Skocz do zawartości

Kilka zdjec z toru.


RafalW

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No no ładne zdjęcia - ja nadal jestem zakochany w dźwięku. Pamiętam jak kiedyś sąsiad mi codzieniie o 6:00 rano odpalał pod blokiem takiego fajnego Civica. Nie było by w nim nic specjalnego gdyby nie wydech.

 

Jescze raz- fajne zdjęciószka - czekamy na nowe i filmy...

 

P.S. A pikuś ma jakiś układ stabilizacyjny??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no ładne zdjęcia - ja nadal jestem zakochany w dźwięku. Pamiętam jak kiedyś sąsiad mi codzieniie o 6:00 rano odpalał pod blokiem takiego fajnego Civica. Nie było by w nim nic specjalnego gdyby nie wydech.

Moj ma stock takze "twoj" Civic rulez. :lol:

Jescze raz- fajne zdjęciószka - czekamy na nowe i filmy...

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no ładne zdjęcia - ja nadal jestem zakochany w dźwięku. Pamiętam jak kiedyś sąsiad mi codzieniie o 6:00 rano odpalał pod blokiem takiego fajnego Civica. Nie było by w nim nic specjalnego gdyby nie wydech.

 

To posłuchaj sobie dzwieku subaru leone z odkreconym wydechem To jest dzwiek :twisted: w nim można się zakochać :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rawfał W: myślałem o 2-gim, 4-tym i 5-tym zakręcie (licząc od góry w pierwszym poście). Oczywuiście wrażenie może mylić, bo nie widac całego zakrętu ....

 

Dla zainteresowanych: Pikuś ma układ aktywnej stabilizacji zarówno pionowej, jak i poziomej. Szczególnie interesujący jest efekt aktywnie sketnego układu napędowego. System ten został podpatrzony już przed wielu laty przez Nissana i w (zdecydowanie :!: ) uproszczonej formie zastosowany m.in. w 300 ZX Twin Turbo oraz Skyline GTR. Pikuś do dzisiaj ma poważne zyski z praw patentowych (dla tego też , szczerze powiedziawszy, w ogóle tę żarłoczną cholerę trzymam :wink: ).

Ponadto Pikuś ma system aktywnej stabilizacji przechyłów bocznych (ostatnio Prodrive skopiował dla WRC i zastosował w samochodzie Solberga na rajdzie Włoch - niestety jeszcze mocno odbiega od jakości oryginału !) oraz skręcania pionowego. Wszystko to jest sterowane w systemie fuzzy-logic i działa naprawdę znakomicie.

Szczególnie jeżeli uwzględnimy ogólną elastyczność karoserii, która jest także wykorzystywana do lepszego manewrowania i szybszej zmiany kierunku !

 

Korsarus animalicus sharkus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rawfał W: myślałem o 2-gim, 4-tym i 5-tym zakręcie (licząc od góry w pierwszym poście). Oczywuiście wrażenie może mylić, bo nie widac całego zakrętu ....

 

To jest zakret numer dwa czyli prawie nawrot. W miejscu gdzie zdjecie jest robione jestem na etapie dochodzenia do apexu.

Zeby bylo smiesznie to zdjecie drugie jest z moim kolega za kierownica a 4 i 5 ze mna. :)

 

trackspecscolor.jpg

 

http://www.gingermanraceway.com/specs.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktos zechce mnie krecic jak jezdze to moze bedzie film. Ale to juz w przyszlym roku bo ten sezon juz sie skonczyl.

 

W zimie nic nie orgaznizują? Porażka...

 

dla jednego Rafala? wcale sie nie dziwie :wink:

 

a wlasnie... ile tam imprez jezdzi i ile kosztuje 1 okrazenie/godzina (nie wiem w czym tam licza)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla jednego Rafala? wcale sie nie dziwie :wink:

 

 

 

Dlaczego jednego Rafała?

 

A ile jest tam samochodow, ktore na sniegu/lodzie robilyby cos innego niz obracanie sie wokol wlasnego srodka/jechaly jak sanki?

 

 

ps. zreszta Rafal zadnych kolcow na swoj samochod nie zalozy:>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wlasnie... ile tam imprez jezdzi i ile kosztuje 1 okrazenie/godzina (nie wiem w czym tam licza)?

Imprez troche bywa. Na ostatnim, z ktorego sa te zdjecia, byly jeszcze chyba dwa WRXy z czego jeden sie rozklepal. Bywalo czasem, ze byly trzy niebieskie STi na raz.

Co do cen to juz podalem. Placi sie za dzien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile jest tam samochodow, ktore na sniegu/lodzie robilyby cos innego niz obracanie sie wokol wlasnego srodka/jechaly jak sanki?

Sporo. Ostatnio na jeziorze niesamowicie wymiataly stare garbusy z kolcami. Kilka innych tez bylo, nawet Miata na zimowkach (bez kolcow).

ps. zreszta Rafal zadnych kolcow na swoj samochod nie zalozy:>

Nie zaloze. Ale dlatego, ze moj plan nie wypalil. :(

Jakbym znalazl 15'' takie by weszly mi na tylne Brembo to bym kupil pewnie kolce i opony szutrowe ale niestety nic z tego. Przednie hamulce moglbym przekladac od czasu do czasu ale tylne to niestety PIA.

Takze kupilem uzywane (ponizej 500 mil) kola z oponami od innego STi (tym razem srebrne) i beda na zime z Blizzakami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...