PiterOKL Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 koszt pompy to podobno 1tys zl, nie wiem dokladnie bo nie musialem wymieniac, przynajmniej jak narazie. bezpieczniej nie dojezdzac gazu do konca i tankowac predzej. mnie osobiscie zdarzylo sie wyjechac gaz 2x do konca, a tak caly rok tankuje zawsze prędzej. koszt instalacji to jakies 5000zl i zapewne w górę poza tym instalka jest bezobslugowa. na samym poczatku jak kupilem samochod bylem u gazownika, posprawdzal i powiedzial ze wszystko jest ok i jezeli nic sie nie dzieje to nie trzeba przyjezdzac na ''przegląd''. od roku nic sie nie dzieje wiec gazownika rok nie widzialem nie wiem czy skusilbym sie na 5gen gdybym mial zakladac gaz do swojego auta. ja juz kupilem gaz z tą instalacją (montowana jeszcze we włoszech) więc mam i jezdze 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Nie dawno Vialle wypuściło 5 generację przyjaźniejszą w zakupie i eksploatacji. Butla taka sama jak przy innych instalacjach - inny jest wielozawór, pompa jest zewnętrzna i sporo tańsza od wcześniejszej wersji. Komputer sterujący jest w pełni programowalny - nie tak jak wcześniej dedykowany pod dany model. Także te rozwiązania stają się już popularne. Ja i tak czekam na rozpowszechnienie 6 generacji 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Zawsze jak wchodzi jakas nowa generacja to musi troche czasu uplynac, az doprowadza ja do perfekcji a takimi kroliczkami jestesmy zawsze my , firmy na biezaco poprawiaja i wszystko zaczyna fajnie dzialac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grape.crash Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Kolejne pytanie z cyklu "co zakładać" Bo już zgłupiałem Sterownik PRINS'a: - wtryski -> Hana niebieskie czy Barracud'y ? - reduktor -> ARC01 (czerwony) czy KME Gold czy Romano ? - instalacja gazowa 8 mm2 zrobiona na miedzi czy rurze termoplastycznej ? Gazownik nie poleca ARC, bo ma plastikowe króćce podłączeniowe, które podobno potrafią się rozszczelnić. Poza tym KME jest z większym zapasem mocy niż ARC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Ale do s turbo barracuda to chyba trochę za mało w moim N/A jeżdżą bez dysz. Jak coś to napoleon on jest do większych mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Hej, poczytałem ale totalnie nie rozumem co z czym się je Chciałbym instalacje 5 gen do tribeki Co najlepszego* wybrać u kogo montować? * czyli bardzo dobrze współpracujące coś z ECU H6 tylko topendowe rozwiązania, tankowanie przez adapter przy wlewie paliwa. żadnego druciarstwa, koniecznie ze wskaźnikiem ilości gazu. Pozdrawiam zapomniałem zapytać, czy 5 generacja też daje popalić gniazdom zaworowym czy tylko starsze maja ten problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grape.crash Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Ale do s turbo barracuda to chyba trochę za mało w moim N/A jeżdżą bez dysz. Jak coś to napoleon on jest do większych mocy Czywiście masz rację ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 grape.crash zalezy co w subarce masz jesli do 280 kucy to zakladaj ACR czerwony jesli powyzej to zakladaj 2 czarne ktore spoko obrabiaja do 360 kucy do tego Hana2000 i niebieskie+STAG4 to wszystko i bedzie naprawde dobrze dzialalo AdaSch gniazda bardzo szly w Fodach i Toyotach bo to dziadostwo bardzo miekie jest,natomiast reszta jest ok.zalezy tu od sposobu zalozenia,czego zalozenia i samej jazdy, naprawde mam juz zalozone w ktoryms aucie i dziala doskonale 5 generacja jest lepsza choc mysle,ze w ciagu 1-1,5roku ja lepiej dopracuja i koszt na dzis 5500zl+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Bzdura o wypalonych gniazdach w Fordach i Toyotach. Tak samo wypalają się wszędzie jeśli instalacja jest słaba, źle wyregulowana i auto pracuje na ubogiej mieszance. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Mysle,ze to nie bzdura bo widzialem naprawde duzo silnikow Forda ktore gniazda poszly, zreszta wielu ekspertow rowniez z Forda o tym mowi ,ze ich auta nie bardzo do gazu, ale o dziwo w Oplu super gaz sie sprawuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakkz Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Bolid oddany. Przy okazji dowiedziałem się, że śruby plastikowej osłony wlewu paliwa lubią się w tych modelach zapiec i trzeba je przewiercać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 bakkz daj znac jak zrobia i jak sie sprawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakkz Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Instalacja założona na pewno bardzo schludnie. Kontakt wręcz wzorowy. Przy odbiorze nie było mechanika, który pracował nad moim autem, ale dostałem pełne informacje od drugiego serwisanta, a po chwili otrzymałem telefon od właściwego mechanika z pełnymi informacjami. Opad szczeny. Przełączanie z benzyny na gaz niezauważalne. Na postoju, stojąc przy masce, słychać delikatne cykanie na gazie. Podczas jazdy nie zauważyłem żadnej różnicy w dynamice. Zbiornik wpasowany we wnękę wzorowo. Wlew pod klapką pasuje razem z adapterem, ale do zalania benzyny trzeba będzie ściągnąć. Zauważyłem jednak trzy rzeczy: 1) Pan na stacji patrzył na mnie z wyrzutem, czemu do tego auta musi LPG lać, ale po zapłaceniu 121 złotych za ~45 litrów micha mi się uśmiechnęła. 2) W dolnym zakresie obrotów – przy niepewnym ruszaniu i na dwójce między 1500-2000 obr. – pojawiła się kilka razy taka jakby przerwa w przyspieszaniu. Po chwilowym zastanowieniu przypomniałem sobie, że podobnie działo się na benzynie, ale zdecydowanie mniej zauważalnie. Serwisant mnie o tym poinformował i polecił wymienić przewody zasilające. Ja nie wiem, czy były kiedykolwiek wymieniane, wiem, że na przeglądzie w tym i w zeszłym roku przewody zasilające wymienione nie zostały. Jutro podjadę zadziałać w tym kierunku. 3) Wracając z Katowic zauważyłem skok na liczniku 120-100 (bardzo szybko w dół)-120 (szybko w górę) km/h, całość trwała mniej niż sekundę. Obroty pozostały na tym samym poziomie, prędkość samochodu też i nie dało się odczuć spadku mocy silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 bakkz czyli robiles to w Davanti?teraz pojezdzij sobie ok.1000km i przyjezdzaj do regulacji pamietaj na pustym zbiorniku gazowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakkz Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Tak, tam robiłem. Do regulacji na pustym zbiorniku, czemu tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 To super chlopaki sa naprawe dobrzy,wiedza co robia,a na pustym zbiorniku dlatego aby np,zwiekszyc ci mozliwosc napelnienia butli a to robi sie tylko recznie na plywaku,bo mnie przy butli 51Lwchodzilo 41-2 L LPG wiec poprosilem o zmiane i teraz wchodzi mi 45-46L a reszta to zabezpieczajaca poduszka powietrzna,nastepnie podjedziesz sobie na stacje BP na Petli Slonecznej tankniesz za 20zl i podjedziesz do nich gdzie ci juz regulacje zroba na azie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakkz Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Ricardo, z tym pustym zbiornikiem rzeczywiście ma to sens. Przy butli 62 litry zaczęło pipkać zanim zapalił się czerwony wskaźnik, a do pełna weszło koło 45 litrów, więc na pewno coś można tam zoptymalizować pod względem pojemności. Dzięki za rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Spokojnie ci to zwieksza jak ty masz jeszcze tak duzy zbiornik 62L, to spoko Jacek ci go zrobi aby weszlo 55 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snurek Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Witam serdecznie!! Mam kilka pytań związanych z montażem instalacji gazowej. Mam zamiar zamontować instalacje gazową w swoim Legacy 2004 2.0 137 km. Problem mój polega na tym, że nie jestem mechanikiem i nie dokońca wiem jak się do tego zabrać. Dlatego liczę, że mi pomożecie. Moje pytania są następujące: 1. Jaką instalację gazową wybrać do tego silnika?? 2. Czy polecacie jakiś serwis bądź konkretnego speca, który zamontuje tą instalację (jestem z Warszawy) 3. Jeżeli ktoś z Was ma taki sam model wraz z zamontowaną instalacją - proszę o cenne wskazówki - na co zwrócić uwagę, czego się przestrzegać. 4. Ile może ta modyfikacja kosztować?? Będę wdzięczny za każdą wiadomość bądź linka na ten temat Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Snurek do twojego Legasia wystarczy:reduktor ACR1czarny ktory jest na 150KM ale spokojnie obrabia 180 ma duzy zapas,wtryski Hana 2000 zielone wystarcza spokojnie, instalacje STAG4,butle dac w kolo zapasowe a wlew gazu montowac we wlewie paliwa spokojnie sie miesci, koszt powinien wyniesc ok.2800zl co do warsztatu musisz sie sam orientowac w okolicy chyba,ze chcesz przyjechac na montaz w rejony slaska to polece ci servis dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 (edytowane) Snurek do twojego Legasia wystarczy:reduktor ACR1czarny ktory jest na 150KM ale spokojnie obrabia 180 ma duzy zapas,wtryski Hana 2000 zielone wystarcza spokojnie, instalacje STAG4,butle dac w kolo zapasowe a wlew gazu montowac we wlewie paliwa spokojnie sie miesci, koszt powinien wyniesc ok.2800zl co do warsztatu musisz sie sam orientowac w okolicy chyba,ze chcesz przyjechac na montaz w rejony slaska to polece ci servis dobry Ricardo, 2800. Za dobrą instalację? Dobrze wykonaną? Powodzenia życzę. Chyba na Śląsku za darmo pracują, a "Lemingi" marketingiem się zajmują . Pozdrawiam, Edytowane 27 Grudnia 2013 przez jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 jako dlaczego?to normalna cena reszta to zdziercy,za ten zestaw najtaniej zaplacisz 2700 ale robia tak sobie , w super zakladzie cena 2800-2950 znam takich co ich ogolili przy tym zestawie za 3500 i jeszcze zle zrobione ale to ich problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3wbi3 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Dziwne, zawsze wychodziłem z założenia że instalacja LPG w Subaru to jakieś 5k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Ponad 5k to juz 5generacji, ale jeszcze trzeba poczekac na doprowadzenie jej do perfekcji ,powinien wystarczyc jeszcze jeden sezon na dopracowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snurek Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Ricardo dzięki za info. Jeszcze kilka pytań: Czy to co zaproponowałeś to jest średnia czy wysoka półka?? Nie chodzi mi o to, aby zapłacić jak najmniej. Jestem w stanie wydać więcej - tylko musi się to opłacać. Rozumiem, że to jest instalacja IV generacji?? Ponadto - jaka pojemność zbiornika może się zmieścić do legasia w zapas?? Czy jest jakaś dobra firma polska produkująca takie zbiorniki?? Czy trzeba szukać zagranicznej?? Jeszcze jedno - jakich komponentów się przestrzegać?? Może co odradzacie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się