MDsuperstar Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 z czystej ciekawości. czy bawił się ktos z posiadaczy w jakieś modyfikacje? chiptuning? bardzo jestem ciekaw opinii i rozwiązań. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Jedyna odpowiednią modyfikacją silnika N/A jest wymiana go - na taki z turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Wprawdzie to nie Outback, tylko Impreza, ale chyba taki sam silnik 2.5 litra (lub podobny). http://zzyzxmotorsports.com/news/300hpna - wykres jest na dole i lista modyfikacji http://zzyzxmotorsports.com/news/300hpnamods Goscie wyciagneli 300hp z tego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 # No muffler# No air filter - open throttle body Ta... I jeździj tym w cywilnych warunkach . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 18 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 edyna odpowiednią modyfikacją silnika N/A jest wymiana go - na taki z turbo. nie takiej odpowiddzi sie spodziewalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 # No muffler# No air filter - open throttle body Ta... I jeździj tym w cywilnych warunkach . Zaloz filtr i tlumik, bedzie troche mniej mocy, ale po co komus od razu 300hp. Ja bym bardziej martwil sie tym: # 108 Octane race gas (w Europie to okolo 113) Jak na codzien to wyjdzie drogo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Kuba, czy mi się wydaje, czy taniej (a na pewno prościej) byłoby kupić w US 2.5 XT (i nawet go podkręcić na te 300 koni, jak już ktoś bardzo musi :wink: )? No, chyba, że ktoś baaaardzo lubi majsterkować i bawi go dłubanie dla samego dłubania... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Niektorzy wola NA bardziej niz Turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 # No muffler# No air filter - open throttle body Ta... I jeździj tym w cywilnych warunkach . Zaloz filtr i tlumik, bedzie troche mniej mocy, ale po co komus od razu 300hp. Ja bym bardziej martwil sie tym: # 108 Octane race gas (w Europie to okolo 113) Jak na codzien to wyjdzie drogo. Myślałem, że to też się przekleiło... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Według danych ze stron S. US wynika, że 2.5 N/A z europy jest to całkiem inny silnik niż 2.5T ze stanów. Kuba - pewnie będziesz się lepiej orientował. Od dłuższego czasu przymieżam się do "podkręcenia" mojego ale na tą chwilę nie moge sobie pozwolić na utratę gwarancji. Były już wątki na temat podkręcania wolnossaków i jednoznacznie stwierdzono, że jedynym efektywnym sposobem jest "tracyjne" turbo plus parę innych dodatków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 19 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 a orientacyjne koszty takiego przedsiewziecia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 MDsuperstar, bardziej opłaca się zmienić na mocniejszy model :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 19 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 to wielka szkoda :? ale zawsze dobrze sie zapytac bo istnieje mozliwosc jakiejs relatywnie taniej przeróbki. a co z chiptuningiem? jakie wzrosty mocy i momentu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 a co z chiptuningiem? jakie wzrosty mocy i momentu? Niewarte wydania tych pieniędzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Azrael - nie ma za bardzo na co zmienić. W przypadku OBK H6 płacisz prawie 15.000 euro za silnik H6, skórę , nawigację plus automatyczną skrzynię. Ze wszystkich dodatków poza silnikiem H6 można zrezygnować ale nie ma takiej opcji. W tej sytuacji albo wydajesz 200.000pln albo rozważasz ocje przeróbki, która kosztuje dużo i niestety pozbawia użytkownika gwarancji. Może koledzy siedzący w tuningu określą w przybliżeniu ile może kosztować załaożenie turbiny i pozostałych elementów do OBK 2.5MT. W grę wchodzą w zasadzie tylko nowe elementy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Mozesz sprowadzic nowego 2.5 turbo ze stanow i wyjdzie taniej niz twoje auto plus modyfikacje, a bedzie napewno o niebo lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Kuba, dyć to samo proponowałem parę postów wyżej... Tylko: a) te US modele 2.5 turbo są chyba (?) tylko z automatem, przynajmniej jeśli chodzi o OBK...? źli ludzie mówią o jakimś złym poziomie użytych materiałów do wykończenia wnętrza, prawda-li to...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Może koledzy siedzący w tuningu określą w przybliżeniu ile może kosztować załaożenie turbiny i pozostałych elementów do OBK 2.5MT. W grę wchodzą w zasadzie tylko nowe elementy. Hmm żeby było profi to 15-30 tys, zależy co chcesz uzyskać. Chyba prościej kupić kompletny silnik z STI 2.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Mozesz sprowadzic nowego 2.5 turbo ze stanow i wyjdzie taniej niz twoje auto plus modyfikacje, a bedzie napewno o niebo lepiej. Niestety z kilku względów formalnych ( leasing, finansowanie, gwarancja itp. ) nie mogłem się na to zdecydować. Jeżeli auta nie ma w Polsce to ściągnięcie pod zamówienie jest bardzo trudne ( zaliczki, przedpłaty itp w kwotach kilkadziesiąt tysięcy złotych ) a to co jest w Polsce najczęściej jest po "przejściach" mniejszych lub większych. Dlatego "ubolewam" nad brakiem modelu OBK z silnikiem H6 lub 2.5T ale bez extrasów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Może koledzy siedzący w tuningu określą w przybliżeniu ile może kosztować załaożenie turbiny i pozostałych elementów do OBK 2.5MT. W grę wchodzą w zasadzie tylko nowe elementy. Hmm żeby było profi to 15-30 tys, zależy co chcesz uzyskać. Chyba prościej kupić kompletny silnik z STI 2.5 Szkoda wyciągać silnik z 18.000 km przebiegu 15 - 30 tys. pln No faktycznie tyle się nie spodziewałem. Liczyłem ok. 12 - 15.00 tys. żeby uzyskać około 220 KM i 350 Nm. Dla mnie w zupełności wystarczy. Ale chyba się jednak przeliczyłem. :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Adam12, to jest mega rzeźba. Żeby to działało dobrze i niezawodnie to musi kosztować. Swojego czasu dowiadywałem się o koszt zaturbienia Micry 1.6 i za profi instalacjęna nowiutkich gratach wychodzio też 10+k PLN, a to o wiele prostrze auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Dlatego "ubolewam" nad brakiem modelu OBK z silnikiem H6 lub 2.5T ale bez extrasów. A w ofercie dealera Niemieckiego albo innych krajów ościennych też tylko wypasione wersje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 a) te US modele 2.5 turbo są chyba (?) tylko z automatem, przynajmniej jeśli chodzi o OBK...? Nieprawda, http://www.cars101.com/subaru/outback/o ... echanicals źli ludzie mówią o jakimś złym poziomie użytych materiałów do wykończenia wnętrza, prawda-li to...? Niewiem, nie badalem skladu chemicznego uzytych plastikow. Jak ktos bardzo chce, to tutaj jest z grubsza opisane co mozna zrobic w Subaru NA, ile to kosztuje i jaki daje efekt http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1022154 Moim zdaniem warto kupic dolot na ebay, uzywane SMT6 i udac sie z tym do kogos kto umie dobrze stroic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Dlatego "ubolewam" nad brakiem modelu OBK z silnikiem H6 lub 2.5T ale bez extrasów. A w ofercie dealera Niemieckiego albo innych krajów ościennych też tylko wypasione wersje? W pozostałych krajach EU jest to samo. :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JuNo Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Mozesz sprowadzic nowego 2.5 turbo ze stanow i wyjdzie taniej niz twoje auto plus modyfikacje, a bedzie napewno o niebo lepiej. Nowego to chyba nie za bałłłłdzo jest sens - gwarancja US w Europie jest tylko świstkiem papieru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi