muzyk Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 .... Masz racje uderz się w głowę to ci przejdzie. PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Masz racje uderz się w głowę to ci przejdzie. ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 (edytowane) Nawet Carfit tutaj wielokrotnie pisał ,że nie trzeba wyjmować silnika i wszystko też jest cacy . jakis cytat..? Proszę: Jezuuu ile razy pisałem ze oprócz H6 da sie zrobić regulacje bez wyjmowania silnika , ale w pewnych przypadkach jest szybciej i taniej wyjąć silnik z korzyścią dla klienta , bo może sie okazać np. ze sprzęgło bedZie do wymiany , wtedy to można zrobić bez kosztów robocizny Więc jednak można Edytowane 9 Października 2013 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Mój kolega ginekolog sam robił regulacje przez rurę wydechową :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Wczoraj ukończyłem samodzielną regulacje zaworów. Samo wyciągniecie silnika to nie problem ale powalczyłem z rozdzieleniem go od skrzyni trzeba było niestety użyć śrubokrętów i młotka bo inne metody zawiodły Płytki po wciśnięciu szklanek praktycznie z niewielka pomocą malutkiego śrubokręta wypadają same, wałków odkręcać nie ma potrzeby. Trzeba sobie tylko ustawić tłok w najniższym położeniu żeby móc wcisnąć szklankę w całości. Olałem szlifowanie płytek kupiłem nowe średnica 32mm pasują z Isuzu cena 22zł szt. Wszystkie 8płytek na wylotowych miałem podparte, na Ssących wszystko w normie. Wyciągnąłem silnik bo chciałem również zobaczyć w jakim stanie jest sprzęgło i faktycznie był ostatni dzwonek na wymianę tarczy. Sądzę że jak najbardziej realne jest zrobienie regulacji bez wyciągania silnika DOHC. Jest na tyle dostępu do odkręcenia pokryw, a i patent na wciśniecie szklanek żeby płytka wypadła też da się ogarnąć. Wczoraj złożyłem wszystko do kupy odpalił za pierwszym strzałem. A po pierwszej jeździe uśmiech na buzi ,równa praca silnika i spooooro wiekszy kop. Ciekawi mnie czy spalanie się zmieni. Tak wiec dla chcącego nic trudnego 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Świetna robota @@kubabb, Możesz napisać ile czasu ci to zajęło. Chodzi mi o roboto-godziny. Następnym razem jak przyjdzie mi sprawdzenie i ewentualna regulacja też chciałbym to sobie sam zrobić. +1 PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 22 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 (edytowane) Wczoraj ukończyłem samodzielną regulacje zaworów. Samo wyciągniecie silnika to nie problem ale powalczyłem z rozdzieleniem go od skrzyni trzeba było niestety użyć śrubokrętów i młotka bo inne metody zawiodły Płytki po wciśnięciu szklanek praktycznie z niewielka pomocą malutkiego śrubokręta wypadają same, wałków odkręcać nie ma potrzeby. Trzeba sobie tylko ustawić tłok w najniższym położeniu żeby móc wcisnąć szklankę w całości. Olałem szlifowanie płytek kupiłem nowe średnica 32mm pasują z Isuzu cena 22zł szt. Wszystkie 8płytek na wylotowych miałem podparte, na Ssących wszystko w normie. Wyciągnąłem silnik bo chciałem również zobaczyć w jakim stanie jest sprzęgło i faktycznie był ostatni dzwonek na wymianę tarczy. Sądzę że jak najbardziej realne jest zrobienie regulacji bez wyciągania silnika DOHC. Jest na tyle dostępu do odkręcenia pokryw, a i patent na wciśniecie szklanek żeby płytka wypadła też da się ogarnąć. Wczoraj złożyłem wszystko do kupy odpalił za pierwszym strzałem. A po pierwszej jeździe uśmiech na buzi ,równa praca silnika i spooooro wiekszy kop. Ciekawi mnie czy spalanie się zmieni. Tak wiec dla chcącego nic trudnego @kubabb, za ile wykonasz taką samą operację w takim samym Forku? A z ciekawości, opierałeś się na jakiejś serwisówce? Czy gdzie trzymało tam odkręcałeś? Edytowane 22 Października 2013 przez monsieurboxeur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 (edytowane) Świetna robota @@kubabb, Możesz napisać ile czasu ci to zajęło. Chodzi mi o roboto-godziny. Następnym razem jak przyjdzie mi sprawdzenie i ewentualna regulacja też chciałbym to sobie sam zrobić. +1 PzDr hmm no trudno określić. Zaczęliśmy w zeszły wtorek popołudniu . Robiliśmy tylko popołudniami bo oboje pracujemy. w piątek już silnik był wsadzony. z powrotem ,sobota niedziela wolna w poniedziałek po ppodłączać i odpaliłem. Spokojnie można ten czas dużo bardziej skrócić jak już się wie co gdzie i jak. Płytki w zasadzie z dnia na dzień przyszły. Jeżeli jest czas i cały dzień by się na to poświeciło to w 3dni z oczekiwaniem na części się uwiną 2osoby. Dzieki za plusa Edytowane 22 Października 2013 przez kubabb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Wczoraj ukończyłem samodzielną regulacje zaworów. Ode mnie tez +1, gratulacje i szacun. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 @@kubabb, Ok, dzięki. PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 ale najfajniejsze po odpaleniu to nasze miny zadowolenie połączone z dumą i zdziwieniem że wszystko w miarę sprawnie poszło.Zostały nam tylko dwie podkładki pod nakrętki śrub poduszek silnika i urwane 2 śrubki od osłony turbo ale to nie nieuniknione bo zardzewiałe i powypalane Nie mieliśmy niestety kanału co bardzo by na pewno ułatwiło wiele rzeczy głownie odkręcenie 4ech śrub które znajdują się bezpośrednio nad kołyską. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 A w jaki sposób podniosłeś silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 mamy bez problemowy dostęp do pożyczenia iżurawia i innych profesjonalnych narzędzi pneumaty itp to ułatwia robote Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 No to rewela, szkoda, że nie zrobiłeś fotek krok po kroku z regulacji. A ja biję się w pierś bo źle przeczytałem, myśląc, że ogarniałeś DOHC... Nie wiem czy byś dał radę i czy bez wyciągania silnika dałoby się w szybszy sposób... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 (edytowane) No ja mam DOHC i tak jak pisalem wyżej powiinno sie dać zrobić regulacje bez wyciagania bo dostep do zdjecia pokryw jest i próbował bym bez wyciagania gdybym sprzegło miał juz wczesniej wymieniane Edytowane 23 Października 2013 przez kubabb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 (edytowane) Ale stare forki miały SOHC... Edytowane 23 Października 2013 przez Wiatrak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 (edytowane) wiatrak SOHC 125KM DOHC 170KM forek s10 2000CC EMPI DOHC TURBO Edytowane 23 Października 2013 przez kubabb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 OK :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł951 Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 Widzę, że rozpinałeś klimę. Wcześniej ściągnęli Ci gaz z instalacji? Zastanawiam się w tym miejscu bo w serwisówce do OBK widziałem, że pompa od wspomagania oraz sprężarka klimy wraz z przewodami są odkręcone i odłożone na boki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 no niestety przewody klimy są sztywne i nie dały by możliwości ruszenia silnika. Co do gazu nie odpinałem całego ale długość wiązki elektrycznej instalacji LPG pozwoliła wyciągnąć silnik na taką wysokości jak na zdjęciach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakon Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Wczoraj ukończyłem samodzielną regulacje zaworów. Samo wyciągniecie silnika to nie problem ale powalczyłem z rozdzieleniem go od skrzyni trzeba było niestety użyć śrubokrętów i młotka bo inne metody zawiodły Płytki po wciśnięciu szklanek praktycznie z niewielka pomocą malutkiego śrubokręta wypadają same, wałków odkręcać nie ma potrzeby. Trzeba sobie tylko ustawić tłok w najniższym położeniu żeby móc wcisnąć szklankę w całości. Olałem szlifowanie płytek kupiłem nowe średnica 32mm pasują z Isuzu cena 22zł szt. Wszystkie 8płytek na wylotowych miałem podparte, na Ssących wszystko w normie. Wyciągnąłem silnik bo chciałem również zobaczyć w jakim stanie jest sprzęgło i faktycznie był ostatni dzwonek na wymianę tarczy. Sądzę że jak najbardziej realne jest zrobienie regulacji bez wyciągania silnika DOHC. Jest na tyle dostępu do odkręcenia pokryw, a i patent na wciśniecie szklanek żeby płytka wypadła też da się ogarnąć. Wczoraj złożyłem wszystko do kupy odpalił za pierwszym strzałem. A po pierwszej jeździe uśmiech na buzi ,równa praca silnika i spooooro wiekszy kop. Ciekawi mnie czy spalanie się zmieni. Tak wiec dla chcącego nic trudnego Napisz z jakiego modelu te plytki pasują, ewentualnie na priw. Będę teraz regulował zawory, silnik już jest wyjęty i czeka na stole;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robin04 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Jeżeli nie trzeba regulować wszystkich zaworów nie trzeba wyjmować silnika, aczkolwiek łatwiejszy dostęp kiedy silnik jest na stojaku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się