Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy,

napiszcie mi proszę jak silniki GT 99-00 znoszą LPG. Kolega ma u siebie w Legacy i nie narzeka. Ciekawy jestem czy w GTku też daje radę bez problemu?

 

Jaki koszt instalacji i jaka instalacja jest najlepsza?

Jakiego spalania można się spodziewać trasa/miasto?

Co najczęściej pada w silniku?

Co ile należy sprawdzać i jeździć na kontrolę?

 

Kto pyta nie błądzi :)

 

 

 

Dzięki za odp :)

Jasiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plasma555, tak samo jak WRX czy zaturbione Forki.

Kwestia doboru komponentów (sprawdzony zestaw BIGAS + HANA2100) + strojenie z sondą szerokopasmową.

Jako, Warszawa itd.

 

Spalanie: 12-13 trasa, 14-15 miasto, +benzynka na rozruch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plasma555, tak samo jak WRX czy zaturbione Forki.

Kwestia doboru komponentów (sprawdzony zestaw BIGAS + HANA2100) + strojenie z sondą szerokopasmową.

Jako, Warszawa itd.

 

Spalanie: 12-13 trasa, 14-15 miasto, +benzynka na rozruch.

 

dziuęki tzd, za info. A czy orientacyjny koszt jesteś w stanie podać - założenie ze strojeniem itp? Jak z awaryjnością?\

 

Dzięki za info!;)

 

 

 

 

Jasiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plasma555, tak samo jak WRX czy zaturbione Forki.

Kwestia doboru komponentów (sprawdzony zestaw BIGAS + HANA2100) + strojenie z sondą szerokopasmową.

Jako, Warszawa itd.

 

Spalanie: 12-13 trasa, 14-15 miasto, +benzynka na rozruch.

 

dziuęki tzd, za info. A czy orientacyjny koszt jesteś w stanie podać - założenie ze strojeniem itp? Jak z awaryjnością?\

 

Dzięki za info!;)

 

 

 

 

Jasiek

 

 

 

dostałeś już wszystkie potrzebne informacje, na prawdę, to nie żart; znajdź forumowicza"jako", kilka postów wyżej znajdziesz w podpisie jego telefon i .....................wszystko będzie jasne. Dzwoń i pytaj, a będzie ci odpowiedziane :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też bym tu we wrocku kogoś potrzebował do sprawdzenia i regulacji.

Jako tak ale nie tyka BRC, a ja juz mam taką instalacje.

 

najlepiej jakby wrocławski warsztat miał umowe z BRC bo na gwarancji jeszcze mam a nie chce nasty raz jechać do tego co montował :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też bym tu we wrocku kogoś potrzebował do sprawdzenia i regulacji.

Jako tak ale nie tyka BRC, a ja juz mam taką instalacje.

 

najlepiej jakby wrocławski warsztat miał umowe z BRC bo na gwarancji jeszcze mam a nie chce nasty raz jechać do tego co montował :|

 

 

BRC montują zakłady z sieci "Czakram", praktycznie w każdym większym mieście; wejdź na ich stronę, może znajdziesz blisko Ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale pomiędzy tym, że montują a tym że znają się na regulacji subaru (zwłaszcza turbo) to jest dość duża rozbieżność :]

 

No tak, też tak słyszałem, dlatego nawet w wolnymssaku zamontowany mam BIGAS u pewnego forumowicza którego nick zaczyna się na "j" a kończy na "o" :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich doświadczeń Jako to rzeczywiście bardzo kompetentny człowiek – miałem przyjemność kilka razy z nim rozmawiać, rozważałem też wyjazd do Warszawy na regulację, ale ostatecznie nic oprócz mojego zawracania głowy z tego nie wyszło. Niniejszym dziękuję Jako za czas, który poświęcił na kilka moich telefonów i odpowiedzi na maila. Po czasie muszę jednak stwierdzić, że podtrzymywana przez forum opinia, że w blisko 40 milionowym kraju jest słownie jeden kompetentny fachowiec ogarniający lpg w subaru jest nie tylko niemerytoryczna, ale również potencjalnie szkodliwa z punktu widzenia zarówno Jako, z którym zapewne kontaktuje się więcej takich forumowych zawracaczy, którzy z racji odległości mogą do niego nigdy nie dotrzeć, jak i tych, którzy poszukują ogarniętego serwisu. Ja ostatecznie – również dzięki forum(sic!) – trafiłem na warsztat mGas, w którym kompetencje i kultura komunikacji stoją na takim poziomie, jakiego oczekiwałem i to zaledwie o rzut mokrym beretem ode mnie. Polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich doświadczeń Jako to rzeczywiście bardzo kompetentny człowiek – miałem przyjemność kilka razy z nim rozmawiać, rozważałem też wyjazd do Warszawy na regulację, ale ostatecznie nic oprócz mojego zawracania głowy z tego nie wyszło. Niniejszym dziękuję Jako za czas, który poświęcił na kilka moich telefonów i odpowiedzi na maila. Po czasie muszę jednak stwierdzić, że podtrzymywana przez forum opinia, że w blisko 40 milionowym kraju jest słownie jeden kompetentny fachowiec ogarniający lpg w subaru jest nie tylko niemerytoryczna, ale również potencjalnie szkodliwa z punktu widzenia zarówno Jako, z którym zapewne kontaktuje się więcej takich forumowych zawracaczy, którzy z racji odległości mogą do niego nigdy nie dotrzeć, jak i tych, którzy poszukują ogarniętego serwisu. Ja ostatecznie – również dzięki forum(sic!) – trafiłem na warsztat mGas, w którym kompetencje i kultura komunikacji stoją na takim poziomie, jakiego oczekiwałem i to zaledwie o rzut mokrym beretem ode mnie. Polecam.

 

 

a skąd rzucasz mokrym beretem :?: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przpraszam za lekko prowokacyjne pytanie ale:

zdania na temat lubryfikacji (smarowani) zaworow jak i stosowani TUNAP sa podzielone mniej wiecej 50/50.

Ciezko zatem wywnioskowac kto i czy ma racje.

 

Pytanie:

czy mozna miec lubryfikacje a dodatkowo i tak stosowac TUNAP co 10kkm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego z tego powodu ma to byc nieoplacalne??? :mrgreen:

Przeciez robisz to raz na 50 tys i nie kosztuje majatku...

chyba, ze planujesz to robic tam gdzie beda Ci prawic o wyciaganiu silnika i wymianie szklanek...

 

Wlasnie planuje zakup takiego wynalazku z zamiarem instalacji LPG i sadze, ze temat juz rozpoznalem.

 

Generalnie w kazdym aucie przy LPG cos moze pasc... ale po mimo wertowania (nie tylko tego) forum... nie znalazlem nieszczesliwca z H6 i takim problemem.

 

Regulacja zaworow to wydatek ok. 700 zl, nie trzeba wyciagac silnika!!! i szklanek przy regulacji tez sie nie wymienia tylko plytki regulacyjne.

 

Tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na szybko podliczyłem ostatnie 3 miesiące z GT na LPG i zrobiłem 6400km spalając lpg i pb za ok 3000zł co daje średnio 46zł/100km, myslę, że na PB bym miał średnia pod 12l jak nie więcej co średnio daje lekko 60zł/100km czyli ok 900zł zaoszczędziłem w 3 miesiące :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...