respect Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Przyczyny moga byc takie same? mogą , bo może zależeć od tego,czy dasz na nogi,szybę itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markiz Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Mam nowe obserwacje dotyczce zachowania ogrzewania - długie trasy, -10 do -15 stopni C na zewnątrz. Regulacja wydaje się mieć dwa poziomy - "za zimno" i "za gorąco", przy czym granica przebiega pomiędzy ustawieniami 29 i 30 (czyli max) stopni na regulatorze . Przeprowadź auto diagnostykę układu w słoneczny dzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Obojetne czy dam na szyby, szyby i nogi itd czy dam auto na pokretle temperatury czy na tym drugim sterujacym czy na nogi czy na szyby itd czy dam oba na auto to jest sokladnie to samoZ co to znaczy auto diagnostyka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Mam nowe obserwacje dotyczce zachowania ogrzewania - długie trasy, -10 do -15 stopni C na zewnątrz. Regulacja wydaje się mieć dwa poziomy - "za zimno" i "za gorąco", przy czym granica przebiega pomiędzy ustawieniami 29 i 30 (czyli max) stopni na regulatorze . Przeprowadź auto diagnostykę układu w słoneczny dzień. Można jaśniej z tą auto diagnostyką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beavis Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 U mnie w forku z 2009 2.0D taka sama sytuacja, jak dam na 17 stopni to po rozgrzaniu auta leci gorace, jak dam o jeden stopien nizej czyli minimum to leci wiadomo - zimne. Przyczyny moga byc takie same? Zwracalem uwage na to w serwisie, ale nie wiedza. Tak jest prawidłowo, ponieważ na pozycji 17 stopni, czyli drugi "ząbek", ustawia się temperaturę wewnętrzną 17 stopni, czyli automat będzie grzał/schładzał do 17 stopni, a w trybie ręcznym będzie nawiewane powietrze o temperaturze 17 stopni. Natomiast tuż poniżej, na pierwszym ząbku, wyłącza się mikser i nawiew podaje powietrze z zewnątrz, bez znaczenia o jakiej temperaturze. Dla mnie największym minusem jest barak możliwości ustawienia na autoamacie temperatury poniżej 20 stopni w zimie. Sytuacja: zimne auto np. -5stC , wchodzę w kurtce puchowej i czapce, ustawiam na auto i np. 20 stopni - grzeje, wieje jak szalony - w pewnym momencie dochodzi do temperetury wystarczającej dla tak ubranego człowieka - powiedzmy 10-15 stopni i ... muszę wyłączyć automatyczny tryb - bo jak zmniejszę temperaturę to wieje zimnym, jak zostawię na 20st to się robi za gorąco ... oczywiście na dłuższej trasie - nie ma problemu, zatrzymam się jak się auto rozgrzeje i zdejmę kurtkę ... ale na 10, 15km to się nie opłaca ;-) Ja to uważam za największy dyskomfort zimą. Dlaczego do cholery żaden producent (podobne minimalne temperatury ma w automatach bodaj każda marka) nie uważa, że ktoś może zimą chcieć mieć w samochodzie temperaturę np +7st. albo +12st?!?!?!?! Jak mogę jechać zimą w kurtce (czapkę mogę ściągnąć, nie ma problemu), nawet rozpiętej w temperaturze +17st?!?!?!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzynie Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 mam inny problem, grzeje tyko od strony kierowcy a od pasazera niezaleznie od ustawionej temperatury zawsze zimy wychów, jesli ktos byłby uprzejmy cos podpowiedziec bedę wdzieczny, bo inaczej pasażer(czyt.żona) wymelduje na bruk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się