antikos Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Robi się mam nadzieje,że niedługo odbiorę auto i w końcu nim normalnie pojeżdżę....Tak się zastanawiam jeszcze czy Bov może mieć jakiś wpływ na to tym bardziej,ze go regenerowałem ostatnio bo sprężyna już niedawała rady.Żeby miec pewnośc poprosiłem o założenie spowrotem seryjnego DV i już przy nim zostane na pewno. Maczeta i jak tam fura udało się uratować ?? będzie co z tego WRX-a czy może tłoki płyną bo czasami to jest przyczyna takich zachowań jak u ciebie, mam nadzieję że opanowałeś usterkę i fura już lata po wrocławiu Czekam na ostateczny werdykt,ale nie liczę na dobre wiadomości czuję,że jest tak jak mówisz czyli tłoki do wymiany,a to już zabawa nie na moją kieszeń tym bardziej,że to pewnie na samych tłokach się nie kończy i trzeba pewnie kupić dużo innych rzeczy żeby miało to sens.Szczerze to słabo się orientuję w tym temacie.Tak czy inaczej jeśli tak będzie to autko jednak pójdzie do sprzedania jako uszkodzone i niech następny właściciel się bawi w odbudowę bo cała reszta furki jak najbardziej się do tego nadaje. byłoby szkoda sprzedawać tym bardziej że pewnie więcej niż 15 tys nie dostaniesz za uszkodzony, kolega sprzedawał robala z uszkdzonym silnikiem,a furę miał konkret zawiesze gwint, heble zlote, koło oz, i wiele innych ciekawych rzeczy poszedł 16 tyś i to tylko dlatego że gość co go kupił miał już silnik złożony i w garażu czekał, ale życzę powodzenia oby to jednak była pierdoła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siekierka Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 (edytowane) Trudno się mówi chciałem to mam teraz kłopot Jak będzie trzeba pójdzie za 15 może starczy chcociaż na spłatę tego co na niego pożyczyłem Edytowane 18 Grudnia 2013 przez Siekierka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 W LGT trzeba ustawiac luz zaworowy? co ile kilometrów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wade Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 Wie może ktoś ile powinien wynosić luz zaworowy w silniku EJ20, 115KM. W serwisowce nie mogę odnaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shabat Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Wg Tolerance Data 2008.3 mierzone na zimnym silniku:ssące 0,20 +- 0,02wydechowe 0,25 +- 0,02 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
indi Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Odgrzewam kapcia.. 2001 WRX wg autodaty luzy 0,2 i 0,35 a wg waszych info i wlepy wydech 0,23-0,27 to ile powinno byc? czy plytki powinny byc wszystkie tej samej grubosci? kupowac nowe, szlifowac stare czy nic z nimi nie robic? przebieg 230tys i gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Powinien być między 0,23-0,27. Ideałem będzie 0,25. Nigdy nie osiągniesz płytek tej samej grubości (to znaczy da się to zrobić zaworami, ale nie o to chodzi). Szlifować stare, ale nie samemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATRIX Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się