli ani homo ani street legal ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekk Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 W homologacji nie ma słowa o pompie. Napisane jest tylko, że ręczny jest hydrauliczny, zamontowany na tunelu centralnym. Ze zdjecia też nie za wiele wynika. Wg mnie może to być również pompa jednoobwodowa, bo jest niewyraźne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarczak Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 http://www.forum.sub...ny-reczny-w-gt/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 No to w temacie Maras wyjaśnia jak powinien ręczny wyglądać ale to jest na jednej pompie jedno-obwodowej zrobione ? czyli ani homo ani street legal ? Z tematu który wkleiłeś wynika, że nie ma hydrauliki street legal, a ten u mnie jest full homo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarczak Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 A ta jest dwuobwodowa ? http://rally-performance.pl/p/181/6351/ap-racing-pompa-hamulcowa-na-unibolu-pompy-hamulcowe-uklad-hamulcowy.html BTW : homo to zło i drogo , szczególnie N-ka ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Dwuobwodowa ma dwa wejścia i dwa wyjścia w jednej obudowie AP racing CP6026-91 . Ja będę montował właśnie ten model, a dźwignię sam wykonam bo szkoda 2 tysi na kawał rurki. Wymiary są na stronie AP racing. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarczak Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 chodzi o : http://www.apracing.com/Drawings/cp6026_1.pdf ? czy gdzieś są wymiary dźwigni ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Tak to jest taka pompa 6021_pdf. Ale są też wymiary dźwigni. szukaj CP4780 i sciągnij wszystkie pdf. Są tam chyba ze 3 pliki CP4780-1cd, CP4780-3cd, CP4780-4cd wszystkie w pdf. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarczak Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 thx :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się