Skocz do zawartości

Parę SUV'ów i co wybrać?


owoc666

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Spośród aut na tej liście, tylko w OBK i w Audi nie wstydziłbym się pokazać...

 

A tak nieco bardziej serio, to zupełnie nie moja półka cenowa - jakoś nie potrafię się wczuć w potrzeby. Bajdełej: może ci znajomi chcieliby adoptować sympatycznego, schludnego czterdziestolatka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka, ze trzeba brac nowe sti i przez miesiac docierania mamy jeszcze 60kafli na zmiane wydechu, majsterkowanie przy zawieszeniu, silniku, zmiany w środku - zegary shift lajty i inne turbo tajmery. Po miesiacy mamy wypas imprezke i 15kafelkow na benzyne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owoc infinity to jest tak jak w toyocie lexus, czyli to jest generalnie Murano w innej budzie sadze ze ten sam naped.

 

Trakcyjnie FX -em w porownaniu do Murano jezdzi sie jak STI w porownaniu do WRX. Sztywniejszy, pewniej sie prowadzi, nie pływa na zakreatach /oczywiscie w kategorii SUV-ow z USA/ w kwestiach design-u sie nie wypowiadam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owoc infinity to jest tak jak w toyocie lexus, czyli to jest generalnie Murano w innej budzie sadze ze ten sam naped.

 

Trakcyjnie FX -em w porownaniu do Murano jezdzi sie jak STI w porownaniu do WRX. Sztywniejszy, pewniej sie prowadzi, nie pływa na zakreatach /oczywiscie w kategorii SUV-ow z USA/ w kwestiach design-u sie nie wypowiadam.

 

jak tam - noga sie zrasta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak mam bardzo zle przezycia z mercami jak juz owoc powiedzial, a co do ML to jechalem poprzednim ML 400cdi jako pasazer z krk do verony generalnie dramat! ale to jest kwestia gustu

Owoc zapomniales jeszcze ze w tej grupie cenowej masz BMW X3 super autko i na przyklad Land Rovera Discavery :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak mam bardzo zle przezycia z mercami jak juz owoc powiedzial, a co do ML to jechalem poprzednim ML 400cdi jako pasazer z krk do verony generalnie dramat! ale to jest kwestia gustu

Owoc zapomniales jeszcze ze w tej grupie cenowej masz BMW X3 super autko i na przyklad Land Rovera Discavery :)

 

Spuścmy zasłonę milczenia na propozycję X3. gr1zly - do tego posta jescze Cię nawet lubiłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak mam bardzo zle przezycia z mercami jak juz owoc powiedzial, a co do ML to jechalem poprzednim ML 400cdi jako pasazer z krk do verony generalnie dramat! ale to jest kwestia gustu

 

A powiedz dlaczego dramat, naprawdę mnie to interesuje, źle się prowadził? ciężko było go utrzymać na drodze? a może chodziło o coś innego

 

 

P.S. o tak, Discovery jest zarąbisty, i dużo tańszy niż pozostałe pseudo-terenówki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niyan Fx35 na śniegu jeździ dużo gorzej niż moje Subaraki- sprawdzenie porównawcze było, napęd elektronika dołącza z dużym opuźnieniem i okiem to nieuzbrojonym dostrzec można- od tego czasu oczekiwania nazwa tego modelu. Q7 brzydki jest ale bardzo fajny - w tych pieniądzach pewnie ciężko dostępny, to samo nowy Allroad bo kosztują jakoś tak po równo. Tribecę widziałem wczoraj pierwszy raz na drodze (czarna) - bardzo fajna o dziwo - wiadomo już ile to ma kosztować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaaaa, przypomniało mi się! Q7-kę widziałem w Top Gear Winter Olimpics- szła po zaśnieżonym lesie Norwegii jak burza aż miło było patrzeć ale mniemam, że przyszła właścicielka to raczej z "czarnego" nie zjeżdża?

 

Swoją drogą polecam filmik - "przegrany zjada żółty śnieg"!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cięzko będzie dostać ML albo Q7 za 200-250tyś. ojciec ostatnio takie oglądał i na dobrą sprawę trzeba wydać 300-320tyś. P.S. oglądał ktoś murano w środku :lol:

Mam ML 500 2005 /model 2006/ Us Spec, 460 mil, byl walniety niegroznie przodem, za owe 250tys bardzo chetnie oddam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heller tak sie sklada ze w polsce ludzie maja bardzo negatywne podejscie do X3, a nie powinni bo auto jest naprawde bardzo dobre (pomijajac wlasnosci terenowe i wyglad) przedewszystkim wersja 3.0 D kta ja jezdilem prowadzi sie jak kombi zero przechylow i wcale nie czujesz ze jedziesz SuV-em, na polskie dziury na drogach zawias jest super, jesli chodzi o jazde w zimie to jest to bardzo bezpieczne auto dla slabbije jezdzacych osob bo wszystkie systemy pracuja za kierowce i nie trzeba posiadac umiejetnosci zalozenia kontry kiedy auto zacznie wpadac w poslizg, po wylanczeniu esp itp... mozna tez fajnie sie pobawic naped X-Drive jest bardzo dobra konstrukcja. Wiec generalnie kolego Heller udaj sie do jakiegos salonu BMW na jazde probna i sam sie przekonasz ;)

 

Paweł_P generlanie w duzych Suv-ach takich jak ML czy X5 drazni mnie to ze strasznie przechylaja sie na zakretach, pozatym auto mialo cos kolo 30 k km przejechane i juz mozna bylo wsrodku uslyszec jakies stuki, przy predkosci kolo 180km/h ciezko sie rozmawialo z pasazerami z tylu, spalanie jak na diesla duze bo w okolicach 14l ale przy jazdzie >180km/h wiec teoretycznie male, kawalek go prowadzilem i strasznie nie spodobal mi sie uklad kierowniczy do konca nie czulem co sie z autem tak naprawde dzieje. ;)

 

Aaa widzialem wczoraj Tribece na parkingu i ja ogladalem wreszcie:), generalnie myslalem ze to wieksze auto jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł_P generlanie w duzych Suv-ach takich jak ML czy X5 drazni mnie to ze strasznie przechylaja sie na zakretach, pozatym auto mialo cos kolo 30 k km przejechane i juz mozna bylo wsrodku uslyszec jakies stuki, przy predkosci kolo 180km/h ciezko sie rozmawialo z pasazerami z tylu, spalanie jak na diesla duze bo w okolicach 14l ale przy jazdzie >180km/h wiec teoretycznie male, kawalek go prowadzilem i strasznie nie spodobal mi sie uklad kierowniczy do konca nie czulem co sie z autem tak naprawde dzieje

Hmm... no jeśli porównujesz do Evo to się nie dziwię. Czy w porównaniu do innych zwykłych osobówek (nie Subaru ani Mitsu) też jest źle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wybrałbym Outback'a H6, ewentualnie A6 Allroad

 

Paweł_P generlanie w duzych Suv-ach takich jak ML czy X5 drazni mnie to ze strasznie przechylaja sie na zakretach, pozatym auto mialo cos kolo 30 k km przejechane i juz mozna bylo wsrodku uslyszec jakies stuki, przy predkosci kolo 180km/h ciezko sie rozmawialo z pasazerami z tylu, spalanie jak na diesla duze bo w okolicach 14l ale przy jazdzie >180km/h wiec teoretycznie male, kawalek go prowadzilem i strasznie nie spodobal mi sie uklad kierowniczy do konca nie czulem co sie z autem tak naprawde dzieje. ;)

Przejechałem kilka tysięcy km ML 400 CDI i nie polecam go. Prowadzi się fatalnie: przy pokonywaniu zakrętów w rozsądnym tempie miałem wrażenie, że się wywróci się, hamulce kiepskie, komfort jazdy kiepski (strasznie telepie). Generalnie rozczarowuje na każdym kroku i prowadzi się jak kamienica na kołach.

Do tego często się psuje, a naprawy są niestety bardzo kosztowne. Ostatnio przy ok. 80 kkm trzeba było wymienić automatyczną skrzynię biegów (30 kPLN), bo okazała się za słaba na ten silnik.

Omijajcie to auto szerokim łukiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...