Skocz do zawartości

luz zaworowy


pininfarin01

Rekomendowane odpowiedzi

Robi się mam nadzieje,że niedługo odbiorę auto i w końcu nim normalnie pojeżdżę....Tak się zastanawiam jeszcze czy Bov może mieć jakiś wpływ na to tym bardziej,ze go regenerowałem ostatnio bo sprężyna już niedawała rady.Żeby miec pewnośc poprosiłem o założenie spowrotem seryjnego DV i już przy nim zostane na pewno.

Maczeta i jak tam fura udało się uratować ?? będzie co z tego WRX-a czy może tłoki płyną bo czasami to jest przyczyna takich zachowań jak u ciebie, mam nadzieję że opanowałeś usterkę i fura już lata po wrocławiu

 

Czekam na ostateczny werdykt,ale nie liczę na dobre wiadomości czuję,że jest tak jak mówisz czyli tłoki do wymiany,a to już zabawa nie na moją kieszeń tym bardziej,że to pewnie na samych tłokach się nie kończy i trzeba pewnie kupić dużo innych rzeczy żeby miało to sens.Szczerze to słabo się orientuję w tym temacie.Tak czy inaczej jeśli tak będzie to autko jednak pójdzie do sprzedania jako uszkodzone i niech następny właściciel się bawi w odbudowę bo cała reszta furki jak najbardziej się do tego nadaje.

byłoby szkoda sprzedawać tym bardziej że pewnie więcej niż 15 tys nie dostaniesz za uszkodzony, kolega sprzedawał robala z uszkdzonym silnikiem,a furę miał konkret zawiesze gwint, heble zlote, koło oz, i wiele innych ciekawych rzeczy poszedł 16 tyś i to tylko dlatego że gość co go kupił miał już silnik złożony i w garażu czekał, ale życzę powodzenia oby to jednak była pierdoła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 6 miesięcy temu...
  • 1 rok później...

Odgrzewam kapcia..

 

2001 WRX wg autodaty luzy 0,2 i 0,35 a wg waszych info i wlepy wydech 0,23-0,27 to ile powinno byc?

czy plytki powinny byc wszystkie tej samej grubosci? kupowac nowe, szlifowac stare czy nic z nimi nie robic? przebieg 230tys i gaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinien być między 0,23-0,27. Ideałem będzie 0,25.

Nigdy nie osiągniesz płytek tej samej grubości (to znaczy da się to zrobić zaworami, ale nie o to chodzi). Szlifować stare, ale nie samemu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...