piter Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 @@kubasti, nie panikuj ... 2.0, czy 2.5, (smoki, tłoki, panewki i upg) każdy się kiedyś zepsuje, trzeba go tylko dobrze naprawić, żeby się z niego dłużej cieszyć i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 (edytowane) Kupowanie używanego samochodu to zawsze loteria. Czy ma kuty silnik, czy nie, niczego tu nie zmienia. Źle dotarty zakuty silnik może nie dotrwać do końca docierania. Seryjny silnik w dobrym stanie można wykończyć podczas ostrego pałowania podczas jednego track daya. Co do trwałości kucizny: moja już przejeździła ponad 25kkm - oczywiście w dużej większości po mieście, ale jako że subaru jeżdżę rzadko, zapewniam Was, że jak już go wyciągam, dostaje swoją dawkę ognia na cylindry . Edytowane 21 Października 2013 przez Przemeq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 (edytowane) czyli seria beeee kuty beeeee 2.0 panewka beeee zaraz lece kupic Z całej lektury na forum i to co się słyszy wynika że subaru ma słabe(mało trwałe) silniki ,takie uroki tych silników @@kubasti, nie panikuj ... 2.0, czy 2.5, (smoki, tłoki, panewki i upg) każdy się kiedyś zepsuje, trzeba go tylko dobrze naprawić, żeby się z niego dłużej cieszyć i tyle Wydając ok 60-70k na STI i odpalając silnik mieć już takie myśli że za chwile wyparuje ok 15-20k to już nie jest zdrowe To ile najwięcej ktoś tu już zrobił na zakutym silniku ? Edytowane 21 Października 2013 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 czyli seria beeee kuty beeeee 2.0 panewka beeee zaraz lece kupic Z całej lektury na forum i to co się słyszy wynika że subaru ma słabe(mało trwałe) silniki ,takie uroki tych silników no własnie co sie słyszy??????moje Sti 2,5 ma nalatane 130tys.i ma sie dobrze jestem pierwszym włascicelem.......co ja mysle po maszynach katowanych po torach ,dodatkowo po dzwonach ..........maja prawo sie zepsuć....tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 (edytowane) Z całej lektury na forum i to co się słyszy wynika że subaru ma słabe(mało trwałe) silniki ,takie uroki tych silników Ale to tak wszystkie są "tekturowe"?! A w tym wątku twierdzą coś przeciwnego.Dlaczego????? http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/54417-najwiekszy-przebieg-auta-na-forum/ Edytowane 21 Października 2013 przez cybel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 (edytowane) Ale to tak wszystkie są "tekturowe"?! tekturowe może nie choć były by wtedy tanie A w tym wątku twierdzą coś przeciwnego.Dlaczego????? http://www.forum.sub...-auta-na-forum/ to już trzeba przeczytać i się dowiedzieć w czym tkwi tajemnica długo wieczności Edytowane 21 Października 2013 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sole3 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Ojojoj , bierz howka piykniejszego nie znajdziesz . Ciekawe w czym 2.0 lepsze ? Że niby panewa nie siada Ile razy już to słyszałem. Trza dbać jak o kobitę, albo i lepiej . Nie ma zmiłuj jak smarowania braknie albo chłodziwa , na autobanie nie pycimy 220 przez h choćby nas vw-je co chwila mijały(sam mam). Co w zamian , z dołu ciągnie , wygląd , napotkani "rajdowcy" - "nerkę bym oddał" , skrzynia dccd mmmm - pamiętaj bączki(na sucho) = śmierć napędu , na seryjnej gumie re070 trzymanie ok, i tak bym mógł jeszcze długo Hejka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Ale to tak wszystkie są "tekturowe"?! tekturowe może nie choć były by wtedy tanie a tak nie jest A w tym wątku twierdzą coś przeciwnego.Dlaczego????? http://www.forum.sub...-auta-na-forum/ to już trzeba przeczytać i się dowiedzieć w czym tkwi tajemnica długo wieczności moje Sti 2,5 ma nalatane 130tys silnik jeszcze dziewiczy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 (edytowane) czyli seria beeee kuty beeeee 2.0 panewka beeee zaraz lece kupic Z całej lektury na forum i to co się słyszy wynika że subaru ma słabe(mało trwałe) silniki ,takie uroki tych silników no własnie co sie słyszy??????moje Sti 2,5 ma nalatane 130tys.i ma sie dobrze jestem pierwszym włascicelem.......co ja mysle po maszynach katowanych po torach ,dodatkowo po dzwonach ..........maja prawo sie zepsuć....tyle Niestety nie ma jasnej reguły na to. Mój ex WRX ma juz przejechane sporo więcej niż 100k km i jeździ dalej. STI Lanos forumowicza lewen miało ok 50k km i padł silnik. STI było nie katowane, nie widziało toru. Zresztą, ten temat był wielokrotnie wałkowany na forum. Edytowane 22 Października 2013 przez Ken Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Ale padł silnik w jakim sensie - rozsypał się czy wywaliło uszczelę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Kupujac 2.5 nie ma sie nigdy pewnosci. Moze przejechac duzo jak i malo. Dla mnie beznadziejnie sie jezdzilo czyms co chodzi zajebiscie, ale za chwile moze byc placz. Moze bylem przewrazliwiony, ale mialem juz dosyc. Dyskomfort straszny. Jesli wszystko.dziala to auto jest mega, ale.zostaje to ale. Po roznych przygodach i straszeniach dla mnie istnieje tylko bloob 2.0 sti. Silnik trwalszy, rownie mocny, a czasamisci blacharskie lepiej dostepne i duzo tansze. Popatrz sobie na ceny lamp przednich. Nawet byle stluczka i w hawku robia ci szkode calkowita i bujaj sie. Tapatalk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 (edytowane) Panowie ja mam 2,5 2004r z USA i wydaje mi sie ze zaczeły sie kłopoty w nastepnej generacji ????? wychodzi ze u mnie powinien motor byc robiony juz 3 razy i powiem wam ze jeszcze teraz latam po 250 oczywiscie w niemcowni olej cały czas mobil1 5w50 Edytowane 22 Października 2013 przez kubasti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 (edytowane) Panowie ja mam 2,5 2004r z USA i wydaje mi sie ze zaczeły sie kłopoty w nastepnej generacji ????? wychodzi ze u mnie powinien motor byc robiony juz 3 razy i powiem wam ze jeszcze teraz latam po 250 oczywiscie w niemcowni olej cały czas mobil1 5w50 To tylko się cieszyć ,i silnik jest jeszcze nie tykany??? Jakie największe przebiegi ktoś czasną na kuzni ? Edytowane 22 Października 2013 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 ja miałem 50-pare kkm na cosworth'ach dopuki głowice nie klękły, pewnie by i wiecej by przejechał no ale cóż, buta nie zjesz, taki urok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 A poco tak panikować i wpędzać się w koszta niepotrzebne i pruć pół auta przy okazji żeby auto po takim downgrade hulało? to nie żaden downgrade tylko raczej upgrade w japonii wszystkie hawki maja 2.0 i podejerzewam że w serii objezdzaja europejskie seryjne 2.5 do tego wytrzymaja z 2-3x wiekszy przebieg i spala mniej Panowie ja mam 2,5 2004r z USA i wydaje mi sie ze zaczeły sie kłopoty w nastepnej generacji ????? wychodzi ze u mnie powinien motor byc robiony juz 3 razy i powiem wam ze jeszcze teraz latam po 250 oczywiscie w niemcowni olej cały czas mobil1 5w50 ktoś kiedyś pisał ze w tym roczniku 2.5 było dużo trwalsze - potem pewnie scieli koszty zamowili tansze podzespoły z gorszych materiało i mamy efekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się