Jump to content

Outback 2,5


MDsuperstar
 Share

Recommended Posts

# No muffler

# No air filter - open throttle body

 

Ta... I jeździj tym w cywilnych warunkach :mrgreen:.

Zaloz filtr i tlumik, bedzie troche mniej mocy, ale po co komus od razu 300hp.

Ja bym bardziej martwil sie tym:

# 108 Octane race gas (w Europie to okolo 113)

Jak na codzien to wyjdzie drogo.

Link to comment
Share on other sites

Kuba, czy mi się wydaje, czy taniej (a na pewno prościej) byłoby kupić w US 2.5 XT (i nawet go podkręcić na te 300 koni, jak już ktoś bardzo musi :wink: )?

 

No, chyba, że ktoś baaaardzo lubi majsterkować i bawi go dłubanie dla samego dłubania... :roll:

Link to comment
Share on other sites

# No muffler

# No air filter - open throttle body

 

Ta... I jeździj tym w cywilnych warunkach :mrgreen:.

Zaloz filtr i tlumik, bedzie troche mniej mocy, ale po co komus od razu 300hp.

Ja bym bardziej martwil sie tym:

# 108 Octane race gas (w Europie to okolo 113)

Jak na codzien to wyjdzie drogo.

 

Myślałem, że to też się przekleiło... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Według danych ze stron S. US wynika, że 2.5 N/A z europy jest to całkiem inny silnik niż 2.5T ze stanów. Kuba - pewnie będziesz się lepiej orientował.

 

Od dłuższego czasu przymieżam się do "podkręcenia" mojego ale na tą chwilę nie moge sobie pozwolić na utratę gwarancji.

Były już wątki na temat podkręcania wolnossaków i jednoznacznie stwierdzono, że jedynym efektywnym sposobem jest "tracyjne" turbo plus parę innych dodatków.

Link to comment
Share on other sites

Azrael - nie ma za bardzo na co zmienić. :D

W przypadku OBK H6 płacisz prawie 15.000 euro za silnik H6, skórę , nawigację plus automatyczną skrzynię.

Ze wszystkich dodatków poza silnikiem H6 można zrezygnować ale nie ma takiej opcji.

W tej sytuacji albo wydajesz 200.000pln albo rozważasz ocje przeróbki, która kosztuje dużo i niestety pozbawia użytkownika gwarancji. :twisted:

Może koledzy siedzący w tuningu określą w przybliżeniu ile może kosztować załaożenie turbiny i pozostałych elementów do OBK 2.5MT. W grę wchodzą w zasadzie tylko nowe elementy.

Link to comment
Share on other sites

Kuba, dyć to samo proponowałem parę postów wyżej... :D

 

Tylko:

a) te US modele 2.5 turbo są chyba (?) tylko z automatem, przynajmniej jeśli chodzi o OBK...?

B) źli ludzie mówią o jakimś złym poziomie użytych materiałów do wykończenia wnętrza, prawda-li to...?

Link to comment
Share on other sites

Może koledzy siedzący w tuningu określą w przybliżeniu ile może kosztować załaożenie turbiny i pozostałych elementów do OBK 2.5MT. W grę wchodzą w zasadzie tylko nowe elementy.

 

 

 

Hmm żeby było profi to 15-30 tys, zależy co chcesz uzyskać. Chyba prościej kupić kompletny silnik z STI 2.5

Link to comment
Share on other sites

Mozesz sprowadzic nowego 2.5 turbo ze stanow i wyjdzie taniej niz twoje auto plus modyfikacje, a bedzie napewno o niebo lepiej.

 

Niestety z kilku względów formalnych ( leasing, finansowanie, gwarancja itp. ) nie mogłem się na to zdecydować.

Jeżeli auta nie ma w Polsce to ściągnięcie pod zamówienie jest bardzo trudne ( zaliczki, przedpłaty itp w kwotach kilkadziesiąt tysięcy złotych ) a to co jest w Polsce najczęściej jest po "przejściach" mniejszych lub większych.

Dlatego "ubolewam" nad brakiem modelu OBK z silnikiem H6 lub 2.5T ale bez extrasów.

Link to comment
Share on other sites

Może koledzy siedzący w tuningu określą w przybliżeniu ile może kosztować załaożenie turbiny i pozostałych elementów do OBK 2.5MT. W grę wchodzą w zasadzie tylko nowe elementy.

 

 

 

Hmm żeby było profi to 15-30 tys, zależy co chcesz uzyskać. Chyba prościej kupić kompletny silnik z STI 2.5

 

Szkoda wyciągać silnik z 18.000 km przebiegu :P

 

15 - 30 tys. pln No faktycznie tyle się nie spodziewałem. Liczyłem ok. 12 - 15.00 tys. żeby uzyskać około 220 KM i 350 Nm. Dla mnie w zupełności wystarczy.

Ale chyba się jednak przeliczyłem. :shock:

Link to comment
Share on other sites

Adam12, to jest mega rzeźba. Żeby to działało dobrze i niezawodnie to musi kosztować. Swojego czasu dowiadywałem się o koszt zaturbienia Micry 1.6 i za profi instalacjęna nowiutkich gratach wychodzio też 10+k PLN, a to o wiele prostrze auto.

Link to comment
Share on other sites

a) te US modele 2.5 turbo są chyba (?) tylko z automatem, przynajmniej jeśli chodzi o OBK...?

Nieprawda, http://www.cars101.com/subaru/outback/o ... echanicals

B) źli ludzie mówią o jakimś złym poziomie użytych materiałów do wykończenia wnętrza, prawda-li to...?

Niewiem, nie badalem skladu chemicznego uzytych plastikow.

 

Jak ktos bardzo chce, to tutaj jest z grubsza opisane co mozna zrobic w Subaru NA, ile to kosztuje i jaki daje efekt http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1022154

Moim zdaniem warto kupic dolot na ebay, uzywane SMT6 i udac sie z tym do kogos kto umie dobrze stroic.

Link to comment
Share on other sites

Dlatego "ubolewam" nad brakiem modelu OBK z silnikiem H6 lub 2.5T ale bez extrasów.

A w ofercie dealera Niemieckiego albo innych krajów ościennych też tylko wypasione wersje?

 

W pozostałych krajach EU jest to samo. :|

Link to comment
Share on other sites

Mozesz sprowadzic nowego 2.5 turbo ze stanow i wyjdzie taniej niz twoje auto plus modyfikacje, a bedzie napewno o niebo lepiej.

Nowego to chyba nie za bałłłłdzo jest sens - gwarancja US w Europie jest tylko świstkiem papieru.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...