tomaszroj1 Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Witam Ma ktoś rysunek techniczny tych dystansów? Mam duże możliwości wykonania ale potrzebuję jakiejś dokumentacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 tył czy przód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 21 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 I ja to chciałem robić, na tył. tzd, pisałem do ciebie priv. w sprawie wzornika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grs Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Zrobił ktoś z was Panowie te dystanse? a może wiecie czy są sprężyny (nie iron man) tylko tańsze pasujące do forysia ktore go podwyzszą te 3-4 cm np. z innego auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 z dystansami walczę, tzn szukam mocowań amorów albo gotowych dystansów na wzór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grs Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 mogę Ci przywieźć ale na przód, na wzór całą kolumne, ale z 99 r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Na przód może jeszcze leżą u mojego mechanika mocowania. Mi bardziej na tyle zależy, chociaż postaram się robiąc zrobić już komplet w kilku sztukach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grs Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 ok, daj znać na forum, ja chetnie kupię na przód i na tył w rozsądnej cenie jak juz zrobisz pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekM461 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Witam. Założyłem podwyższające sprężyny Dobinsona (przód 25mm i tył 30mm) z tyłu wymieniłem amortyzatory (KYB Excel-G) z przodu zostały oryginalne. Od początku wydawało mi się że samochód stoi trochę krzywo jednak zostało to przytłumione przez euforie po założeniu nowych sprężyn. Dziś jednak wszystko dokładnie pomierzyłem i oto co mi wyszło: -prawy przód 77 cm -lewy przód 76 -prawy tył 75,5 -lewy tył 75 Mierzyłem od gruntu do blachy nadkola przez środek koła, samochód stał na asfalcie. W jednym z postów wyczytałem że przy oryginalnych sprężynach od gruntu do nadkola Forester ma 74-75 cm, jeśli tak jest to z mojego "liftu" wyszło wielkie nic.Czy ktoś ma może pomysł dlaczego te wysokości są różne w przypadku każdego nadkola? Wymyśliłem takie przyczyny (chociaż niektóre mogą być bez sensu lub po prostu głupie): -mechanik źle założył sprężyny, pomieszał przód z tyłem -amortyzator trzyma sprężynę przed rozciągnięciem się w dół -sprężyny dalej się układają i może samochód się wyrówna -ciśnienie w kołach jest różne (to sprawdzę jutro) -mam pecha Tak wygląda samochód przed i po założeniu sprężyn: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/67229-wyprawowy-forester/page__st__25 Jeśli ktoś ma jakiś pomysł dlaczego tak jest i jak wyrównać samochód będę wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 (edytowane) Auto na oko Ci się podniosło i stoi dość wysoko, zerknąłem na swoje zdjęcie zaraz po wymianie tyłu na KYB i mimo, że było 75cm to stoi wyraźnie niżej. Masz fabryczny rozmiar kół? Co do różnicy L/P to się nie przejmój, żadne auto nie stoi idealnie równo Edytowane 15 Grudnia 2013 przez ozarek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekM461 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 (edytowane) Opony mam 215/65/R15. Jeśli chodzi o różnice L / P nie jest problemem, martwi mnie różnica przód / tył, zwłaszcza fakt że przód jest wyżej niż tył, a powinno być na odwrót. Ale dzięki za pocieszenie Edytowane 15 Grudnia 2013 przez piotrekM461 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 martwi mnie różnica przód / tył, zwłaszcza fakt że przód jest wyżej niż tył, fabryczna różnica P/T to +3mm na tył. na zdjęciach wygląda, że masz mały klin na przód więc raczej jest OK. Pojeździj trochę, tylne amortki się ułożą, sprężyny trochę siądą i będzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekM461 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Czyli trzeba się uzbroić w cierpliwość i patrzeć na auto pod kątem Miejmy nadzieję że masz racje i zawieszenie się ułoży i Forek zacznie stać w miarę równo. Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 U mnie też lewa i prawa strona nigdy na zadnym set~up'ie nie byla idealnie rowna +/- 1 cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 ponawiam pytanie o wzor podkladek przod/tyl do MY2005-2008. mam mozliwosc wykonania kilku kompletow. potrzebuje tylko rys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 właśnie, wycięcie to nie problem tylko te wzorniki ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekM461 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 ponawiam pytanie o wzor podkladek przod/tyl do MY2005-2008. mam mozliwosc wykonania kilku kompletow. potrzebuje tylko rys No to proszę: http://offroadsubarus.com/showthread.php?t=595 http://www.subaruforester.org/vbulletin/f70/return-sar-concept-do-yourself-two-inch-lift-kit-78338/ http://www.subaruforester.org/vbulletin/f70/pattern-strut-lift-51037/ Mam nadzieje że linki się przydadzą. U mnie też lewa i prawa strona nigdy na zadnym set~up'ie nie byla idealnie rowna +/- 1 cm. Różnica pomiędzy lewą i prawą stroną mnie nie martwi, a czy ktoś ma pomysł dlaczego jest taka różnica pomiędzy przodem a tyłem? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe2 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Kupiłem u Carfita na tył , grube 1 cm , 40 zeta sztuka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się