muzyk Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Najlepszy KALKULATOR opłacalności LPG PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landsmann Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 (edytowane) starym forkiem 2.0 sohc 125KM zrobilem ponad 100kkm na LPG, obecnym forkiem 2.5 sohc 173KM tez ponad 100kkm, spanie forka 2.0 i 2,5 to okolice 10-12L LPG Ja o takim spalaniu moge pomarzyć Mój Forek 2.0T w mieście zimą pali 17-18 LPG i to przy uważnym przyciskaniu gazu Edytowane 16 Stycznia 2014 przez landsmann Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Nie umiesz jeździć? Ja jak chciałem, to przy starym turbo 170 KM, na benzynie nie było problemy spalić w zakorkowanym mieście i 50% trasa 10,5 litra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Nie umiesz jeździć? Ja jak chciałem, to przy starym turbo 170 KM, na benzynie nie było problemy spalić w zakorkowanym mieście i 50% trasa 10,5 litra. ty tez nie umiesz bo moj moje GTMY95 po Krakowie palilo max 6-6,5 moje doswiadczenie z LPG i 3 subaru spanie forka 2.0 i 2,5 to okolice 10-12L LPG outback 2.5 pali 11-13L LPG policz sobie ile siana zaoszczedzilem przez tez 300kkm..... te auta palą ci mniej gazu niż Pb? chyba że to dane z trasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Nie chce kolegi ppmarian reprezentować czy bronić, ale na 100% to jego dane średnie i jak najbardziej realne. Wystarczy przewidywać co się będzie działo, z górki wrzucać na bieg a nie na luz, hamować silnikiem i kilka innych rzeczy... i spalanie spokojnie spada 15%... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landsmann Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Nie chce kolegi ppmarian reprezentować czy bronić, ale na 100% to jego dane średnie i jak najbardziej realne. Wystarczy przewidywać co się będzie działo, z górki wrzucać na bieg a nie na luz, hamować silnikiem i kilka innych rzeczy... i spalanie spokojnie spada 15%... Zwłaszcza posiadając AT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Moje spalanie to średnia z całego zbiornika 50% trasa 50 miasto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Jeżdżę legacem z Lpg już 3 rok ,przejechałem na gazie 84kkm bez jakiegokolwiek problemu . Przez ten okres wymieniłem sondę (175pln), dwa razy świece ,dwa razy zawory regulowane (2 x 300pln) i co mam przytakiwać sceptykom jak według powyższego kalkulatora co roku oszczędzam równowartość połowy mojego auta . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 (edytowane) Nie chce kolegi ppmarian reprezentować czy bronić, ale na 100% to jego dane średnie i jak najbardziej realne. Wystarczy przewidywać co się będzie działo, z górki wrzucać na bieg a nie na luz, hamować silnikiem i kilka innych rzeczy... i spalanie spokojnie spada 15%... Zwłaszcza posiadając AT Średnie spalanie byłego LegWana to 11,047 LPG + 0,598 Pb. Dane z 19 353km. Łączny koszt 1km to 0,2918 zł, czyli lekko licząc jestem 3 tysi do przodu. Czy wszyscy plujący na LPG też zawsze tankują do pełna ? Edytowane 17 Stycznia 2014 przez leon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landsmann Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 (edytowane) Samochód już po naprawie. Powodem był rozrusznik + immobiliser żrący prąd na boku Dziękuje wszystkim za podpowiedzi! Odwdzięczę się przestrogą przed warsztatem na ul Jutrzenki - wymiana części, jak się okazało, losowa (bo taki mu sie błąd pojawił po podłaszeniu do komp.), nerwy (bo samochod nadal nie odpalal tak jak powinien) i wydatek 3 x wiekszy niż w warsztatcie gdzie docelowo usunąłem usterkę. Swoją droga gorąco polecam zakład przy ul Gidzińskiego - pierwszy (a w mojej historii z Subaru 4) warsztat z normalnym, ludzkim podejściem. Chętnie podzielę sie szerszym info na PW Edytowane 3 Lutego 2014 przez landsmann Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Samochód już po naprawie. Powodem był rozrusznik + immobiliser żrący prąd na boku Dziękuje wszystkim za podpowiedzi! Odwdzięczę się przestrogą przed warsztatem na ul Jutrzenki - wymiana części, jak się okazało, losowa (bo taki mu sie błąd pojawił po podłaszeniu do komp.), nerwy (bo samochod nadal nie odpalal tak jak powinien) i wydatek 3 x wiekszy niż w warsztatcie gdzie docelowo usunąłem usterkę. Swoją droga gorąco polecam zakład przy ul Gidzińskiego - pierwszy (a w mojej historii z Subaru 4) warsztat z normalnym, ludzkim podejściem. Chętnie podzielę sie szerszym info na PW Ja tam na alkohol wybredny nie jestem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landsmann Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Ja tam na alkohol wybredny nie jestem Przy tych temperaturach to wręcz wskazane A zupełnie na serio, to jestem zobowiązany i mam nadzieje, że będzie okazja na rewanż! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 W mieście mam 15-16 LPG my girl potrafi dziwnie zejść do 13 LPG ciekawe jak ona to robi ;-). W trasie mam 10,5-11,5 LPG tak go 130km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landsmann Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 (edytowane) W mieście mam 15-16 LPG my girl potrafi dziwnie zejść do 13 LPG ciekawe jak ona to robi ;-). W trasie mam 10,5-11,5 LPG tak go 130km/h Jaki rocznik? Ja w takim silniku przy AT, w miescie nie schodze ponizej 17l LPG Edytowane 5 Lutego 2014 przez landsmann 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 taki jak twój tylko MT czyli masz prawidłowe spalanie przy AT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się